پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

کادوهای خوانندگان:

تولدت مبارک با صدای محسن چاوشی، با صدای علی جهانیان، با صدای جلال همتی، با صدای شهرام معصومیان، با صدای حسن شماعی زاده، با صدای شماعی زاده و فتانه، اگه دلی گرفته داری، کتاب مفید در برابر باد شمالی و کتاب «خاک های نرم کوشک» نوشته سعید عاکف و کتاب «داستان سیستان» نوشته امیرخانی، کتاب عطر سنبل عطر کاج

و این و  zendegiejolbakieman.blogsky.com/1394/11/25 و unimodal.blog.ir/1394/11/25

و کلی عکس جغد و آدرس اماکنی با عنوان شباهنگ!!!

از این سایت هم می‌تونید کمک بگیرید :دی

۹۴/۱۱/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آناهیتا

تولد وبلاگم

تک مدی

جلبک

نظرات (۱۲۲)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۱ مبهم الملوک
تبرییییییییییک
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم! با درود و سلام به روان پاک همه انبیاء، اولیاء، اوصیاء، شهداء، صدیقان و صالحین، درود بی پایان و بیکران به روان پاک و روح پرفتوح حضرت امام که امیدش به امثال من و شماست و حتی سلام به محضر بابابزرگ نوه ی استادمون :دی! و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه عزیزان و عرض ادب به محضر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، و نیز با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب علیها سلام!!! عملیات پاسخ دهی به کامنت‌ها را آغاز می‌نمایم!
سلاااااااااااااااام
تولد دخملت مبارک هاااااااااااااااااا باشه گل بانو

پاسخ:
علیییییییییییییییییییییییییییک!!!!
مرسی مرسی
گل دختر و دخملم، یه سال دیگه به سن تکلیف میرسه گل بانو جان
:-)
پاسخ:
:)
شما اسمتو امید2 بنویس با اخوی اشتباه نگیرمت :دی
مبارکه 🎂🎁🎈
پاسخ:
ممنون.
saba?
شما خواننده جدیدی؟
خوش اومدی :)
من الان از شدت ذوق و شوک
دچار لکنت و فراموشی شدم
بکشتی مارو رسما:دی
پاسخ:
آروم باش عزیزم
خونسردی تو حفظ کن!
یه نفس عمیقم بکشی بد نیست
گل گاو زبونم خوبه برات
تولد شباهنگت مبارک باشه. 
پاسخ:
بسی بسیار سپاس گزارم :)

تولدش مبارک
گوگولی مگولی
موش بخوردش:دی
عروسیشو ببینی ایشالا
پاسخ:
من خودم هنوز عروس نشدم بذار اول خودم مرادمو پیدا کنم بعد این شباهنگم شوهر میدم
میگماااااااااااا وبلاگی که پسر باشه و بیشتر از 8 سالش باشه سراغ داشتی معرفی کن :)))))
خوش اخلاق و درس خونم باشه
در مورد مهریه شم بعداً صوبت میکنیم :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۵ فاطیما کیان
تولد وبلاگت مبارک عزیزم ^_^
پاسخ:
مچکرم بانو! :)
چه اهمیت داره آغا، کامنتا وا شد که شد،کیک بده بخوریم!!
پاسخ:
:)))) عکسشو آپلود کردم دیگه
به نیت یه کیک حقیقی رو عکسه کلیک کن :دی 
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۶ نگــ ❤ـار
مباااااارکههه
سال دیگه که وبلاگت به سن تکلیف میرسه این جغدای روی هدرت باس روسری سر کنن :دی
:)))
پاسخ:
مررررررسی!!!
ایشالا :)))
بستگی به مرجع تقلیدش داره که روسری سر کنه یا نه
تبریک میگم :) هشت سال کم نیست! خیلی زیاده :)
پاسخ:
اصن یه عمریه برای خودش
والا!
سپاس گزارم!
ینی اون قدی که تو واس تولد وبلاگت ذوق داشتی واس تولد خودت نداشتی:دی
پاسخ:
دقیقاً
خب آخه بچه مه به هر حال
براش کلی زحمت کشیدم و خون دل خوردم به این سن رسوندمش
والا!!!
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مبهم الملوک
انشاالله صد ساله بشه 
:) فکر کن کلا  بچه ها و نوه ها و نبیره ها و نتیجه و و ندیده ها فصل به فصل بنویسن 

واای چقد دلم برا اینجا تنگ شده بود 
مدیونی اگه فکر کنی  دستم رو کیبورد بود که اولین باشم هااا :)
پاسخ:
:))))) وقتی این 100 ساله بشه بنده 115 سالمه و فرتوت شدم و از شدت پیری آلزایمر گرفتم دیگه
یا زبونم لال شایدم مُردم
همه تون بگین زبونت لال!!! :))))

باور کن بعد از این آزادی اگه بریم تو بایکوت عدم جواب به کامنتا
خودم 8 سال جنگ تحمیلیو بهت تحمیل میکنم:دی
ولکن فعلا انرژیش نیست:دی
پاسخ:
نه!!!!! تو رو خدا برام کامنت بذارین
همین چند روز پیش رفتم چک آپ دکترا همه شون میگن کامنت خونت کم شده و 
خلاصه منو تنها نذارین به واقع
مبارکا باشه...:*
صد وبیست ساله شه هم شباهنگ و تورنادو،هم نسرین و مراد و...:))
پاسخ:
مرسی، قربانت، فدات، بوس بوس!!!


