پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

138- امروز یکشنبه است و

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ

عکسا رسید دستم ولی هر چی می‌گردم عکسای 6 سال پیشو پیدا نمی‌کنم آب شده رفته زمین انگار

همیشه عین آینه دق جلو چشمم بودااااااااااااااا الان نیست که نیست (در راستای پست 129)

+ آهنگر دادگر (لینک) در راستای پست و کامنت‌های پست قبل

+ یه شوهرم نداریم 

بعداً نوشت: 

عکسای سال 88 رو هم پیدا کردم, پیش به سوی دندونپزشکی :((((((((((((((((((((((((

جالب بود (لینک)

یادم باشه بعداً در همین راستا برم رو منبر (لینک)



۹۴/۰۵/۰۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

نظرات (۷)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۹ شن های ساحل
کاش من می تونستم اون تابلو دستم بگیرم:))))))))
پاسخ:
:))))))))))))))))) آخ آخ آی گفتی.................... ینی اون داداشت کفر منم درآورده
جان نگین یه بازگشت به خانه بزار تو این گزینه های بالا :|
پاسخ:
باشه به خاطر تو میذارم!!!
ای ول دمت جیییییییز :*
پاسخ:
:دی
در راستای آهنگر دادگر میخواستم بگم که کامپیوترم فارسیه! من یادمه از وقتی بچه بودم این واژه استعمال میشده! د:
پاسخ:
جدی؟!!!!!!!!!!!!! :)))) چه جالب
آره دیگه! جدی! اگه حداد عادل فارسیه پس کامپیوترم فارسیه! منطقی نیس!؟
:))))
پاسخ:
اممممممم. چی بگم!؟
لابد هست دیگه
آخی.چه داداش نازیه:)
+رمز اونی که گفتید چیه قضیش؟
پاسخ:
آره نازه

رمزشو میفرستم برات
یه سری پستا مجلس زنونه است که راحت باشیم :)))))
روحشون شاد.
پاسخ:
ممنون