پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

950- احوال دل گداخته‌ی 2

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

1. پست احوال دلِ گداخته‌ی 1 یادتونه؟ یه فایل صوتی گذاشته بودم از جلسه‌ی سه‌شنبه‌ی هفته‌ی قبل. اینم فایل صوتی این هفته است. ولی خب با خودم فکر کردم این فایلا رو مفت و مجانی در اختیارتون قرار ندم و یه روش مردم‌آزارانه کشف کردم. اونم اینه که فایل دوم رمز داره و رمزِ دانلود، جواب یه سواله که توی فایل اولیه. فایل سوم هم رمز خواهد داشت و جوابش توی همین فایل دومه. حالا سوال چیه؟ سوال اینه که هفته‌ی پیش، توی فایل اول، استاد دو نوع مرغ رو مقایسه کرد و گفت مرغ فلان بر مرغ فلان ترجیح داره. اون مرغِ "سه حرفی" که به مرغ دو حرفی ترجیح داره، رمزِ دانلود فایل هفته‌ی دومه.

هفته‌ی دوم: s9.picofile.com/file/8269761384/95_7_13.MP3.html

2. اگه فایل این هفته رو گوش کنید، صدای یه استاد دیگه رو هم می‌شنوید. چسبوندم تهِ فایل! همون استاد شماره‌ی 8 که مهندس صدام می‌کنه و می‌گه برای پایان‌نامه‌ام روی طراحی پایگاه داده کار کنم. این فایلو دقیق گوش بدید که سوالِ فایل سوم، از محتوای فایل دومه. و برید و خدا رو شکر کنید پستام رمزدار نیست و رمز هر پست یه سوال از پست قبلی نیست. (یه بار تو فصل دوم همچین کاری کردم. خعلی حال داد خدایی)

3. سر همان جا نِه که باده خورده‌ای

تو این فایل صوتی میگه، آدم باید برای همون جایی مفید باشه که نون و آبشو خورده. بعدش فرهنگستانو مثال زد که ما اینجا تربیتتون می‌کنیم که بعداً به درد ما بخورید. خب اون لحظه داشتم به این فکر می‌کردم من هنوز به درد اون جای قبلی که مِی و باده‌شو خوردم نخوردم و برای اینکه از اون تجربیاتم هم استفاده کنم بهتره همین موضوعی رو برای پایان‌نامه‌ام بردارم که استاد شماره‌ی 8 پیشنهاد داده. هر چند یه کار کامپیوتریه و من کامپیوتر نخوندم، ولی فکر نکنم یاد گرفتنش برای من کار سختی باشه (هر چند تهِ دلم استرس و دلشوره دارم که نکنه نتونم به سرانجام برسونم).

4. سر کلاس موقع تدریس، هی نامه‌ی اداریِ فوری میاوردن که آهنگر مهر و امضا کنه و چون از قبل در جریان محتوای نامه بود، سریع بدونِ قطعِ کلامش امضا می‌کرد. یهو یاد یه خاطره از آغامحمدخان قاجار افتاد که خیلی بی‌رحم بوده و دائم در حال کشت و کشتار! یه روز سر نماز چند تا محکومو میارن و همون جا بدون اینکه نمازو قطع کنه یا صبر کنن نمازش تموم بشه با انگشتش به گردنش اشاره می‌کنه و می‌کِشه روی گلوش که ینی سر از تنشون جدا کنید. استاد اینو گفت و گفت الان کار منم شبیه کار آغامحمدخان شده که نه درسو قطع می‌کنم و نه صبر می‌کنن تموم بشه و نامه‌ها رو امضا می‌کنم. (می‌خواستم بگم داداچ حواست هست خودتو به کی تشبیه کردی؟)

5. قبل از این که کلاس شروع بشه خانوم میم. میاد یه نگاه به حجابمون می‌کنه و تذکرات لازم رو میده و میره. 

