پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


آقایون همه‌شون رفتن خونه مامان بزرگم اینا، به جز پسرا! 

خانوما هم نمازشونو خوندن و در جای جای خونه خوابیدن 

و وظیفه خطیر تزئین شله زردارو به من و زهرا (دخترعمه‌ی پریسا) سپردن

مامانم هم کمکمون کرد! ولی خب در نیمه راه، رهامون کرد و رفت خوابید :(

منم تا جایی که تونستم هنرنمایی کردم و 

فقط موندم با چه رویی می‌خوایم اینارو بین در و همسایه پخش کنیم

سمت راستی از بالا سومی، مراده

امیرحسینم طوفانِ سابقه

ولی من هلاک اون مدارک LRC ام :دی


چند دیقه پیش محمدرضا بیدار شده برای نماز؛

منم حواسم نبود و داشتم شله زردارو می‌نوشتم :)))))

جیغ و داد که چشاتو ببند که اسلام به خطر افتاد

دِ خب برادر من از خواب بیدار میشی یه یالاهی، اِهمی، اُهومی! 

ای بابا!

شاعر در همین راستا می‌فرماید:

هم روسری َت به پشــت ِ ســر اُفتــادهـ

هم موی ِ تــو تا قـــوس ِ کمـــر افتــادهـ

لا حـــول و لاقـــُوه الّا باللـــه

اسلامـــ دوبارهـ در خطـــر افتـــاده

۹۴/۰۸/۰۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

امیرحسین (طوفان سابق)

زهرا دخترعمه‌ی پریسا

مامان

محمدرضا

مراد

پریسا

نظرات (۳۴)

وااای دختر چکار کردی چقد خندیدم بهت ،نکشتنتون؟ جان من با تمام جزییات عکس العمل خانواده و ملتی ک این شله زردا رو بهشون دادین توی ی پست بزار
پس اسم من کو:ایکون بغض
پاسخ:
من الان از محل اختفام کانکتم :دی
من الان تحت تعقیبم
سلام 
قبول باشه :)
یاد نذری های خونه ی خودمون انداختی وقتی مادرم بودش :)
ما تا 4صبح شله زرد ها رو با کمک داداشام تزیین میکردم ظهرش هم سفره ابوالفضل داشتیم یادش بخیر :)


+ این اسامی که بردی اونوقت اسم دوستاته ؟
الان به چند قسمت مساوی تقسیم شدی ؟:دی 
زنده ای آیا ؟؛ )
پاسخ:
اسم دوستامه ولی خب اینجا نیستن که شله زرد به دستشون برسه
به یاد اونا نوشتم :دی
مرادم که حافظ گفته به زودی بهش می‌رسی :دی

الان زنده ام
اگه این محل اختفام لو بره میرم یه جای دیگه 
اونجا ممکنه نت نداشته باشم :پی
کارایی میکنین ها من بودم پیشنهاد میدادم هر کدوم از ظرفا رو ک اینجوری کردین خودتون باید بخورین تازه پشت سر هم. هم از اون 43!!!!!!! کیلو بیشتر میشین هم...  هههه
پاسخ:
زیاد دوست ندارم شله زرد :دی
من الان فراری و تحت تاقیبم
ما هر وقتی به هر علت تزیین شله زرد یا حلوا و حلیم رو  خراب میکردیم مجبور بودیم خودمون بخوریمش :)
یا بین فامیل های خیلی خیلی نزدیک توزیع میکردیم :)
یعنی الان عکس العمل مامانتون و خانوم های دیگه جلوی چشممه و مطمنا اول زل زدند به شله زردا بعدش سرشون 
چرخوندن که مجرم رو پیدا کنن ؛ )
و اگر آقایون هم اون شله ها رو همزمان با خانوم ها رویت کردند قهقهه خنده شون همه جا رو تا دو کوچه اونورتر 
فرا گرفته.

