پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

به معیّت همراهان! از دندونپزشکی برمی‌گشتم 

یکی از همراهان گفت باید زنگ بزنی بگی عکس opg دندوناتو برات بفرستن (عکسام تهرانه)

برنامه ریزی می‌کردیم کی برسه دستم و کی وقت بگیرم از دکتر

همین جوری که حرف می‌زدیم, سه تا پیرمرد که از کنارم رد میشدن و حرف میزدن نظرمو به خودشون جلب کردن

داشتن در مورد عکسای خانوادگی حرف میزدن

سمت چپی سیگار دستش بود, می‌گفت طرف اومده عکسای خودش و خانواده خودشو برداشته رفته

می‌گفت ما هم عکسای خودمونو جدا کردیم برداشتیم

قدمامو تندتر برداشتم که بهشون برسم و یه کم بهشون نزدیک شدم ببینم طرف که عکساشو برده کی بوده

تا یه مسیری باهاشون بودم و متوجه شدم طرف هر کی بوده وسایلشم جدا کرده برده

افسوس که زبان ترکی هم مثل فارسی ضمایر مونث و مذکرش یکیه, 

وگرنه حداقل متوجه میشدم طرف که عکسا و وسایلشو جدا کرده برده خانوم بوده یا آقا!

وسط حرفاش می‌گفت نباید کم بیاریم و باید مقاومت کنیم و خلاصه دلش حسابی پر بود

نکته هیجان انگیز اینجاست در و همسایه و فک و فامیل ازدواج کنن, بچه دار شن, طلاق بگیرن یا دور از جون بمیرن, من خبردار نمیشم, ینی خودم فی نفسه اهمیت نمیدم که خبردار شم, ینی خوشم نمیاد کلاً سر از کار ملت دربیارم ببینم چی کار دارن میکنن! ولی خب اون لحظه دوست داشتم بدونم کی اومده عکسا و وسایلشو جدا کرده برده و این پیرمرده که سیگار دستشه رو خون به جیگر کرده...

فکر کنم دعوای ارث و میراث یا طلاق و اینا بود

یه کم صبر کردم همراهان هم بهم رسیدن و ادامه حرفامون در مورد عکسای دندونام...

داشتیم در مورد اینکه آیا تا یکشنبه دستم میرسه یا نه حرف می‌زدیم که عمراً برسه و از این صوبتا

یه پیرمرده از کنارمون رد شد و گفت ایشالا میرسه؛ توکل به خدا! ایشالا تا یکشنبه میرسه دستتون

ینی من تا یکی دو ساعت این جوری بودم: :)))))))))

نتیجه اخلاقی پست اینه که خب حقته!!! تا تو باشی سرک نکشی تو حرفای ملت تا ملت سرک نکشن تو کارات!

عنوان پست هم هیچ ربط مستقیم و یا غیر مستقیمی به محتوای پست نداره!

داشتم وبلاگ یکی از دوستان رو می‌خوندم, این حدیثو نوشته بود, خوشم اومد, 

منبع و مرجعشو چک کردم و گذاشتم اینجا

+ یه شوهرم نداریم....

+ :))))) اینو :)))))))))) - لینک

+ بعداًنوشت: mohammadbb.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

+ این پست نیکولا عالیه! حرف دل من بود...

+ کلیپ سیاسی وین تا ونک! بعد از دیدن کلیپ نمی‌دونستم باید بخندم یا گریه کنم

۹۴/۰۵/۰۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

عمه جون

نظرات (۷)

۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۸ شیمیست خط خطی
عنوان این پستو خیییییلی دوست داشتم :)
احتمالا خانومش بوده خب! ای بابا منم که دارم تو کار مردم سرک می کشم!
پاسخ:
:دی
آره حدیث قشنگیه
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ فانتالیزا هویجوریان
ینی کی بوده؟! :))))))

آغا بچه هام ازدواج که میکنن میان غارت میکنن آلبوم خانوادگی رو.
پاسخ:
:))))) ولی حسابی شاکی بود
من همیشه عکسای خانوادگی رو چاپ میکنم 
خیلی وقت پیش با داداشم قرار گذاشتم بعد از ازدواجمون غارت نکنیم و همین جا تو خونه مون بمونه :)))))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۳ فاطمه (خودکار بیک)
تو دوره ی ما دیگه مشکلی نیست ... کپی میکنیم تو فلشمون !
پاسخ:
!!!!!!!!!!!!
چیو؟!!!
آهان عکسارو!
خب اگه چاپ بکنی حس خوبش بیشتر تر تر میشه

فلش ممکنه گم بشه و بسوزه
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۲ فاطمه (خودکار بیک)
خب برای القای حس خوب هم یه نسخه از روش چاپ میکنیم :دی
اقا من به شخصه عکسای نه تا پونزده سالگیمو نمیخوام !
پاسخ:
هیچ دختری از عکسای زیر 18 سالش خوشش نمیاد
شما هم مستثنی نیستی
منم نیستم
والا
گاهی حس کنجکاوی کلافه میکنه آدمو /:

پاسخ:
بله! دقیقاً :دی
:))))))))
نسرین کلن تو حالت تعقیبُ گریز تصورت می کنم از خنده دچارِ کمبود نفس میشم :دی 
 فک کن پیرمرده برمیگشت میگفت خانوم من متاهلم :دی 
پاسخ:
:))))))) 
یه شوهرم نداریم تو خیابون دستمونو بگیره مام راه نیافتیم دنبال پیرمردا!!!
والا
سلام شیخ! 

آخ آخ آخ دندون درد... 
پیر مرده راس میگه ایشالا تا یکشنبه میرسه :))

همه دندونام سالمه!  دی! 
پاسخ:
سلام

درد نمی کنه که...
این همون دندون عقله که قبل کنکور بهمن قرار بود جراحی بشه و نشد
الانم درد نمیکنه فقط میخوام پیشگیری کنم از درد های آتی!!!

+ کنکورتم تبریک میگم! هر چند رتبه ات سه و نیم برابر حدس من شد ولی عالیه به نظرم!
آفرین
ایشالا موتورتم زودتر از توقیف درمیاد