6. هفته‌ی پیش همین که وارد کلاس شدم، ورودیا فلششونو دادن و ازم جزوه و کتاب و فایلای صوتی ترمای قبلو خواستن. فلش آقای ه. پر بود و گفت توش آهنگه و تو لپ‌تاپشم داره و فلشو فرمت کنم. گفتم اگه ایرادی نداره فولدرو پاک نکنم و cut کنم برای خودم بردارم و اگه دوسشون نداشتم پاک می‌کنم. ریختم روی دسکتاپم و تا این هفته اصن بازش نکرده بودم گوش بدم ببینم چیه. صد تا آهنگ از نامجو و چارصد تا خارجکی بود. این هفته بازم فلششو آورد فایلای صوتی این هفته و هفته‌ی قبلو بگیره و پرسید آهنگا رو گوش دادم یا نه. گفتم فرصت نکردم حتی فولدرو باز کنم و اصن دست نزدم بهشون. گفت حواسش نبوده که این آهنگا رو نداره و اگه هنوز دارمشون، بریزم روی فلش و بدم بهش. هیچی دیگه. همین. نتیجه‌ی اخلاقی اینکه، فلشاتونو با آگاهی کامل از محتواش فرمت کنید.

7. امتحان چه طور بود؟

ردیف اول نشسته بودم. تو حلقِ مراقب. اون وقت عقبیا طبق معمول کتابو باز کردن هر چهار تا سوالو از رو کتاب نوشتن و جوابا رو برای هم رسوندن. بی‌عدالتی و نابرابری تا کِی؟ تازه قرار بود به قول خودش "آزمونک" بگیره. منبعِ آزمونکشم 137 صفحه‌ی اولِ کتابش بود که درس هم نداده بود و گفته بود خودتون بخونید. وقتی برگه‌های سوالو دادن دستمون فهمیدیم میان‌ترمه. میانترم! اونم جلسه‌ی دوم! مراقبِ آزمونکم یه موجود دیلاقِ دو متری که یحتمل از ندیمه‌هاشه، بود. هر جا میره اونم هست. یارو وقتی داشت برگه‌ها رو پخش می‌کرد بنده مشغول عکاسی از برگه‌ی سوالات و پاسخنامه بودم. تعداد سوالا رو داشته باشید :دی



8. هر موقع میگم قطار، یه همچین جایی رو تصور کنید.

وقتی رسیدم راه‌آهن، نماز ظهرمو نخونده بودم و نیم ساعت تا حرکت قطار فرصت داشتم. رفتم وضو بگیرم برم نمازخونه و موقع وضو دیدم یه دختره داره نگام می‌کنه. هی نگاه کرد، هی نگاه کرد، هی نگاه کرد. دست و صورتمو که شستم نشستم رو صندلی که کفشمو دربیارم برای مرحله‌ی مسح! دیدم دختره اومده سمتم میگه این جوری اشتباهه؛
سوال من اینه که آیا جور دیگه‌ای هم میشه توی سرویس بهداشتی راه‌آهن وضو گرفت؟
نه تنها کوتاه نیومدم، بلکه داشتم توجیهش می‌کردم که اولاً انقدری بین مراحل وضو وقفه نیافتاده و ثانیاً با درآوردنِ کفشام دستام خشک نشده و هنوز خیسه برای مسح و اون بنده خدا بی‌خیال شده بود و من کماکان داشتم توجیهش می‌کردم که وضو جزو فروع دینه و اصول دین نیست و ممکنه مراجع تقلید نظرات مختلفی داشته باشن و ممکنه مرجع شما این کارو اشتباه بدونه. خلاصه این که اگه هنوز از جونتون سیر نشدید منو نصیحت نکنید. 



9. خوابی که دیشب تو قطار دیدم:



10. خطِ اول پستِ قبل یادتونه دیگه؟ "باهام قهره. وبلاگمم نمی‌خونه..." 

دیشب این کامنتو گذاشته. کامنتِ داداشمه.



11. یکی از خوانندگان وبلاگم که آی‌دیِ تلگراممو داره اسممو یه همچین چیزایی سیو کرده:



12. یکی از بچه‌ها این عکسو از یه مجله‌ای گرفته گذاشته گروه هم‌مدرسه‌ایا یا هم‌دانشگاهیا (یادم نیست کدوم)، می‌خواستم بگم اولاً آره جونِ عمه‌شون! ثانیاً داداچ من خودم یه عمره عضو این جنبشم!

