پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

373- وصال توست اگر دل را مرادی هست و مطلوبی

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

تایم استراحت بین کلاسا؛ من و دوست جدیدِ 10 سال بزرگتر از خودم، مطهره، که ارشد ادبیات خونده 

و این دومین ارشدشه و شبیه عروسکای باربیه :دی


+ (لیوان یه بار مصرفو برمی‌داره و برای خودش آب میریزه و) نسرین آب می‌خوری؟

- (هندزفریو از تو گوشم درمیارم و) چی؟

+ آب! آب می‌خوری؟

- نه؛ مرسی.

+ میگن آبِ نطلبیده مراده

- مراده ینی چیه؟

+ ینی بگیر بخور که به مرادت برسی

- اون مراده که باید به من برسه؛ :دی

+ (می‌خنده)

- (آبو می‌خورم و) لیوانو نگه می‌دارم که بعداً به مراد نشون بدم

+ (می‌خنده)


عنوان از سعدی

وصال توست اگر دل را مرادی هست و مطلوبی

کنار توست اگر غم را کناری هست و پایانی

طبیب از من به جان آمد که سعدی قصه کوته کن

که دردت را نمی‌دانم برون از صبر درمانی


۹۴/۰۷/۲۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مراد

مطهره هم‌کلاسی ارشد

نظرات (۷)

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۲ ثریا شیری
مراد اگه قراره با خرش بیاد فک کنم حالاحالاها تو راه باشه یه قدمم تو وردار سمتش :دی
پاسخ:
:))) از او به یک اشارت از من به سر دویدن :دی
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۰ مـــیـــمـــ ☺☺
:/
یه آب خوردنو هم رمانتیک میکنین؟
پاسخ:
ما نفس کشیدنمونم رمانتیکه :دی
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۳ نگــ ❤ـار
پست مخصوص بانوان
من هویجم آیا ؟؟؟؟؟ :||||

پاسخ:
رمزو فرستادم
در حفظ آن کوشا باشید
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۴ النا بانو
من این رمزُ داشتم که بهمراه بقیه کامنتا از بلاگفا پرید:|
پاسخ:
فرستادم برات بانو جان
پس من چی رمزو ندارم؟
پاسخ:
فرستادم
کجا فرستادی نرسیده دستم؟
پاسخ:
دوباره کامنت گذاشتم برات
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۴ مستر نیمــا .
مراد رفته خرشو زین کنه:)))
پاسخ:
:))) پیاده هم میومد تا حالا باید میرسید
دلم شور می‌زنه
نکنه دزدیده باشنش :دی