پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

259- ظرفام

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

صبونه که هیچی... 

چند وقته صبونه نخوردم

ناهارم کیکی، بستنی ای، بیسکوییتی

یه شب شام مهمون این دوستم، یه شب مهمون اون دوستم

دیشبم برای شام آش شتر! خوردم (چهار ولیعصر، آش خونه)

امشبم ماکارونی مهمون واحد بالایی بودم

اومدم ظرفامو از چمدون درآرم از فردا خودم دست به قابلمه بشم، دیدم همه شون شکسته :(((( تازه کلی روزنامه وسطشون گذاشته بودم :( 

کمدم پیدا نکردم... ولی دو تا از کتابارو خریدم

نمی‌دونم اعتماد به نفسم بالاست یا واقعا بلدم، ولی اگه همین الان از این کتاب صرف و نحو عربی امتحان بگیرین، بیست میشم

دارم از خستگی می‌میرم :(((( 6 صبح تا 9 شب بیرون بودم

کلی هم تکلیف و تمرین دارم :(((((((

هم اتاقیامم شکر خدا هنوز نیومدن

ظرفام :(((((

۹۴/۰۶/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۲)

خوش بحالت واس عربی!!
من اون سوالامو همکلاسیم سر امتحان حواب میداد نمره های سر کلاسی عربیم زیر نوزده نمیشد
اخر ترم خرداد ی مشکلایی پیش اومد ک نشد پیش هم باشیم امتحان عربیو یادم نی دقیق چند شدم ولی فک کنم چارده پونزه شدم!!!!( تو پستای قبلیم یکیش عکس کارناممو گذاشته بودم اگه خونده باشی)
میگم مث اون ایینه ها و تصویر و فاصله و فیزیکو اینا یادته ی اموزش کوچولو دادی ب مدرسه ایا؟؟!!
میشه عربی هم یادمون بدی ؟( ایکون پرروییی!)
خخخخخخ
ظرفاتم باید خیلی مراقب میبودی ک ظاهرا..پیش میاد خب
ولی کاش اصن ظرف نمیبردی همونجا میخریدی!
پاسخ:
عربیو باس با گوشت و پوست و استخونت درک کنی
یاد دادنی نیست...

اینجا مگه فرصت خرید هست آخه
من هنوز نون نگرفتم :((((

البته از واحد بالایی گرفتماااا ولی نونوایی پیدا نکردم هنوز
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۵ مستر نیمــا .
فدای سرت ولی هنوز دانشجو نشدی که بدونی ظرف دانشجویی ملامینه که نشکنه نه چینی و شیشه ای :)))))
یکم دور و بریاتو نگاه کنی متوجه میشی.
شما احتمالا ندیدی ولی تو خوابگاهها حتی شیشه مربا تبدیل میشه به لیوان چای خوری و قس علی هذا... یه سرچ بزن خوابگاههای دانشجویی عکس ها رو ببین تا متوجه بشی جریان چیه
پاسخ:
زبونتو گاز بگیر بابا! همینم مونده تو شیشه مربا چای بخورم
تازه من مربا دوست ندارم
والا!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۸ مستر نیمــا .
جهت اطلاع

http://namakstan.ir/wp-content/uploads/2015/01/funny-photos-student-accommodation-11.jpg

اینجاس که باید بگم برو از خدا بترس :))))

پاسخ:
آخ آخ... خدا اون روزو نیاره
ممنونم نسرین جون،خوندم
پاسخ:
:)
لطف کردی
ممنون :دی
واقعا کی حال عربی خوندن داره؟؟؟؟؟
پاسخ:
من!
یعنی اینقدر من از عربی و ادا اطواراش بدم میاد فک نکنم کسی بدش بیاد! 
هیچوقت یاد نگرفتم و تلاش جدیدی هم نکردم .
ظرفا هم فدا سرت :))
پاسخ:
عربی نازه
ماهه
دوستش دارم...

ان الله یحب المتفکرین :))
ترجمه کن بهت نمره بدم :دی
پاسخ:
:دی
فدای سرت توی اسباب کشی همیشه شکستن ظرفا پیش می اد....سرت سلامت:)
نگران تمرین خات نباش این ۲ روز تعطیلی درس می خونی
پاسخ:
:((((((((((((((((( خیلی زیاده!
ای باو شما هم مشکل ظرف و ظروف پیدا کردی که 😀
پاسخ:
اوهوم...
حس همدردی :((((
دست بکار شو تا کی میخوای مهمون باشی؟
ظرف ها رو باید توی پارچه میپیچیدی خب

پاسخ:
والا کم کم باید همین کارو بکنم, چون دارم زخم معده میگیرم بس آت آشغال خوردم
به جان خودم هر وقت پستای مربوز به دانشگاه رو میخونم محال ممکنه توشون به خرید نون اشاره نکنی :دی

*آخ صحنه ی خیلی بدیه ..شکستن ظرفا :(
پاسخ:
معضل مهمیه خب...
وای نسرین :|
زود رفتیا !!
تخت خوبم صاحاب شدی :)))))
نتم که به راهه !!
:))))


چطوری شیکوندی؟ :|
پاسخ:
نشکوندم
تو چمدون بود
باز کردم دیدم خرد و خاکشیره