والا


13. نحوه‌ی کامنت جواب دادنِ بعضیا به دلم می‌شینه و صرفاً خواستم تقدیر کرده باشم:


14. بدون شرح:


15. یه عکس بدون شرح دیگه از سرویس بهداشتی خوابگاه که منو به تأمل و تفکر واداشت:



16. پارسال همین موقع‌ها با نسیم یه گلدون کوچیک برای اتاقمون خریدیم که اولش این شکلی بود: (435)، بعدش این شکلی شد: (567) و بعد: (737)

حالا این شکلیه:


و در پایان: 


+ بشنویم: Shab1Moharram1392.mp3 (سلام ای هلال محرم-میثم مطیعی)

نظرات (۴۶)

الان خیلی وقته نازبالام سیوی
بعد الان دوست چندین سالم که نازبالامی سیوه دیده جیییییغ و داد که این کیهههه :دی
آنتراکمه الان
5 دقه تنفس داده
پاسخ:
:)))) بعضیام هستن که سر کلاس وبلاگ می‌خونن و کامنت می‌ذارن و نچ نچ نچ نچ
1- چه سوالای آسونی هم طرح میکنین :) 

کامنتم یادم رفته :( فعلا همین رو میتونم بگم فقط :|
پاسخ:
1- درسته مردم‌آزارم، ولی انقدری جوانمرد هستم که رمز فایل صوتی جواب انتگرال سه‌گانه نباشه. :)))
گردو بخورید. برای حافظه مفیده.
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۲ خانم فـــــ
استغفرا ...
روی برگه هایی که آهنگر دادگر قراره صحیح کنن عکس دختر مردم باید باشه؟ ناموس مردم؟ به کجا داریم میریم:))))))))

اصلا قطار درجه 4 داریم مگه؟ بعد تو درجه 4 میتونی سوار شی؟ فکر کنم درجه 4، 20 نفر مختلط تو یه کوپه هستن:)
 من در عمرم دوبار سوار قطار شدم چون 6 نفر بودیم یه کوپه 6 نفره گرفتیم، خیلی خوش گذشت از اتوبوس بهتره:) فقط به خاطر قسمت کشف حجابش:)
پاسخ:
دختر مردم برای پروفایلش عکس گل و درخت می‌ذاره که نامحرم نبینه؛ اون وقت اینا میان عکس دختر مردمو رو برگه پرینت می‌کنن؟ نچ نچ نچ نچ
اُف بر اینان.

احتمالاً سیستم تهویه هم نداره و صندلی هم نداره و رو زمین می‌شینیم. مثل قطارای هند. یه همچین عکسی:
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۳ منِ مجازی
منتظرم ببینم شما تو 4 تیر 1444 چیکار میکنین . برام خیلی جالبه :)
1. جوابِ سوال رو که کشف کردم حسِ رازی رو پیدا کردم موقعی که الکل رو کشف کرد -___- ولی خدایی آسون بود :|

+ شما چجوری اینا رو قشنگ ضبط میکنین ؟ گوشی رو میزارین جلو دهنِ استاد ؟ :/ منم یه بار این کار رو کردم صدا واضح نیس آخه :/
پاسخ:
می‌دونین اون موقع 73 سالمه؟
اون موقع احتمالاً نه من زنده‌ام نه شما :))))

1- احسنت!!! ببینم از اون 44 نفرِ هفته‌ی اول، چند نفرشون به مرحله‌ی دوم راه پیدا می‌کنن
2- ریکوردرو می‌ذاریم روی میزش
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۲ منِ مجازی
آره خب حساب کردم قبلا که گفتم :/
چرا زنده نیستیم ؟ من که فک میکنم 120 سال ایشالا عمر کنم :دی مگر اینکه زمین نابود شه :| شما هم همینطور ایشالا :)

:)
آها :) من که با هزار استرس گوشی رو میزارم رو کیفَم شک نکنه که دارم ضبط میکنم :|
پاسخ:
پس اگه زنده بودین و من مرده بودم، اون روز، ساعت 4:44:44 بیاید یه کامنت بذارید و برای من و سایر خوانندگانی که فوت کردن یه فاتحه هم بخونید لطفا.
۱-ایده‌مردم آزارانه‌ی خیلی خوبیه . فقط یکم زیادی آسون نبود سوالش ؟
داشتم فکر میکردم اگه خدای نکرده یه روز بخوای مهاجرت کنی یه امتحان غیر تستی میگیری و به اونایی که نمره‌ی لازم رو کسب کرده‌باشن آدرس جدید رو بدی . البته اینقدر بی‌رحم نیستین .
۳- مصراعی بس منطقی و مفید و مورد پذیرش بود .
۷- جلسه‌ی دوم میانترم ؟؟ همش ۲۰ دقیقه ؟
۱۴- چه کمیاب :)
۱۶- من عاشق کاکتوسم :)
پاسخ:
1- برای اونی که اون فایلو گوش داده، آسونه. مثل این استادا و معلمایی که عین جزوه‌شون سوال میدن ببینن کی خونده.
آره یه امتحان از محتوای این 950 تا پست می‌گیرم ببینم کی با دقت خونده.
مثلاً کدوم یک از استادامون دندونپزشکه؟ کدومشون به من میگه مهندس؟ نمره‌ی کدوم درسام 20 بود؟ کدومشون از همه کمتر بود؟ چند بود؟ قیمت بلیت قطارم چند بود؟ :))))))))))))))))

