پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

یک.

یه دخترم ندارم اینو تنش کنم



two

تو روحتون!!! که برای چهارمین بار باید چکیده‌هامو بازبینی کنم!!!



سه.

سه از سه گرفتم بابت گزارش کنفرانس 

و البته جزوه‌ام قابل شما رو نداره استاد!



چهار.

چهار قلم جنس خریدم و

من: چه قدر میشه؟

آقای فروشنده تعاونی فرهنگستان: نُه هزار و نهصد و هفتاد و پنج

من: نه هزار و نهصد و هفتاد و پنج؟!!! 

هفتاد و پنج؟ مگه میشه؟!!! مگه داریم همچین چیزی!!!



پنج. 

پنجمین درسم هم با 18 پاس کردم و الان شما می‌تونید با داده‌های قبلی معدلمو حساب کنید

همراه با آیکون خود خوش‌خط پنداری


۹۴/۱۱/۲۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 5

نسیم

نظرات (۳۹)

حالا شد:*

1.چه خوب بود:))
2.:||| خوشم میاد استدلالم میکنه!!! خب قوانین ویراستاری هفته یبار عوض میشه؟!!!
3.میگفتی بده یه کپی بگیرم ازش!
4.نکن! دلشون نمیاد فارغ التحیلت کنن ها! بگم
پاسخ:
:)))) پست جدید به افتخار حوصله سر رفتگان و معتادین محترم ^-^
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۶ دفترچه زندگی
وای خدای من پست جدید باورش سخته:دی.
یعنی خوشم میاد تو هر حالتی درست رو میخونی.
آورین:)))
پاسخ:
تو هر حالی
نشسته و ایستاده و خوابیده و در حالی که بر پهلو آرمیده ام!!
اون پف پفی که خریدید(نمیدونم به چه اسمی میشناسیدش ولی اسمی که روش نوشته همینه) خیلی دوستش دارم و بسیار هم باهاش خاطره دارم :)))) خیلیم کم پیداست!  :)
پاسخ:
این پف پفیارو که میخرم همونجا تو مغازه میخورم :)))
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۹ فاطیما کیان
فقط یک دانشجو میتونه بالا رفتن قیمت رو هر روز به روز قبل حس کنه و هنگ کنه ! :(
موفق باشی و موفقیت های بیشتریم کسب کنی دخمل :)
پاسخ:
نه خب هنگ کردنم به خاطر اون هفتاد و پنجِ 9975 بود!!!
وگرنه ما که به این ثبات عادت کردیم به واقع
پیراهن عااللیی بود
ینی من به شدت عاشق استادتونم دستش دردنکنه واقعا
پاسخ:
پیراهنه کادوی تولد وبلاگم از طرف یکی از خوانندگانه (راضیه :دی)
خاله قربون نسیمش بره الهیییییییی
میگیرمش برا پسرم بشرط اینکه مثل خودت بواخلاق نباشه... ایییییش 😂😂😂😂 :دی
تا شات گانتو نیاوردی الفرار 😆😆😂
پاسخ:
من دخترمو قراره بدم به پسر سهیلا!
اگه دختر دیگه ای داشتم چشم؛ عروس شما!
میشه من یروز بی غلط کامنت بزارم؟
باگوشی سخته والا😭😭😭


تصحیح میکنم بخونید بداخلاق😄
پاسخ:
نه نمیشه
خوندم بد اخلاق!!!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۰ محسن رحمانی

