پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
یکی از دغدغه هام موقع مصاحبه این بود که نمی‌تونم از مصاحبه کننده‌ها و لوکیشن!!! عکس بگیرم بذارم اینجا که به حول و قوه الهی و ضمن تشکر از سایت فرهنگستان نظر شما را جلب می‌نمایم به این دو تا عکس و گزارش خبر بعد از مصاحبه با ما!!!



انتظار دارین از چپ به راست معرفی‌شون کنم الان؟
نمی‌شناسمشون!
من فقط جناب آهنگر دادگرو می‌شناسم!
زین پس هم جناب آهنگر صداش می‌کنیم که گوگل کشفمون نکنه! رمز هم گذاشتم که کلاً کشفم نکنه
5 سال از شریف نوشتم, 
این همه از اساتید شریف نوشتم, دکتر صاد, دکتر ش.ب, دکتر ف. ها!!! (ر.ف., ف.ف., میم.ف. و غیره!)
این همه تگشون کردم, این همه عکس!!! حتی فیلم!!! انقدر استرس نداشتم!
شخصیتای شریف علمی بودن, ارتباط مستقیمی با سیاست نداشتن
البته یه مورد نماینده ریاست جمهوری هم داشتیم که بگذریم
سر کلاس بحث سیاسی میشد, شعار سیاسی, یه نمه تظاهرات حتی
ولی خب شریف شریف بود! کاری به سیاست نداشت
منم درسته تمام سعیم رو کردم بد ننویسم و چیزی جز آنچه هست رو ننویسم 
ولی ترجیح میدم هر پستی که مربوط به ارشد و زبانشناسی و آقای حداد و فرهنگستانه رمزدار باشه
به هر حال شخصیت‌های اینجا با اونجا یه نمه متفاوته
هم از لحاظ سیاسی بودن برخی شخصیت‌ها و هم از این لحاظ که هیچ شناختی نسبت بهشون ندارم
به هر حال اینا اهل قلمن, معلوم نیست تا حالا راجع به چیا چی نوشتن
منم که جداً نمی‌شناسمشون!
قرار نیست اینجا پرده از اسرار فرهنگستان برداریماااااااااااااااا, مثل همیشه خاطره و حرفای همیشگیه
ولی فعلاً یه کم محتاط‌تر!
بعداً شاید تجدید نظر کردم!

۹۴/۰۵/۰۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

دکتر ر. ف.

دکتر س. ص.

دکتر ف. ف.

دکتر م. ش. ب.

دکتر م. ف.

نظرات (۱۶)

آهنگر دادگر! د:
:)))))))))))))))))))))))
چرا نمیره اسمشو واقعا عوض کنه بذاره همین؟ د:
پاسخ:
اصن تا ایشون اسمشونو عوض نکنن من به کامپیوتر نمیگم رایانه

والا
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ خانم الفــــ
دکتر یا حقی عالین ایشون.. استاد همسرم بودن. :) دوست داشتنی و با سواد...

ان شاءلله که مثل همیشه موفق باشی
پاسخ:
ممنون!