7- آهنگر است دیگر. دلش می‌خواهد جلسه‌ی دوم میانترم بگیرد. اصلاً دلش می‌خواهد ما زورکی ادبیات پاس کنیم و حتی دلش می‌خواهد خودش درس بدهد و حتماً هم کتاب خودش را درس بدهد. مگه کسی چیزی می‌تونه بگه؟
فقط اگه خواستین اینکار رو انجام بدین لطفا یهویی پُستا غیب نشنا ؛ حداقل فرجه‌ای چیزی :)
پاسخ:
:)))) مثلا مامانتون میگه بیاید برای شام و شما میگید نه مامان فردا امتحان شباهنگ دارم و باید پستاشو مرور کنم :دی
شبم بیدار میمونی و هی خلاصه می‌نویسی و حفظ می‌کنی که من فلان روز ناهار چی خوردم
چرا وقتی من فایل رو دانلود میکنم، فایل درست نیست و فقط یه فایل 24 کیلوبایتی دانود میشه؟ :|
پاسخ:
احتمالا مشکل از اینترنت شماست. Try again
هندزفری همراهم نیست و نمیتونم راجع به پستت نظری بدم :(((

پاسخ:
هر موقع هندزفری دار شدی گوش کن بیا ما رو از نظراتت مستفیض کن
میگم حالا یبار گفتم بهت وحشی 😆
پدر مارو دراوردیا انقدر جار زدی! :|
خوشت اومده بازم بگم :دی 
پاسخ:
:)))
تازه یادم اومد برم اینو گوش بدم . واسه منم فقط ۲۴ کیلوبایته ؛ دوبار هم دانلودش کردم ، به همین صورت بود :(
پاسخ:
ببین من الان مثل شما روی همون لینک کلیک کردم و دانلود کردم. حجمش 2.9 مگ بود و الانم پلی شده.
مشکل از اینترنت‌تونه فکر کنم.
من فعلا فقط مورد یکو خوندم  و اون قد لجم درومده که اعتصاب کردم و تا رمزو شخصا بم ندی بقیه رو نمیخونم
کرموی نامرد :|
پاسخ:
:)))) ههه زهی خیال باطل. اول اولی رو گوش بده بعد دومی :)))
اخه تو که میدونی اوضاع منو :(
برو اون ور
قهرم!
پاسخ:
خییییییییییییلی آسونه دلنیا.
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :||||
مرییییییییض
وحشییییییی
تاسماااااااااانیییی
درااااااااکولااااااااا
گیدوووووووورا
بیا با زبون خوش رمزو خودت بهم بگو  کاری نکن برم انفورماتیکاااااااااااا😤😤کاریییی نکن زنگ بزنم شریفااااااااااااااااا😤😤😤😤
پاسخ:
فکر کردی روابط رو بر ضوابط ترجیح می‌دم؟ زهی خیال باطل. خودت رمزو پیدا کن.
راضیه
شریف هنوز نت اینو قطع نکرده؟!؟!؟
پاسخ:
نع! هنوز وصله :))
برگشتی تهران دیگه شریف نرو 
کار بیهوده ایه !!!! 
دا دلخوشلوقون توکندی !
پاسخ:
اگه نتمم قطع کنن، انقدر خواننده‌ی شریفی دارم که نگو! یوزر پسِ اونا رو می‌گیرم.
والا
منو از چی می‌ترسونی؟
برو
برو از خدا بترس
قطع نکرده ولیاز بعد تاسوعا .عاشورا قطعه دیگه خیالت راحت !!!
با دستای خودم قطعش میکنم 😤
پاسخ:
:))) به همین خیال باش
شانس آوردی امروز اصلا رو مود میستم حس ندارم سربسرت بزارم
لحاظ میکنم بعدا 
پاسخ:
:)))
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۵ صبا مهدوی
خیلی خوبه آدم با ادبیات اخت باشه و حتی تو برخوردهای روزمره هم استفاده کنه..