+خدا وکیلی الان چه حسی داری ؟
جون باران راستشو بگو ؛ )
پاسخ:
کی گفته اینا کار منه؟!
بنده تکذیب می‌کنم
:پی
تعقیب استاد ؛ )

پاسخ:
تو این شرایط اسف بار دلت میاد غلط املایی بگیری؟! :(((((
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۱ فاطمه (خودکار بیک)
یه فاطمه اون دور دورا میبینم
ایکون ذوق مرگ :)))
پاسخ:
:))))
محمد رضا چند سالشه؟ خخخخخخخ(شکلک خبیثانه)
خداییش اینا رو میدی درو همساده؟ کی قراره پخش کنه ؟براش نگرانم خخخخخخ
پاسخ:
20 ساله
سال دوم مکانیک

در حال پخشیم الان
من که باورم نمیشه اینا کار توعه یا خداااااااا:)))
من بودم جای مامانت نصفت میکردم یه همچیتن آدم بی اعصابیم من :|
پاسخ:
من هنوز سالمم...
بسیار بیوتیفول است این پست 😇😂😂
پاسخ:
چشماتون بیوتیفول می‌بینه
دوباره با اون یکی آدرس فرستادم :(

پاسخ:
:) امان از حواسپرتی
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۱ نگــ ❤ـار
الان منظور از اون نگار منم یا دوستت ؟!
پاسخ:
همه ی نگارهای دو عالم!
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۸ هولدن کالفیلد
پرچم های انگلیس و ایرلند رو تشخیص دادم :|
جل الخالق، رو شله زردها ننوشتی شریف؟ مگه میشه؟ :|
پاسخ:
آرم شریف و سمپاد یادم بود ولی از ترس شما تقیه کردم :))))
و خدایت بیامرزد...
پاسخ:
و قرین رحمتم کنه
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۲ هولدن کالفیلد
من یه پست ذهنی در موردت طراحی کردم! :))ولی نمینویسمش! :))
پاسخ:
منم برای پست مذکور چند تا کامنت کوبنده گذاشتم و منتظر جواب شمام :)))))
واااای وااااای!!!!!
تعقیب رو توی جواب کامنت امید نوشتی تاقیب!!!!!!!
:))))
یااافتم غلط املاییی!!!
پاسخ:
اون موقع تو اون شرایط، با الف دسته دار و دو نقطه هم میتونستم بنویسم
شله زرد میریختین روش ویرایش میشد خب...:-"
پاسخ:
راست میگیاااااا
ایده خوبیه
ایشالا تاسوعای سال بعد همین کارو می‌کنیم
من خودم نگفتم غلطو ها همه دارن میگنo_O
پاسخ:
می‌بینی تو رو خداااااا
یه ذره ستارالعیوبیت تو وجودشون نیست که نیست
منم هستم!
پاسخ:
شما همیشه هستی :)

خونه تونو نمی‌شناختم وگرنه می آوردم برات
برای نگار 3 تا بردم :دی
لینکم کن لدفن
:دی سلام

+ضمن عرض تسلیت به مناسبت تاسوعا
پاسخ:
سلام

الان لپ تاپ همرام نیست
سر فرصت لینکت می‌کنم :)

التماس دعا
آخ جووووووون منم هستم!!!!!!!!!!! باورم نمی شه ذوق مرگ شدم الان :) :) :)

به نظرم دیگه هیچ وقت آفتابی نشو :)))
پاسخ:
:)))) 
از شدت زیاد بودن حرفام واس این پست
نمیگمشون:|||
فقط اعلام حضور کنم!!
پاسخ:
حاضریتو زدم :دی
حالا نمیخواد حرفاتو تو دلت نگه داری
سنگین میشه هاااااا
بگو خودتو خالی کن :پی
چه کردی دختر!!!!!:))))))

+نذرت قبول باشه :)

