پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

1104- فکر کنم داعش بود

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

داشتم تو یکی از این سایتا دنبال اتوی مو می‌گشتم و یکی رو دیدم و پسندیدم و گفتم قبل خرید نظرات خریداران رو هم بخونم. خانوما همه‌شون ابراز رضایت کرده بودن و پیشنهاد داده بودن نه یکی نه دو تا، تا می‌تونیم از اینا بخریم و نگه‌داریم برای آیندگان و بدیم در و همسایه و فک و فامیل و دوستامون و کلی هم تقدیر و تشکر کرده بودن از دست اندر کاران تولید این محصول. این وسط یه آقایی به اسم سینا کامنت گذاشته بود برای ریشام ازش استفاده می‌کنم و خیلی هم راضی‌ام ازش.

۹۶/۰۴/۱۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۲۵)

۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ پـــــر ی
واااا 
پاسخ:
والا!
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۰ ماهی کوچولو
بابای منم که ریش داشت چون ریشاش فرفری و رو مخه من براش اتو میکردم :)) 
پاسخ:
به حق چیزای ندیده و نشنیده. من هنوز تو شوکّم!
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳ خانم فـــــ
نه داعشیا ریششون خود جوشه و کاملا نچراله و فقط بالاشو تیغ میزنن (عوووق) :||||||
--------------
یکی هم برا مراد بخر :)))))))
پاسخ:
:))))) اتفاقاً وقتی دیدم آقای سینا هم ازش استفاده می‌کنه یاد مراد افتادم. بیا دستامونو ببریم سوی آسمون و دعا کنیم ریش نداشته باشه
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۹ آقاگل ‌‌
هشتگ پوکرفیس نگاه خیره به افق
پاسخ:
هشتگ من اتوی مو ندارم سینا داره
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۶ آرزو ﴿ッ﴾
همین هشتگ آخری که خودت در جواب آقاگل نوشتی! :|
پاسخ:
عه! پس تو هم نداری. هشتگ ما اتوی مو نداریم سینا داره
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۸ صبا مهدوی
یاد جمالزاده افتادم : اتوهای فلان برای مرادهای ریش دار. :دی

پاسخ:
:))) آره. ولی تو هم بیا با ما دستاتو ببر سوی آسمان و آرزو کن ریش نداشته باشه
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۶ صبا مهدوی
من دعا میکنم هر چه زودتر به مراد دلت برسی بالاخره هلو هم هسته داره دیگه :)))

پاسخ:
یه عنصر قدرتمندی وجود داره به اسم عشق. اگه اون باشه، دیگه برات مهم نیست شرط ایکس و وای و زد رو داره یا نه. فقط خودشو می‌بینی.
ترم چهار که بودم یکی از پسرامون ریش و موهش رو اتو کرده بود، واقعا تغییر کرده بود :))))
پاسخ:
:))) آخه مگه چه قدر بلند می‌کنن که بشه اتوش هم کرد. اتوی لباس که نیست. باید حداقل ده سانت باشه خب! 
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۰ صبا مهدوی
احتمالا حافظ هم میخواسته این بیت را بگه اشتباهی به جای ریش گفته زلف :دی
جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت
دست در حلقه آن ریش خم اندر خم زد



پاسخ:
:)) قبلش میگه:  دیگران قرعه قسمت همه بر عیش زدند، دل غمدیده ما بود که هم بر غم زد
به کمپین دستارو بالابردن و دعا برای ریش نداشتن مراد می پیوندم:دی
هشتگ چرا افق رو پیدا نمیکنم؟:))
پاسخ:
همون سمتیه که الان آقاگل داره نگاه می‌کنه :)))
:)) #fun
پاسخ:
:)) خیلی هم جدی
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۰ نیمچه مهندس ...
من یه بار اتوی مو خریدم بعد پشیمون شدم.اصلا ازش استفاده نمیکردم.سشوار هم همین طور

کاملا نچرال مثل داعشی ها ولم:)
پاسخ:
:))) من چون موهام به صورت خدادادی صافه هیچ کدومو ندارم. یهو سر صبی هوس اتو کردم :))
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۸ خانم فـــــ
ریش نه ولی ته ریش خوبه که :)))))))))))))))))))
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۹ محبوبه شب
واااییی نسرین ^_^
پستت رو بیخیال این لینکایی که گذاشتی چه خواستنی ان (عرق شرم + سرخ شدن) خخخخ
پاسخ:
:)))) تاریخ اون لینکا رو می‌بینی؟ تو حول و حوش همون تاریخا کلی پست شاعرانه گذاشته بودم. در کل آرشیو اون موقع رو دوست دارم
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۶ محبوبه شب
خُبه خُبه (آیکون یه وری ایستادن و دست به کمر بودن :دی) مثل این خان باجیا که تپلن و یه چادرم به کمرشونه! خخخخ
چشمم روشن :/ :| من نبودم دیگه چیا گذاشتی و کدوما رو دوست داری هوم؟؟ 😒😕
#خواهر_مراد_هستم
خخخخ
نگی باز مراد خواهر نداره هااا :دی

پاسخ:
:))) اونایی که تو کامنت قبلی دستشون رو به سمت آسمون بود که مراد ریش نداشته باشه، ریشو ول کنن، دعا کنید خواهر نداشته باشه :دی
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۳ محبوبه شب
خخخخخ عالی بود مرسی
الهـــــــــــــی آمین
#خواهر_شباهنگ
پاسخ:
:)) آمین
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۴ محبوبه شب
نسرین جان!
چطوری تو کامنتا لینک میذاری که همین که روش کلیک می کنی باز میشه؟!
پاسخ:
لینک رو که کپی کردم، هایلایت می‌کنم، بعد توی همین نوار! ابزار، از سمت چپ سومی رو انتخاب می‌کنم و گزینه ی باز شدن در صفحه جدید رو می‌زنم
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۰ محبوبه شب
اعتراف می کنم هیچی نفهمیدم :دی
پاسخ:
شب لپ تاپمو روشن می‌کنم تصویری توضیح میدم
یه کامنت بذار یادم بنداز
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۸ محبوبه شب
عاششششقتم باشه چشم : ))))
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۶ محبوبه شب
ممنونم دمت گرم :*

خدا از بزرگی کمت نکنه :دی
پاسخ:
:)
با سلام و درود.
خوب هستین؟
بی زحمت مارکش چی بود حالا این اتوی مو؟
پاسخ:
سلام
؟!
منظورت این بود که نمیخوای بگی؟
پاسخ:
متوجه سوالت نشدم کلاً
ینی چی: "بی زحمت مارکش چی بود حالا این اتوی مو؟"
منظورم این بود که یادتونه اسم مارک این اتو موی خوبی که تو اون سایته پیدا کردین چی هست؟
پاسخ:
بله یادمه. برند معروفیه. نمیگم که تبلیغات نشه :)))
داری جدی میگی؟
:/
پاسخ:
آره به جان خودم :)))))

برو دی جی کالا، اتوهاشو جستجو کن
برای سشوار و اتو صد تومن خوبه 
با تشکر.شب شما به خیر.
پاسخ:
:) خوب بخوابی