عشقت شده آهنگر دل آهن بی مایه
در سوز و گداز آرد در کورهء پیرایه
عشقی که نهان باشد بیچاره کند دل را
احوال دلم بشنو پیش از در و همسایه



پاسخ:
در راستای این "عشق نهان" شعرت یاد این بیت حافظ افتادم:
مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم
کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد
که خب، با احترام! با این بیتِ حافظ مخالفم.

آدم باس این جوری باشه:
عاشق و رند و نظربازم و می‌گویم فاش
تا بدانی که به چندین هنر آراسته‌ام
یا
فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
ازین پستایی بود که آدم از خوندنش خسته نمیشه...هرچند اگر طولانی باشه
پاسخ:
:دی آدم از نوشتنشم خسته نمیشه و دلش میخواد هی شماره بذاره و بره جلو
داشتم  فکر میکردم ای کاش فوق لیسانس بیام رشته شما حال این آهنگ  رو سر کلاس  بگیرم بعدش انصراف بدم .  یعنی واقعا حیف که اونجا نبیستم . جای یه پسر پر رو و زبون دراز و یاغی و استاد ضایع کن و تیکه  بنداز  اونجا خالیه . 
پاسخ:
:))) عوضش این ورودیا تا دلتون بخواد چاپلوسن.
یارو برگشته میگه استاد در محضر شما فلان و در محضر شما بهمان و داریم مستفیض میشیم و 
جلوشو نگیریم وسط درس هی تکبیر و صلواتم می‌فرسته
منظورم آهنگر بود
پاسخ:
از نظر شمارگان، استاد شماره‌ی 13 محسوب میشه.
راستی رمز رو در گوشی به کسانی که خواننده ی ثابت هستن نمیگید ؟ اصن انتگرال سه گانه بذارید به جای رمز فعلی . 

یعنی من باید برم صدای آهنگر دادگر رو(که شما از ارادت من به ایشون آگاه هستید) رو دوباره گوش بدم ؟ :(((
پاسخ:
:))))) شما اگه رفتید جهنم، میارم این فایلا رو به فرشتگان عذاب میدم که نان استاپ براتون پخش کنن
الان جواب اهنگر تو شماره یک به سوال اون دختره که فکر کنم تویی خیلی طولانی بود. من نفهمیدم چیش رمز میشه خب :-/
پاسخ:
چه قدر پیچیده فکر می‌کنی تو!
اهاان. الان سوال رو تازه فهمیدم تو خوده شماره اول بود. 
واقعا حواسم کجاست موقع خوندن پست، نمیدونم. :|||
پاسخ:
اصن پستای من انقدر جذابن که هوش و حواس برای مخاطب نمیذارن :))))
میگم که ؛ حالا تکلیف من که نمی‌تونم از این فایل صوتی مستفیض شم چیه که نمی‌تونم رمز فایل سوم رو هم بفهمم ؟؟
پاسخ:
نه تنها سوم، بلکه از چهارم و پنجم و ... هم محروم خواهی بود. :))))
همیشه با گوشی وبلاگا رو می‌خونی؟ شاید به خاطر گوشیته
فعلا که آره ؛ هفته‌ی آینده‌ لپتاپم رو میارم . امیدوارم مشکل حل شه .
پاسخ:
میگمااااااااااااااااااااا تو الان رمزو بلدی و فقط مشکل دانلود داری؟
رمزو برام کامنت خصوصی بذار لینک دانلود مستقیم رو برات بفرستم شاید حل شد.

+ رمز ارسالی شما درست بود. لینک مستقیم برایتان ارسال شد. مردم‌آزاری هم حدی داره به نظرم :))))
واسه چهل و نه سال دیگه دارین قرار میذارین؟! ما واسه سال آخر دبیرستانمون هم قرار گذاشتیم نرفتیم همدیگه رو ببینیم:)))) سال 1444 اووووو کو تا اون موقع:))
پاسخ:
مهران مدیری یه بار گفت 20 سال بعد همین فرداست
با این اوصاف، چهل و نه سال بعد، کمتر از دو و نیم روز دیگه است
۱۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۴ فیلو سوفیا
یه سوال بپرسم؟
می پرسم:)
چرا یه نفر باید جلوی آهنگر حجابشو بیشتر رعایت کنه؟!!(فک کنم که یه بار گفتی که دیدیش و چادرت رو داشتی مرتب میکردی و برعکس بود و اینا...صرفا واسه همین پرسیدم)
پاسخ:
:)))) خاطره اون روز که یه سری مقام هندی اومده بودنو میگی...

