پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۷۶۸

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

می‌گن شباهنگ در نخستین سوابق رصدی به‌عنوان پرنورترین ستارۀ آسمان شب ثبت شده. این ستاره هر سال ۷۰ روز ناپدید می‌شه تا دوباره پیش از طلوع خورشید به آسمان شب برگرده.

می‌خوام ۷۰ روز ناپدید شم. اواخر تیر آزمون جامع دارم و نیاز دارم که یه مدت ذهنمو خلوت کنم. فعلاً اینجا به‌روزرسانی نمی‌شه و پست جدیدی نمی‌ذارم و نظراتو جواب نمی‌دم. شاید یه چیزایی بنویسم، اما منتشر نمی‌کنم که درگیر تعامل و تبادل نظر نشیم. اگر عمری باقی بود و برگشتم، نظراتو جواب می‌دم و یادداشت‌های منتشرنشده‌مو منتشر می‌کنم. شاد باشید و در پناه خدا.


و سلام بر سی‌سالگی!

۰۱/۰۲/۲۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۲۴)

سلام

تولدتون مبارک باشه

ایشاالله که همیشه خندان باشید و شاد

 

در آزمون هم ان شاالله موفق باشید و بهترین رو کسب کنید

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از لطفتون

تولدت مبارک خانم دکتر☺️❤️❤️

پاسخ:
مرسی. شرط من برای دکتر صدا کردن کسی دفاع از رساله‌ست. هنوز پروپوزالم هم ندادم من
۲۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۰۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

تبریک تولد

آرزوی موفقیت .

پاسخ:
تشکر :)

سلاااام شباهنگ عزیز

 تولدت مباااااااارک. موفق باشی و بدرخشی همیشه. 💫

پاسخ:
سلام نیلو جانم
ممنونم عزیزم

تولدت مبارک باشه و سی سالگی برات پر باشه از اتفاقهای قشنگ 

ایشالا با خبرهای خوب برگردی:) ولی هفتاد روز زیاده!

پاسخ:
مرسی
کجاش زیاده؟ تازه می‌خواستم بیام تمدید هم بکنم مرخصیمو :))

به سلامت بری و دست پر برگردی.

پاسخ:
ممنون. انقدر اتفاقات جورواجور افتاد تو این مدت که نمی‌دونم از کجاش بگم :))

اقا تبریک

ایشالا ۳۰ سالگی قشنگ و پربرکتی باشه.

+در ازمون پیش رو موافق باشی

پاسخ:
مرسی. امتحانمو خوب ندادم ولی نمی‌دونم چرا غمگین نیستم :))
۲۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۵۲ فاطمه ‌‌‌‌

شانس آوردیم ستاره شباهنگ بیشتر از اینا ناپدید نمی‌شه :)

 

تولدت مبارک باشه✨ ایشالا از آزمون جامعت هم عالی نتیجه بگیری ^_^

پاسخ:
:))) اعتراف می‌کنم روز هفتادم داشتم به این فکر می‌کردم چجوری خداحافظی کنم و کلاً دیگه ننویسم. شیطونو لعنت کردم یه صلوات فرستادم برگشتم 

تولدت مبارک نسرین جان؛ برات آرزو می‌کنم روزهای خوبی پیش‌رو داشته باشی. دلت شاد باشه و قلبت آرام.

پاسخ:
ممنونم از لطفت هستی خانوم ^-^

سلام تولدت مبارک:)🌹

پاسخ:
سلام
سپاس ^-^

تولدت مبارک قشنگم

ایشالله صدو بیست سال سلامت و شاد و خوشبخت باشی

باعث افتخارم دوست گلی مثل شما دارم عزیز دلم🌹🌹🌹

بهترین هارو برات ارزو دارم

پاسخ:
ممنونم
منم خوشحالم که دوستی مثل تو دارم عزیز جان

تولدتون مبارک

انشاالله آزمون به نحوی که میخواین تموم بشه

پاسخ:
ممنون
به نحوِ عجیبی درس نحو رو می‌افتم :دی

امیدوارم آزمونت خوب باشه. توی این مدت روزهای خوبی رو سپری کنی و بعد از 70 روز با کلی خبرهای خوب و حال خوب برگردی.

پاسخ:
ممنونم. بانوچۀ عزیزم. این مدت با کلی اتفاق هیجان‌انگیز گذشت و راضی بودم.