تولد وبتون مبارک 
یعنی من هربار میومدم اینجا یکی از دلایلش به شوق اون جغدا بالا سمت چپ. بود خیلی خوبن مخصوصا سمت چپیا


اولم نشدم ک خخ 
پاسخ:
اشکالی که نداره؛ همین که جزو 3 نفر اولین خوبه دیگه
والا :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۲ شن های ساحل
سلام تولدش مبارک انشالله همیشه به شادی بنویسی :)...
پاسخ:
سلام
ممنون :)
اگه بعضیا بذارن والا منم از خدامه به شادی بنویسم
والا :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۷ خانم الفــــ
:))) سلام.سالهای عمرت بابرکت ان شاءالله

از توی کتابخونه حساب کردم که دو ساعت وقت دارم خودم رو برسونم خونه و کامنت بذارم :) دیرتر رسیدم ولی :)
پاسخ:
سلام :))))
ممنون
آخی... شماها چه قدر خوبین!!!
خدا همه تونو برام حفظ کنه ایشالا
بعله!! عکسشو آپلود کردی اونم هزاربار از هزارزاویه مختلف! خو ما یه بار دلمون نخواد دو بار دلمون نخواد نهصد و نود و نه بار دلمون نخواد بار هزارم دیگه میخواد:دی
نوش جون حالا:دی
پاسخ:
اتفاقاً هدفم هم همین بود که دلتونو آب کنم که خب حاصل شد :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۴ خانم الفــــ
یه جمله جا موند :)  سال های عمرت مثل نوشته های وبلاگت بابرکت باشه ان شاءالله..:) خوشحالم که هستی و می نویسی و می خونمت :)
پاسخ:
و من بسی بسیار خوشحال ترم که دوستایی مثل شما این مکتوبات گرانقدر بنده رو میخونن به واقع

:)))
میگم یه سوالی داشتم!! همین بود، میخواستم بپرسم بخوای شوهرش بدی شرایطتت چیه:دی
...
سراغ دارم اتفاقا نسرین:))
بذار برم تحقیقات اولیه رو خودم انجام بدم ببینم نجابتش چطوریه
میام باهات در میون میذارم
خدارو چه دیدی، شاید مرادم صاحب یکیشون از آب دراومد:دی
پاسخ:
شرایط سنی و اخلاقی و درسی و خانوادگی و اینا :دی
ولی دیگه دخترم با بچه مراد که نمیتونه ازدواج کنه!!!
اون وقت اینا خواهر برادر میشن به واقع
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۱ مبهم الملوک
عرض کردم دیگه 
این راه رو ادامه بدن 
زبونت لال ...هم بده که 
انشاالله  باشی :) 
انشاالله عاقبت بخیر بشی و یه عمر با عزت داشته باشی
پاسخ:
ان شاء الله!
خدا همه رو عاقبت به خیر کنه
همه رو به راه راست هدایت کنه
برای هر کی هر چی صلاحشه مقدر کنه
جدید که ...
از وسطای  فصل دوم  میخونمتون 😊
ولی کامنت نزاشته بودم تا حالا 🙈
مچکرم :)
پاسخ:
وسطای فصل2؟
عه!!!
چه جالب...
خوش اومدی
شما الان اینجا حق آب و گل داری به واقع
تبرییییک
قلمت پر ز جوهر و اینترنتت نامحدود :))))
پاسخ:
ممنون

نامحدود و پرسرعت!!! :دی
نسرین اگه تحریما تموم و دیگه مرحله مرحله نیست، بی زحمت اون کد امنیتی رو هم بردار:*
پاسخ:
فکر کنم کد رو اونایی که عضو بیان نیستن می بینن و بقیه نمی بینن
بذار بگردم ببینم تنظیماتش کجاست؛ یادم رفته :))))
فاینالی!!!!! 
اولین کامنت آزاد من در اینجا!!! 
هپی برثدی!
پاسخ:
تنکیووووووووووو!
آزادی تون مستداااااام :))))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۵ فانتالیزا هویجوریان
بسم رب شهدا و صدیقین
:))))))))))
 سلام آغا تولدش مبارک
خدایی با گوشی وب خوندن حال نمیده حالا خوبه پنج و خورده ای اینچه وگرنه دیگه هچ :)))))))
به دوستای عزیزم بگو میام این روزا به زودی
راستی فردام میام تبریز البته میرم و فک کنم هنوز تهران باشی
پاسخ:
درود!!!
من تا عید تهرانم
سلام منو به هم شهریام برسون
آدرس مادرسم خواستی بپرسی بیا پیش خودم
قول میدم گم نشی :))))
مبارک بولسِن:)))
پاسخ:
مبارک اولسون درسته :دی
+ ساغول! یاشا
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۱ دختری از دیار فرزانگان
آخیییییییششش !!!
این مدت احساس خفقان میکردم!!!!!!!
تولد وبلاگت هم مبارک!!! من یه عکس جغد دارم برات میفرستم!!! یه شرکت حمل و نقل شباهنگ هم تو شهرمون داریم ولی از اونجایی که گوشی من مال زمان دقیانوس فقید هست امکان عکس گرفتن ازش برام وجود نداره:(((

پاسخ:
:)))) بله در جریان حناق و خفقانتون هستم به واقع!
بابت تبریک و عکس تشکر می نمایم...