نمی‌دونم والا. ظاهرا دوست نداره کسی سر کلاسش بدحجاب باشه... ولی خب این ورودیهای جدید آرایش هم می‌کنن و کسی تذکر نداده بهشون. یا داده و ترتیب اثر ندادن
به به

آبی رنگ مورد  علاقه ی منه . 
پاسخ:
فکر می‌کردم رنگ مورد علاقه تون سبز و بنفشه :دی

آبی رنگ آسمونه و به آدم آرامش میده
سبز و بنفش :))) اون که بله

ولی واقعا آبی و سبز رو دوست دارم . بچه بودم سبز رو دوست داشتم و حتی اتاقم هم رنگ دیوارش سبز بود . بعد به آبی علاقه مند شدم

الان هم پرده ی اتاقم سبزه و موکت و فرش آبی

سفید هم رنگ مورد علاقه ی شما بود . یادمه

قرمز هم خر است :)
پاسخ:
قرمز خر نیست. قرمز رنگ اناره :)
واسه منم مشکل داره =(
پاسخ:
با بررسی‌های به عمل آمده فهمیدیم که مشکل از اینترنت شماست. احتمالاً شما هم مثل آرزو با گوشیتون دانلود می‌کنید :دی
دقیقا =)
پاسخ:
در کل با هر روشی بفرستم، شما مشکل دریافت خواهید داشت :(
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۶ کروکدیل بانو
تازه جواب یکی از سوال ها هم تعداد طبقات خوابگاه شریف بود :))
یکی دیگشون تعداد نقطه های یه عبارت بود -_-
خواستم اشاره کنم همچین خواننده ی خاموش قدیمی و با حافظه ای ام :)
خوب من باز برم خاموش شم باز
پاسخ:
:)))))) احسنت به حافظه تون بانو کروکدیل!
تعداد طبقات خوابگاه، بلوک 13، چهار تا بود
تعداد نقطه های اون پاراگرافم 74 بود
چه قدر مردم آزار بودم خدایی
اگه بدونید خواننده خاموش چه قدر نویسنده رو حرص میده و پیر می‌کنه، همه تون روشن میشید :دی
سلام 
نمی دونم گفتنش واجب بود یا نه 
ولی از اونجایی که به وب شما ربط داده بهتره بگم که هر وقت بیشتر شب ها که می خواهم زود خوابم ببره اول چند تا از پسست های تو را می خونم تا قشنگ چشام هسته بشه و مغزم از این همه خاطرات گیج و ویج بره بعد میزارمش کنار و قشنک 123 بگم خوابم برده.
البته خوندن وبت با گوشی دو برابر انرژی می خواهد :)

پاسخ:
:)))) حتی میتونی در آینده، از قصه های من به عنوان لالایی بچه هم استفاده کنی :))
سلام 
یادت رفت دور بهای بلیت خط بکشی :)))))
پاسخ:
آره ولی مبلغ نهایی رو در نظر گرفتم
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۷ بانوچـ ـه
چرا وبلاگ تو و دو نفر دیگه برام ستاره دار نمیشه؟!!!

پایگاه داده رو پیشنهاد میکنم، برا من یکی که شیرین بوده و هست، تو که از همه چی سر در میاری خب اینم تست کن دیگه :)) شاید چون کامپیوتر نبودی فکر کنی برات سخته اما مطمئنم از پسش برمیای. شیرین هم هست تازه.

کمپین آرایش نکرده ها حتی :))

پاسخ:
کلاً ستاره‌دار نمیشه؟
یادمه یکی از پستای وبلاگ نفس عمیق برای من ستاره دار نشد و لغو دنبال رو زدم و دوباره دنبالش کردم و بازم پست آخرش ستاره نداشت. دلیلشو هرگز نفهمیدم.

