پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

سرسبز دل از شاخه بریدم، تو چه کردی؟

                                  افتادم و بر خاک رسیدم، تو چه کردی؟

من شور و شر موج و تو سرسختی ساحل

                                  روزی که به سوی تو دویدم، تو چه کردی؟

هرکس به تو از شوق فرستاد پیامی

                                  من قاصد خود بودم و دیدم تو چه کردی

مغرور، ولی دست به دامان رقیبان

                                  رسوا شدم و طعنه شنیدم، تو چه کردی؟

«تنهایی و رسوایی»، «بی‌مهری و آزار»

                                  ای عشق، ببین من چه کشیدم تو چه کردی

+ فاضل نظری

۹۴/۰۶/۲۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

کتاب

نظرات (۵)

اول :)
پاسخ:
:دی
والسابقون السابقون!
یه کتابی هم هس "خنده‌های امپراطور" که یکی دیگه نوشتتشو طنزه و اینا و به گریه های امپراطور ربط داره و یه اصطلاحی هس میگن جوابیه و اینا که من یادم نمیاد! (میدونم الان خودمم نفهمیدم چی گفتم! حوصله هم ندارم پاشم برم سر قفسه اسم شاعرشو ببینم!)؛ اونم خوبه آدم بعد گریه ها و فاضل نظری بخونتش!
پاسخ:
چه جالب!
سر فرصت میخونم

جواب کامنت خصوصیتم بمونه امشب یه پست در موردش می‌نویسم
مرسی مرسی :)
پاسخ:
:)
فاضل نظری دوست میدارم :)


پاسخ:
من نیز!
ضد رو چند ماه پیش برای خودم هدیه خریدم :)
پاسخ:
:) چه خوب...

+ اون یکی کامنتتم رسید :)