پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

757- عکس دیده نشده از کودکی رفسنجانی :دی

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ


بنده برای اولین بار نشستم پای تلویزیون و دارم سخنان رهبری رو گوش میدم :دی

تکرام میکنم: "برای اولین بار"

از حضّار حاضر در بیت رهبری، به جز خودِ رهبری! روحانی رو می‌شناسم و نیز رفسنجانی

و یکی از استیکرای تلگرام :دی که از اخوی پرسیدم و میگه خاتمی‌ه (اون خاتمی نه هااا، یه خاتمی دیگه)

بقیه چرا همه‌شون انقدر خوابالودن؟!!! خب آقا خسته‌ای نرو جلوی دوربین؛ مگه مجبورت کردن آخه...

جوراب هیچ کدومم سفید نیست!!!

حس افزایش بصیرت بهم دست داده به واقع

میگن طرفدار قطع رابطه با غرب نیستم ولی بدونیم با کی رابطه داریم و

یادمون نره که باهامون چی کار کردن

دنیا به کشوری که غنی و قوی باشه احترام میذاره

موافقم به واقع

به نظرم حرفای خوبی می‌زنن

میشه روشون فکر کرد :دی

یخ کرد... 

شاممو عرض می‌کنم

مامانم یه ساعته داره برای شام صدام میکنه

گشنه ام هم هست تازه

مامانم هم نمیذاره بشقابمو بیارم اینجا :((((

۹۴/۱۲/۲۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

مامان

نظرات (۲۱)

مگه سفید بودن جوراب مهمه؟
پاسخ:
از اونجایی که بنده عاششششششششق رنگ سفیدم، به این مقوله (جوراب سفید) دقت میکنم :دی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۱ محسن رحمانی

عکس چغده که گذاشتس توی لونه (خونه ) قسمت هدر وبلاگتون رو تازه گذاشتید یا بوده من تازه

الان دیدم . قشنگه.

 

پاسخ:
یه ماهی میشه
شما تازه دیدی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۳ اَسی بولیده
چه شباهتی :)))
همین که تو خوابگاه تنهایی غذا میخوری کافیه! بدو برو سر سفره :/
پاسخ:
آخ آخ گفتی خوابگاه
داااااااااااااااااغ دلم تازه شد
عکس:))))
منم گوش دادم صحبت هاشون رو،بنده هم به واقع با این بند از صحبت ها موافقم!  بقیه رو هم تو نخ حضار بودم
سوالی که واسه من پیش اومد این بود که یکسری از حضار خیلی پیر هستن ولی هنوز نمردن! چرا؟چگونه؟
بابا میگه بخاطر عبادت و نماز شب خوندن هست! 

پاسخ:
:)))) ابوی راست میگن 
بعضیاشون خدایی خییییییییییییلی پیرن
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۹ سرباز جامانده
عکسو دیدم کفم برید

بله  رهبری حرفای خوبی میزنن
پاسخ:
:))))
:))
پاسخ:
^-^
سفیـــد بلی بلی :)) منم دوس دارم .
یادِ اون پست اوفتادَم (یا این وبلاگ یا قبلی عه یادم نیس) دو تا شلوار سفید داشتی فرق ِ خیلی زیآدی هم داشت ، این بود که بغل جیب هاش فرق میکرد . :))
نمی دونم منظورم افتاد یا نه :|
پاسخ:
من فقط یه بار در مورد دو تا شلوارم پست گذاشتم
دو سال پیش
بلاگفا
سفید نبودن البته


ولی فکر میکردم شما خواننده جدیدی
جوراب آقایون باید یه درجه از شلوارشون تیره تر باشه، جوراب سفید که ضایعست اونم برای مجلس خبرگان ، دو نخطه دی.
پاسخ:
نهههههههههههههه! من جوراب سفید دوست دارم
جورابای مرادم باید سفید باشن اصن :دی
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۷ . خانم الف .
وای خدا عکسو :)))
پاسخ:
:))
عکس عالی بود :)))