الان من بیدارم ؟

من خوابم

اینجا پست جدید هست؟

نیست؟

این وبلاگ شباهنگ هست؟

نیست؟ :دی

پاسخ:
شما بیداری و این پست به افتخار حوصله سر رفتگان و معتادین محترم گزارده شده است
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۱ محسن رحمانی
عاقا من این پیراهن رو میخرم 10000تومن .
پاسخ:
:)) پیرهن دخترمه
کادوئه!!!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۱ محسن رحمانی
تبریک هم بابت نمرات عالی وهم بابت خط زیباتون .
پاسخ:
ممنون :)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۲ محسن رحمانی
این پف پفیا که برادر مرادی فرمودن کدومشه ؟
پاسخ:
سمت راست
سفید صورتی
شیبا
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۳ دفترچه زندگی
خیلی کار خوبی کردید که پست جدید گذاشتید اینجا شده بود اندوهناک تر از وبلاگ من.مخصوصا واسه من که تفریحم شده خوندن وبلاگا:))).بقیه وبلاگایی هم که میخونم کم پست میزارن نمیدونم چرا:|
پاسخ:
:) به قول برادران، کامران و هومن، پست باید خودش بیاد!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۵ مستر نیمــا .
عجب تخفیف خفنی دادن. 25 تومن :دی
پاسخ:
پس انداز کردم برای آینده ام
اصن زین پس از همون جا خرید میکنم :)))
یه پیرهن جغدی م دارم برا طوفان تازه :دی
منتها الان سرم داره منفجر میشه از شدت درد به واقع صبح پیدا میکنم برات میزنم وسط 3500تا عکس الان نمیکشم پیدا کنم :دی
.
من نمیدونم کدوم به سهیلا میرسه کدوم به سمیرا ... یه غلام میدم بهت یه کنیز ازت میگیرم :دی😂😂

.نسرین به واقع باباهاشونو بیار بعدا اینارو ناف بر هم کنیم😆😑
پاسخ:
باباشون مفقودالاثره :))
تقدیم به خوانندگان:
این پزشکا چه طور به این نتیجه رسیدن که ورزش عمر رو زیاد میکنه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
خرگوش که همیشه جنب و جوش داره 2 سال عمر میکنه
و لاک پشت که ورزش نمیکنه 400 سال
گول نخوریدااا
به استراحتتون ادامه بدین 
بگییییییرین بخواااااااابین
پاسخ:
:))) و جغد 35 سال
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۱ محسن رحمانی
این که همون شیبابای خودمونه.
پاسخ:
آره همونه
طعمش هم همونه به واقع
منم کیلویی رنگارنگ میخرم :دی
پاسخ:
کار من از کیلو گذشته
زدم تو خط تریلی!
اون پیراهن چقد خوشگله :))
وای یه بسته کامل رنگارنگ..خیلی خوبه :دی
ماشالا چه نمراتی..باریکلا ؛ ))
پاسخ:
:دی
من الان الگوی جامعه ام
باید نمره هام خوب باشه که شما هم تحت تاثیر قرار بگیرین درس بخونین به واقع
واااای رنگارنگ واااای رنگارنگ
عاشقشم
بیا حامدو بدم رنگارنگ بده:))
پاسخ:
:)))) بدبخت حامد بهداد که به رنگارنگی ناچیز فروختیش :دی
آورین
ینی واقعا آورین البته به خاطر ۱۸
ولی به خاطر  1 ... :/
پاسخ:
D:
اول بگم من پیشبند جغد می خواستم بخرم برا بچه ت رفتم سر خیابونمون یه سیسمونی خوب و درست درمون هست! گفت داشتیم تموم شد:| انگار مثلا آدامس نعنایی خواستم که هر روز بیان بخرنا
نگووو نگو قرار بود یکی دیگه برا دخترت کادو بخره:دی چقدر هم اسمشون رو دوس دارم من :-"
دوست شباهنگ جان خیلی اسمتون گشنگه:))) کادوتون ایضا
پاسخ:
کادوی مگی هم قشنگه
ینی میشه من از شدت ذوق نمیرم و فردا برم خوابگاه سابق و کادوهاتو تحویل بگیرم؟
میشه؟
میشه ینی؟
:))) اصلا اونقدری که دوس داشتم هیجان انگیزناک نشد
ببخشید خلاصه:دی

+ اون صابونو از طرف من ببر با خودت حموم:)))))))))))
پاسخ:
اون اشانتیون دی جی کالاست!
یادگاری نگهش میدارم :دی ولی چیز میزای تو رو از همین فردا مورد استفاده قرار میدم
کی فردا میشه!!!