سلام سلام به شباهنگِ ۶۴ روز بعد(:

پاسخ:
سلام سلام :))

حالا چون اپدیت نمیشه میخوام پساپس تولدتو تبریک بگم که تا تاریخ این پست رو دیدم یادم افتاد. امیدوارم دهه جدید آغاز اتفاقات قشنگی باشه و تو آزمونت موفق بشی. 

پاسخ:
ممنونم عزیزم. 
۱۹ خرداد ۰۱ ، ۱۶:۰۴ مسعود کوثری

تاریخ و ساعت پست عالیه :))

پاسخ:
تاریخ تولدمه خب. بایدم عالی باشه
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۹:۱۶ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

یه بچه جغد ، معلوم نیست چرا متعجبه😅

https://s25.picofile.com/file/8450904742/20220614_163806.jpg

پاسخ:
تعجبش از قیمته. رفته فروشگاه قیمت جدید شیر و ماست و گوشتو دیده
۲۸ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۳۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

هنگام شب‌نخوابی و نسکافه شاید هم قهوه خوردن😃😃

https://s24.picofile.com/file/8450983176/3_Eule.jpg

در آلمانی به جغد  می‌گن اویله    Eule

جالب هست که اسم‌ها در آلمانی مذکر و مونث هستن مثلا خرس مذکر هست ولی جغد مونث، حتی کشورها هم.

پاسخ:
چه جالب. جغدی که در فارسی می‌گیم از زبان سغدی وارد شده. یه زبان قدیمیه. فکر نکنم الان گویشور داشته باشه. یکی از شاخه‌های زبان‌های ایرانیه.

سلام نمیدونم این پیام من رو چه زمانی میخونید فقط یه توصیه ی داشتم و اونم اینه که لوکیشن های شخصی افراد رو اگر تا الان توی گوگل مپ ذخیره میکردید دیگه از این به بعد این کار رو نکنید . منظورم افراد خاصه نه مثلا فامیل و دوست . 

 

اطلاعات خاص یا عجیبی ندارم فقط به عنوان محکم کاری این پیام رو چند وقته داریم به توییتر افرادی که ممکنه باهاشون هم نظر هم نباشیم میفرستیم البته خیلی ها میگن ما اصلا چنین کاری نمیکردیم که خوشحال کننده است .  چون بالاخره همه مون ایران رو دوست داریم و یه مقدار اخباری که توی رسانه ها هست نگران کننده است . 

 

باز هم میگم به خاطر این پیام نگران نباشید . من کسی نیستم که بخوام خبر خاصی داشته باشم و صرفا دارم برای محکم کاری میگم. فکر میکنم این بحث جمع آوری داده و به خصوص لوکیشن در نهایت میتونه خطرناک باشه . منطورم برای مکان های خاصه . 

 

من اگر ایران بودم و آدرس مهمی داشتم توی کاغذی چیزی مینوشتمش 

 

بدرود 

پاسخ:
توهّم توطئه دارید فکر کنم :))
نگران نباشید، کسی کاری به کار ما نداره

سلام شباهنگ :)

ولی وقتی میای واسه وبلاگا کامنت میذاری بیا یکمم اینجا بنویس خب :)

موفق باشی در آزمون جامعت :)

پاسخ:
سلام
همون چندتا دونه کامنت بود. این چند وقته فرصت نکردم وبلاگا رو بخونم حتی.

به امید موفقیت :)

پاسخ:
مرسی ❤️

من این پستت رو ندیده بودم:/

 اول اینکه تولدت مبارک عزیزم. سی سالگی خیلی قشنگه خیلی:) 

دوم اینکه انشالله آزمون جامع هم قبول بشی که مطمئنم میشی:)

پاسخ:
ممنونم 
خیلی سخت بود. احتمالاً بمونم ترم دیگه دوباره بدم.
۳۱ تیر ۰۱ ، ۱۴:۰۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

درود و سلام

آزمون جامع چگونه بود؟ موفقیت آمیز بوده که ان‌شاءالله ؟🙂😁

پاسخ:
سلام
نه خوب نبود. اون درس استاد شمارهٔ بیستو انقدر بد نوشتم که همهٔ درسامم بیست شم میانگینو می‌کشه زیر شونزده و باید دوباره همه رو امتحان بدم. البته همه‌مون این‌جوری دادیم. هر کی یه درسیو بد داده و اگه میانگین زیر ۱۶ باشه دوباره باید بده. از پنج نفرِ پارسال سه نفرشون مونده بودن امسال دوباره بدن.

۰۵ مرداد ۰۱ ، ۰۸:۲۶ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

ولی هفتاد روز تمام شده ها 😁

پاسخ:
اومدنم نمیومد :))