پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

اون هم‌کلاسیم که سه‌شنبه عروسیش بود و هفته‌پیش نیومد و قرار بود صدای اساتید رو براش ضبط کنم, صبح بهم زنگ زد که هماهنگ کنیم و تا فردا صداها و جزوه‌هامو برسونم دستش؛
منم آدرس خوابگاهو دادم و 
راستش اسم کوچیکشو نمی‌دونستم و اونم فامیلی منو نمی‌دونست :دی

حدودای 4 رسید دم در خوابگاه و زنگ زد و منم جزوه‌هامو برداشتم رفتم پایین
یه آقاهه هم همراش بود (ینی تو ماشین بود) که فکر کردم همسرشه
که داداشش بود

هیچی دیگه! همین.
لوس و بی‌مزه هم خودتونید... همه‌ی پستا که نباید پیام اخلاقی داشته باشن!
والا!

اصن مِینی شیَه؟ دردم اینه که قبلاً مسیر خوابگاه تا دانشگاه ده دقیقه بود و

حالا هر روز یه ساعت از عمرم برای رفت و یه ساعت برای برگشت تلف میشه

واقعاً نمی‌دونم چی کار کنم!

چه قدر 2048 بازی کنم آخه؟

کسی پیشنهادی نداره؟

۹۴/۰۷/۱۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

فرزانه هم‌کلاسی ارشد

نظرات (۱۸)

کتاب خوندن، مرور جزوات، گوش دادن به موسیقی یا سخنرانی در باب موضوعی که ممکن‌ه برات جالب باشه، صلوات فرستادن! (جدّی).
پاسخ:
کتاب نمی‌تونم بخونم چون باید تمرکز داشته باشم روی موضوع
مرور جزوه هم فکر بدی نیست
موسیقی... امان از آهنگایی که یهو به هم بریزنت
صلوات خوبه
حتی اون خانومه تو کربلا می‌گفت نماز مستحبی هم میشه خوند ینی فقط ذکراشو بگی..
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ مستر نیمــا .
سودوکو نصب کن بازی کن. خعلی بهتره
پاسخ:
تا حالا بازی نکردم
به نظرم چیز خوبیه
پیشنهاد چی؟ بازی؟
پاسخ:
پیشنهاد روش های اتلاف وقت به بهترین شکل ممکن
موسیقی بی‌کلام شاید کم‌تر آدمو به هم بریزه (البتّه بستگی به آدم‌ه و موسیقی‌ه داره :)  )
پاسخ:
من با سکوتم به هم می‌ریزم بابا
والا :دی
اگه چیزای خوبی بهت پیشنهاد شد به منم بگو :دی
چون همین مشکل رو دارم :|
پاسخ:
:))))
کلش بازی کن.فقط حواست باشه معتاد نشی!!
پاسخ:
دوست ندارم...
همه‌ی فک و فامیل و دوستام معتاد کلش ن
153000!!! من تهش تا 16000 رفتم : خوشتیپ!!!
پاسخ:
:))))) خب بیا یادت بدم :دی
همون پیشنهاد الهام بانو در مورد صلوات عالیه
تا دلت میخواد نماز مستحبی هم بخون
من یه بار تو ماشین بودم خوندم
اینم ذکر هم هست لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین 


پاسخ:
:) ممنون هیام جان
حتی یکم تفکر ...
پاسخ:
:)))) من تو خوابم در حال تفکرم :دی
بشین با دوستات اسم شهر شعرت بازی کن پس^_^
پاسخ:
:دی
منظورم تو اون یه ساعت مسیر رفت و برگشته
قایم موشک هم میتونین بازی کنین حتی تو خوابگا:)))))
پاسخ:
:)))) اینم یه پیشنهاده :دی
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۹ شن های ساحل
اون می دونی چیه لری بود؟ :))))))...
یکی از دوستام بود توی مترو زبان های مختلف گوش می کرد و خوب هم یاد می گرفت همین جوری شوخی شوخی آیلتس ۷ شد و ۳ تا زبان هم یاد گرفت....من آهنگ گوش می کردم بعد یاد گرفتم پی دی اف داستان های انگلیسی پیدا کردم توی مترو می خوندم...باید ببینی به چی علاقه دری اموزش همون بگیری بخونی یاد گیری حس خوبی داره...یه سری گوشی های صنعتی هست آبی رنگ برای آلودگی صوتی واحدهای صنعتی استفاده می کنن می تونی از یه مغازه لوازم صنعتی بخری بزاری توی گوش هات چون مترو خیلی سروصدا داره خسته ات میکنه
پاسخ:
نه بابا با سر و صداش مشکلی ندارم
اتلاف وقتش برام عذابه
اینکه مجبور هر کاری کنم که از هیچی بهتر باشه

+ آره لریه
من اومدم یادم بدی :)
پاسخ:
:دی
aa
پاسخ:
؟!
من تا ۲۵۰ هزار اینو رفتم:-D

توی اتوبوس هم عموما سخنرانی استاد رایفی پور گوش میدم!
پاسخ:
همه‌ی سخنرانیاشو گوش دادم!!!
البته نه به عنوان موافق یا مخالف
:دی؟! همین؟! پس چی شد زکات علم و نشر آن و این حرفا؟! پس چی شد اون آرمانها؟!
پاسخ:
کلی حرف پشت این :دی ها هست فرزندم!
بعله!
این جوریاس
به قول خودت :دی
اسم سرگرمیه aa هست جانا
پاسخ:
آهان!
مرسی
نمی‌دونستم
فقط خواستم یاداوری کنم من جای مادرتم! بعله اینجوریاست فرزندم :دی و کلی حرف پشت سرش:))))
پاسخ:
:))))