البته از یه جنبه دیگه نمیخوام فردا بشه
چون فردا باید ببرم این سیگنال میگنالارو تحویل بدم و هنوز هیچ غلط خاصی در راستای نویزاشون نکردم به واقع


شاید باورت نشه ؛ ولی باورم نمی شه کامنت دونی بازه ! !!
آقا من هول شدم نمی تونم کامنت بدم .
جای دو سه تا کامنت برای من خالی بذارید !
پاسخ:
:))) یه نفس عمیق بکش 
آرامشتم حفظ کن :دی
تو این همه شکلات و از این هله هوله ها میخری و میخوری اونم نه هزار و نهصد و هفتاد و پنج تومن چرا توپول نمیشی؟ 😔😔😔
خب سواله دیگه!!! 
پاسخ:
زبونتو گاز بگیر بابا
اینا که چیزی نیست
هفته ای دو سه بار بساط کیک و خاگینه و پن کیکم هم به راهه
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۵ خانم الفــــ
میدونی چی برام جالبه؟ ذوق اساتیدتون که تعریف میکنن و حس هاشون رو میگن😊
پاسخ:
آره خب
اساتید برقم از این ذوقا داشتن
ولی در جهت ضرب در صفر کردن دانشجو :))))
مثلاً 6 صفحه مساله حل میکردی تهش مینوشت خب که چی؟ یا مثلاً فرمولو اشتباه نوشتی و از این صوبتا!
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۹ هولدن کالفیلد
عادت کردم بخونم کامنت نذارم :|
کار داشتم خصوصی میگم :|
پاسخ:
نههههههههههههههههه دل جغدولا رو نشکن هولدن!

و تو ای هولدن
این عادت زشتو باید ترک کنی و فیدبک بدی
این باید یه بایدِ... یادم نیست کدوم بایده
ولی معلممون همیشه میگفت این باید باید نمیدونم چیه و اینا
هیچی دیگه!
باقی بقا!
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۲۸ سرباز جامانده
1- آخی چه پیرهنه قشنگه 2- چیکارمیکنید مگه؟3- عاشق کامنت استادتون شدم 4- مال مصرف چند روزه؟!!
پاسخ:
1- مرسی
2- یه کار فوق سری با اهداف پلید نظامی که یه فازش اینه غلط های مردم رو کشف و ضبط و تصحیح کنیم!
3- من نیز
4- هر روز ده دوازده نخ مصرف میکنم
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۹ محسن رحمانی
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۵ محسن رحمانی
نظری که گذاشتم حذف شد؟
پاسخ:
نه.
رفته بود هرزنامه
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۵ محسن رحمانی
ok متوجه شدم .
پاسخ:
احتمالا چون لینکه رفته هرزنامه
یا چون برای چند نفر فرستادید
ممنون.
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۸ محسن رحمانی
مگه اگه برای چند نفر بفرستم حذف میشه ؟
پاسخ:
آره میره هرزنامه
عه چقد خلاقانه نوشتی خوشم اومد !
در مورد بقیه شم حس میکنم در سطح نظر دادن نیستم :(
پاسخ:
:) اختیار داری عزیزم... این حرفا چیه شما لطف داری
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۲ محسن رحمانی
سلتم جریان این دختره که تو اردبیل نماز میخونده بعد نمازشو رها کرده رفته فیلم ببینه بعد برگشته
دیده سجادش خودش نماز رو ادامه میداده وسجده میکرده راسته الان کلیپش رو دیدم.
پاسخ:
ندیدم.
به این سادگیا این چیزارو باور نکنید
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۳ محسن رحمانی
سلام  بود اشتباهی تایپ شد چون با گوشی بودم.
پاسخ:
OK
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۲ محسن رحمانی
منم باور نکردم  آخه اگه راست بود اخبار میگفت .تو فیلمه مردم جمع شده بودن عکس و فیلم
میگرفتن.
پاسخ:
:|
o-O
میشه یه ذره از این روابط و شعور اجتماعیتو به منم یاد بدی؟
:(
وای خدایا 
پاسخ:
:دی
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۴ محسن رحمانی
پست جدید دارید امروز؟
پاسخ:
اعتیاد جرم نیست!
بیماریست...

من نگران روزی ام که دعوت حقو لبیک میگم و می میرم به واقع!
والا
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۳ محسن رحمانی
o_O
پاسخ:
والا!
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۴ نیمه سیب سقراطی
یه دهن بنویس برامون خوش خط ؛)
پاسخ:
اصن میخوای به جای تایپ، دستی بنویسم عکس بگیرم آپلود کنم؟ :دی