ی کم دقت کنی میبینی همشون ی چرت هم میزنن :دی
پاسخ:
همه شون نه هاااا
یه عده شون
همون بهتر تا حالا نشستی پا تلوزیون!! شامتم حیف نبود از دهن افتاد!!
اایکون من دیگه حرفی ندارم!
پاسخ:
آدم شام از دهن افتاده بخوره ولی بصیرتش بره بالا
می ارزه والا!
آقا چقدر شبیه :دی

خاتمی :) نماینده استان ماست امسال هم رای آورد با اختلاف

هنوز عجیبه پست جنجالی نشده ها( گفتم جرقشو زده باشم بعد خودم فرار کنم)

البته خیلی با حرفتون موافقم مثل فرانسه ک اون‌جوری دستمون گذاشت تو پوست گردو
ولی بازم الان عشق همه فرانسس واسه قرارداد حالا چرا اینو خدا میدونه

مثلا نمیشد ب جای فرانسه سعی توی تعامل بیشتر با کشورایی مثل سوئد یا نظیر اونو داشت اینقدر سخت و نشدنی بود؟ خخ
پاسخ:
مردم آزار!
پست به این خوبیو چرا می‌خوای ببری حاشیه آخه
سلااااااااام مامان!  
منم داشتم نگا میکردم سخنرانی رو 
ماشااللّه هم سُر و مٌر و..... :) میدونم کدوم خاتمی رو میگی همون که چاق تره؟ 
بله بسی جای تفکر داشت سخنانشون 😂
پاسخ:
سلام بر وکیل آینده
آره همونو میگم :دی
مگر می‌شود مردم تهران داماد خود را کنار بگذارند و به فردی که اهل رفسنجان است رأی دهند؟

مگر میشود؟
اگر میشود، چگونه میشود؟ با ذکر مثال در یک بند توضیح دهید (2 نمره)
پاسخ:
نَمَنه؟!؟!!!!
:دی حالا دیگه از غفلت و خواب من سوء استفاده می‌کنی برای منتشر کردن شبنامه؟! نچ نچ نچ نچ :)))))

جواب سوال دو نمره ای ت:
«نظریه داماد لرستان» و «فرزند آذربایجان» که از سوی دکتر رهنورد در سال 88 و در مصاحبه با تلویزیون دولتی بریتانیا بیان شد، عرصه علم سیاست را دچار یک تحول جدی و بنیادین کرد؛ چرا که وی به تحلیل رای مردم در انتخابات پرداخت و عدم رای مردم برخی استان‌ها و شهرها به همسر خود را نشانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم عنوان کرد.

دکتر رهنورد که از سوی همسرش به عنوان روشنفکرترین زن ایران معرفی شد، در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی، نظریه خود را اینگونه مطرح کرد: «اصلا یک سری نقاطی هست که خودش ملاک ماست برای اینکه در انتخابات تقلب شده. مثلا آذربایجان و ترک زبان‌ها، فرزند خودشون رو نمی‌گذارند به آقای احمدی‌نژاد رای بدهند یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها اعلام کرده که داماد لرستان است، داماد خودشون رو نمی‌گذارند به کس دیگه ای رای بدهند. این دو تا برای ما ملاک است که باقی موارد هم شبیه همین است.»
این عکس دیده نشده چه قدر شباهت :))))))))))))))))))
تنها آخوندی که ریش سبیل نداره:))))
پاسخ:
:))) آره
دل به دل راه داره اون قسمت پست ثابت:)چه تفاهمی:)))))))))
پاسخ:
درد مشترک!!!
حس مشترک
اوهوم دقیقا
چوخ سویریم:)
پاسخ:
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چخ سویریم؟ :))))

من دَ سنی چخ سویرَم
= من هم تو را خیلی دوست دارم
:):*
من د سنی چخ چخ چخ سویرم:))))
پاسخ:
:)))) ساغول، یاشا
= سلامت باشی، زنده باشی
مبارک باشه رفتی خونه :)))
پاسخ:
:)) جای شما خالی :دی
خعلی خوش میگذره
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۱ محسن رحمانی
پاسخ:
مستحضر هستیم که این کامنت مربوط به پست بالاست!

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۸ محسن رحمانی

چون تعداد کامنتام  بیشتر از 3تا بود اینجا گذاشتم کامنتای پستهای دیگه هم  بسته بود .

پاسخ:
!!!! 

(علامت تعجب نشانه ی تعجب است)