پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۹۲۰- نمیشه هم شجاع باشم هم بی‌نقص و کامل؟

يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

این کتابو امروز در چهارمین روز از چهارمین ماه سال، ساعت هفت و پنجاه‌ویک دقیقۀ صبح جلوی درِ شرقی دانشگاه، بدون مناسبت خاصی هدیه گرفتم. که بخونم و هدایت بشم، بلکه تغییر کنم. کتابِ «شجاع باش نه بی‌نقص».



هدیه‌دهنده گفت این کتابو به دخترای دیگه هم هدیه داده. گفتم بله ملتفت هستم که باغتون پر از سمنه و انقدر سمن دارید که یاسمن توش گُمه :| البته متوجه بودم که بنده خدا می‌خواست به اهمیت و کاربرد و کارکرد کتاب اشاره کنه نه گل‌های گلستانش :| تو این کتاب، نویسنده (ریشما سوجانیِ هندی‌الاصل)، کمال‌گرایی رو نکوهش کرده و گفته دنبال این نباشید که بی‌نقص باشید. و زنان رو به شجاع بودن دعوت کرده. وقتی عکس می‌گرفتم متوجه شدم جلدش با مانتو و یکی دیگه از کتابام همرنگه. 



سپس تصویر بعدی رو خلق کردم. دمبلا و دمپاییا جاشون همون‌جاست. فرش هم همین‌طور. ولی لاک و آلبالوها رو خودم اضافه کردم به کادر که خوشرنگ‌تر بشه عکسم.



+ فعلاً فرصت خوندنشو ندارم ولی هر موقع خوندم میام نظرمو باهاتون به اشتراک می‌ذارم.

۰۲/۰۴/۰۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

هم‌کلاسی اسبق

کتاب

نظرات (۵)

۰۵ تیر ۰۲ ، ۰۹:۲۲ فاطمه ‌‌‌‌

فعلا فرصت خوندنشو نداشتی ولی علی‌الحساب عکسای اینستاگرامیشو گرفتی😅👌

پاسخ:
آره :))
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۹ اقای ‌ میم

در راستای عنوان باید عرض کنم که هیچ کس نمیتونه کامل و بی نقص باشه

پاسخ:
درسته ولی میشه نزدیک شد به بی‌نقصی. بالاخره الکی که اشرف مخلوقات نشدیم.
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۷:۰۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

تلاش در مسیرش شدنی هست ولی رسیدن بهش بعید می‌دونم.

پاسخ:
درسته. به‌نظرم اگه اهدافمون، زمینی باشه چون محدوده، میشه بهش رسید. مثلاً آدم می‌تونه شاگرد اول باشه، نمرۀ بیست کلاس باشه، تو هر چیزی مقام اول رو داشته باشه ولی وقتی کمال رو در مفاهیم غیرزمینی جست‌وجو می‌کنی بی‌نهایت میشه و اتفاقاً لذتشم تو همینه که بی‌نهایته و برای رسیدن بهش تا ابد می‌تونی بری سمتش.

فکر کنم یه تدتاک دیدم از این خانوم...دقیقا موضوعش همین بود:) ولی یادم نمیاد جوری جذبم کرده باشه که بخوام دوباره ببینم...

پاسخ:
آره اسمش برای منم آشنا بود.

رنگ های سفید و قرمز رو دوس دارم .قرمز رو نمیتونم بپوشم حالا ترکیبی یا شال شاید ولی مانتوی قرمز دوس دارم اما شهر کوچیک زتدگی میکنیم 🥺 یجور زل میزنن ادم معذب میشه 😕

پاسخ:
چه بد :(
درکت می‌کنم.