چه خوب...
بالاخره یه نفرو شناختم...
برم سرچ کنم ببینم قیافه شون چه جوریه که زین پس هی سلام بدم بهشون
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ خانم الفــــ
الان متوجه معنی رمز شدم :)) یعنی عالی بود:))
پاسخ:
:)))))
ینی زدی تو کار سیاست ؟؟ ://
پاسخ:
اجتناب ناپذیره
سلام.خوبی؟
من فک کردم مثلا چون رمزه،  نمیخواستی شسته رفته بگی رمزو،در لفافه و اینا.واسه همین من گفتم اگه رمز اهنگر دادگر بود که دیگه نمیومد راحت رمزو بنویسه،خب پستو رمز دار نمیکرد.
واسه همین سه ساعت داشتم اسم اصلیشو مینوشتم،ارور میداد.بعد به خودم میگفتم پس باید بیشتر فک کنم ببینم چه جوری باید رمز گشایی کنم!!!!!
پاسخ:
سلام. خوشحالم که موفق شدی :)))))))))))))
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۱ شن های ساحل
بهش می اد :))))))....فکرکردم برای رد گم کردن اینو نوشتی!!!اخه کی رمز می زاره جلوی چشم..
پاسخ:
:))))
رد گم کنی...
اتفاقاً خودم الان درگیر رمز وبلاگ یکی از دوستانم!
عنوان پستش یه معادله ریاضیه :))))))
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ شن های ساحل
راستی یه چند روزیه می خواستم ازت بپرسم من جزء پیوندهات نیستم!دلیلی داره یا همین جوری؟:)
خبطی که از ما سر نزده یا بانو؟D:
پاسخ:
والا بلاگفا اینجوری بود که نمیشد بلاگ رو لینک کرد
فکر کردم بلاگ هم این جوریه که بقیه رو نمیشه لینک کرد
فقط بلاگی هارو لینک کرده بودم
چند روز پیش یه شوهرم نداریمو لینک کردم دیدم شد و کلی خوشحال شدم که بلاگ اسکای میشه
بعدش تصمیم گرفتم بقیه رو هم لینک کنم که رفتم خونه مامان بزرگم اینا و یادم رفت کلاً

علی ایُ حال لینک شدی بانو!!!!
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۲ شن های ساحل
خیلی هم ممنون :*

پاسخ:
خیلی هم خواهش
مگه داریم ،مگه میشه
پاسخ:
شده دیگه :دی
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
به نظرم اگه باهاش صمیمی شدی بیا و پیشنهاد اسم آهنگر دادگر رو بهش بده!
پاسخ:
قبل از من یکی دیگه این کارو کرده :دی
پست بعدی را دریاب
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۳ فانتالیزا هویجوریان
احتیاط کار خوبیه.ادامه بده :)
پاسخ:
شرط عقله
نسرین اعصابم خورد شد !
چرا من نمیتونم مثل قدیم و دقیقا مث تو با حوصله پست بنویسم؟
الان چندین شبه دارم زور میزنم دریغ از یه خط ! :(((
پاسخ:
اممممم... خب راستش منم زور میزنم
وگرنه حال و روزم همچین خوشم نیست
ولی نباید کم بیارم
 سلام
وبلاگ جالبی داری 
نمیدونم چرا همش فکر میکردم شریفی ها اهل اینطور با جزییات نوشتن نیستن 
مثل اینکه هستن
خوشحال شدم هم رشته ای البته من مخابرات سیستمم:)
پاسخ:
سلام
حالا کجاشو دیدی...
الهام که خیییییییییییییییییلی ریز بین و دقیق تر از منه
اصن یه وضعی
کلاً شریفیا یکی یه تخته شون کمه
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۱ شیمیست خط خطی
نوشته هات راجع به فرهنگستان رو دوست دارمم :)
آره خب جو علوم انسانی ها با فنی فرق داره، ضمن اینکه اونجا اسم نمی آوردی و فقط شریفیا می فهمیدن منظورتو ولی اینجا رو خیلیا میشناسن :)
پاسخ:
:)) آره راست میگی
خوبه که از فنی کندی رفتی سراغ چیزای جدیدتر و جالبتر حتی ... من که اومدم همچین تغییری رو بدم که بنا به وضعیت متاهلی نشد :))))
بیا پیش خودم دوره تهذیب نفس بذارم ... من با استادم مشاور رییس جمهور کل کل میکردم که البته الان تحت تعقیبم احتمالا :))))))
پاسخ:
من آدم تنوع طلب و ماجراجویی ام
دوست نداشتم زمانم و عمرم یه بعدی بگذره
پس یه پا مارکوپولویی هستین الان :)))
پاسخ:
:)))