بابت ادرس هم ممنون :)
پاسخ:
:))) خواهش می‌کنم
التماس دعا
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۶ جلبک خاتون
وای تا حالا اینهمه شله زرد یه جا ندیده بودم    :|
خدا قوت خواهر :)))
از کت و کول افتادی....بیام ماساژت بدم؟ :)))
دلم هوس شله زرد کرد....و خداوند عذابی سخت بر دل آب کنندگان فرو می آورد :)))))
پاسخ:
:))) خدا ازش نگذره هر کی همچین عکسی رو گرفته و در ملا عام متتشرش کرده و دل یه عده رو آب کرده :دی
نهههههه
چطور تونستی اینا رو بنویسی رو این شله های طفلی:))؟! 
به کی دادینشون اون وقت خب !!! :دی


+ من عاشق شله زردم :(( هوس کردم خببب
پاسخ:
هنگام توزیع نظارت و مراقبت داشتم که اینارو بدیم به پیرمردان و پیرزنانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۴ مـــیـــمـــ ☺☺
:/
دل شیر میخواد:/
پاسخ:
که من دارم :پی
چه عجب پست جدید نبود بالاخره :)))
راستی یه بار یه شعر گزاشتی تو وبت دقیق یادم نیست 
ولی اینجوری بود نی ماند و نی ماند و نی  یا اینطوری کی ماند و کی 
ماند و کی...!  تنبل بازی در نیار پیداش کردی بفرس برام یا شیخ! 
پاسخ:
من باشم و وی باشد و نی باشد و می
کی باشد و کی باشد و کی باشد و کی

جای می و نی و وی رو ممکنه جا به جا نوشته باشم
سرچ کن ببین ترتیبش چیه
عالی ان!:)))
LRC:))
پاسخ:
:دی نظر لطف شماست
شباهنگ؟؟
زنده ای عزیز؟؟
اخه بیشتر از بیس چار ساعته ک پست نمیزاری!!
پاسخ:
به احترام تاسوعا و عاشورا پست نداریم :)
چون لامصب قلمم یه جوریه که بخوام از مراسم عزاداری و هیئت هم بنویسم طنز از آب درمیاد
۰۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۸ دختری از دیار فرزانگان
مرسی بابت آدرس:)
پاسخ:
:) خواهش می‌کنم
شما هنوز خوبی ؟من گفتم تنبیه شدین الان زندانی هستین شایدم مجبورتون کردن همه اونا بخورین و...:|
پاسخ:
:دی
نه زنده ام
از آپدیت ستون سمت چپ لینکای روزانه معلوم نیست زنده ام؟
قبول باشه :)

سؤالی که مطرح‌ه این‌ه که روی اونایی که تو کادر نیستن، هم چیزی نوشته شده؟ و اگه نوشته شده، حیف که نمی‌تونم بپرسم چی‌ه، چون اگه قرار بود بدونیم چی نوشته شده، اونا هم تو کادر می‌بودن. آیکون مردن از کنجکاوی مفرط (یا به قولی فضولی و اینا :دی)
پاسخ:
بقیه رو عین بچه آدمیزاد، یا حسین و یا زهرا و یا ابوالفضل و یا علی و یا زینب و یا فاطمه نوشتم

البته درستش اینه که یا اباالفضل بنویسیم چون منادا منصوبه
امروز از 6 صبح نبودم 
اینقدر خسته ام شام غریبان نرفتم 
هنوز کادر نگاه نکردم 
البته ی بار اومدم اینجا از لینک زیارت عاشورا استفاده کردم
پاسخ:
خسته نباشی و اجرت با امام حسین :)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۸ جلبک خاتون
زنده ای فرزندک بیچاره ام؟
یا امام حسین به حق همین شب های عزیییییز واسمون نگهش دار :))))
دیگه به کی بخندیم ما دیگه؟ :)))
من به روح کافرم 
پاسخ:
:)))))))) دندون رو جیگر بذارم عزیزم
یه جوری این غیبتامو جبران می‌کنم :دی!
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۶ مستر نیمــا .
گبول بااشه :دی
پاسخ:
گبولِ حق!!!