همممم حس می‌کنم برنامه‌نویسی یه غول بی‌شاخ و دمه. من فقط یه درسِ برنامه‌نویسی داشتم. چون گرایشم الکترونیک بود و دیجیتالیا کلاً درساشون کامپیوتری بود. یه نکته‌ای هم هست این وسط؛ اونم اینه که تو شرایط فعلی، دیگه اون روحیه‌ی "می‌خوام خودمو ثابت کنم برای بقیه" رو ندارم...
دچار بی‌ارادگی شدم انگار...
انگیزۀ اونی که اسمتو گذاشته "وحشی" چی میتونست باشه؟!
پاسخ:
ارادتشو نشون داده :)))
شایدم تو اونو یاد "وحشی بافقی" مینداختی!! (مثبت نگری!) :D
پاسخ:
نه واقعا وحشی بازی در می آوردم و حق داشت
البته منم حق داشتم
آخه دم به دیقه احوالپرسیش رو اعصابم بود
مثلا من از حرف زدن و بروز دادن احساساتم بدم میاد و اینم یا حالمو می‌پرسید یا شرح حالمو! :))))
این موزیک ویدیو از گروه ماه بانو رو اگه ندیدید پیشنهاد میکنم

https://www.youtube.com/watch?v=DzrvcjL236k
پاسخ:
ممنون
از کفم رها و خوشه چینو دارم. این کدومشه؟
آخه فیلترشکن ندارم تو گوشیم
باید برم سراغ لپ تاپ
خودت نمیذاری من مثبت باشم هااااا بعدها اومدم فکرای دیگه کردم بدون تخصیره (تقصیره :D) خودت بوده من مظلوم و بی گناهم!! :))))
پاسخ:
:)))
چه پست طولانی ای 0_____0
درکل عالی بود ^__^
راستی من تازه واردم.یه نگاهی به وب بنده هم بندازید.با تچکر!
پاسخ:
:) ممنون.
شباهنگ حواسش به همه ی خواننده ها و دنبال کننده ها و کامنت گذاراش هست. یواشکی و خاموش، همه تونو می‌خونم عزیزم :)

شما کم سن و سال ترین بلاگری هستی که تو عمرم دیدم :)))))

6.این سیستم بک آپ گیری ات به درد همکلاسی خوردش

7.اگه همینطور به  آه کشیدنت درباره زورکی بودن  کلاس آهنگر و آرمونک و... ادامه بدی  میترسم آسانسورش سقوط کنه   آیا شما اجازه دارین موبایل داشته باشین اونم موقع امتحان مهم میانترم؟

8. من که آب دستم خشک میشه دیگه به مسح پا نمیرسه باید از قبل جورابامو دربیارم

15. باحال گفته ولی حیف کلمه گل   واقعا یک عده از نظافت و تربیت کم بهره و حتی بی بهره هستند  اگر خوابگاهی بودم احتمالا خیلی زجر میکشیدم از دست کثیفان

پاسخ:
6. چه خوب.
7. ایشون انقدر لاغر و نحیفن که اگه همچین اتفاقی بیافته فکر کنم سکته کنن تو آسانسور.
آری؛ موبایل که سهله؛ بچه‌ها ترم پیش جزوه تایپ شده‌ی بنده رو ریخته بودن روی تبلتشون و آورده بودن سر جلسه :((((
15. بزرگترین فایده‌ی خوابگاه برای من، افزایش سطح تحملم بود.
راستی وقتی به داستان خط کش اشاره کردید خواستم بگم که

نچ نچ نچ شما ها با خط کش جزوه مینویسید ؟ انقدر دقیق هستید ؟ 

تو درس های ما بردار و محور نقش مهمی داره

بعد من با دست محور مختصات میکشم شبیه شاخه ی درخت میشه :| خیلی هم راضی ام :|

حتما با چند تا رنگ هم مینویسید دیگه !

+ اون آهنگه اسمش " ما را بس " است
پاسخ:
من حتی پرگار هم دارم.
این پست یاددتون نیست؟

+ نشنیدم. پس گوش میدم حتماً. ممنون.
شباهنگ لطف داره که حواسش به هممون هست :)
پاسخ:
:)
عهههه پیداش کردم. همین عکس مشکی آخری. هی گفتم یه جا خوندمشا. خواستم توی پست عینشو بنویسم ولی نه پیداش کردم واسه عینشو نوشتن ن پیداش کردم واسه لینوشو دادن
پاسخ:
:)) منم دیدم پستتو.
یه کم متفاوت گذاشته بودی جمله‌بندی شو