دقیانوس فقید :)))


۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۹ دختری از دیار فرزانگان
http://s7.picofile.com/file/8238872250/%D8%AC%D8%BA%D8%AF.png

این کوچکترین گونه ی جغد در جهان هست که اندازه ی یه گنجشک هست!!!:)))
پاسخ:
:دی آخی چه نازه
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ دختری از دیار فرزانگان
راستی متوجه شدی که آدرس وبم رو عوض کردم؟؟؟
این آدرسی که الان دارم وب اصلیم هست، اون قبلی رو تعطیل کردم!!
پاسخ:
بلی!!! متوجه این تغییرات شدم زیرا بنده آدم با دقتی هستم
این جدیده رو از دیروز دنبال می کنم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۴ فانتالیزا هویجوریان
ساغول باجی :* دفه اولم کلی زحمتت دادم شما و اون دوست عزیزت رو الان تقریبا میشناسم مسیرا رو و ایمم فردا بار چهارمه که میریم ینی از اون موقع چند باری رفتیم و خدایی از هر کی مسیر پرسیدیم همش درست آدرس دادن بهمون و اون باور ما رو نابود کردن که آدرس درست نمیدن تبریزیا البته فک کنم ترکی ما چون شبیه تبریزه اذیت نکردن :))))))))))
پاسخ:
:))) من ترکی شما رو نشنیدم
ولی این سری فارسی بپرس ببین چه جوریاس :دی
تبریک میگم دختر ناز و دوست داشتنی وبلاگستان :)*

خوشحالم که هستی و می نویسی ، دوستت داریم ^_^
پاسخ:
ممنونم
ارادتمندم به واقع
سلام مبااارکه
ایشالا کیک عروسیت:)
کادوی منم به تو همون جغده که تقویم بهمن همراهش بود خخخخخخ
پاسخ:
:)))))) و اون تاکسی تلفنیه سر کوچه تون
به این قضیه خواهر برادری توجه نکرده بودم به واقع!!:دی
(ببین چه حسی داره هی بخونی به واقع! خودت مینویسی میره، نمیبینیش، حالا هی ما بنویسیم به واقع، به واقع!:دی)

فوقش دخترتو شوهر نمیدیم، تورو میدیم!:دی
بهترم هست:دی
پاسخ:
:)))) مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
شوهر خوب مگر گیر کسی می آید به واقع
تولدت مبارک شباهنگ ♥
پاسخ:
^-^ ممنون
اگر رشت بودی حتما حتما کیکتو خودم درست می کردم:دی
آخییییی
پاسخ:
با فر یا بدون فر؟ :)))))))
به به :)چه کار خوبی کردی کامنتدونی رو باز کردی تولدت مبارک :*** به امید روزی که تولد مراد و بچه هاتو جشن بگیریم :)))
پاسخ:
ایششششششششششششششالا!
لال از دنیا نرید همه تون بگید ایشالا :دی
 آفرین به تو و خوش به حال وبلاگت کلا :دی من امسال بعد دو ماه یادم افتاد إ تولد وبلاگم واسش حتی یه پست خشک و خالی هم نذاشتم :))))
خولاصه که تولد ش مبارک ^__^

پاسخ:
:))) ممنون
خوش به حال شما ها که منو دارید به واقع
زین به بعد نظرات خودشون تایید میشن؟
پاسخ:
زین به بعد بلی!
به قول هویج کامنت دونی ِواز به معنای ِاجبار برای کامنت دادن نیست رفیقم!
این اصل ِ آزاد اندیشی است!

خب شاید یکی حواسش نباشه نظر خصوصیشو خصوصی بده و تایید هم بشه وشرفش تو کامنت دونی بره:|))))

فکرم نکنی تنبلیم میاد واس کامنتای خصوصی اون تیک کوچولو رو بزنم!!اصنم یادم نمیره که بزنمش!!

پاسخ:
من چند ساعت یه بار چک میکنم و حواسم به آبرو شرفتون هست به واقع :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۹ عاشق بارون ...
میدونی چیه شباهنگ؟؟؟؟ من کیک میخوام به واقع! :دی
الان باید صبر کنم تا آخرای اسفند و تولد مامانم. :(((

+ مبارک باشه. ^_^
پاسخ:
آخی... تموم شد کیک به واقع!
اتفاقاً اخرای اسفند تولد اخوی منم هست به واقع

+ ممنون
به به چه کیکی :دی

تولدش مبارک..120 سالگیش ایشالا :)))))
پاسخ:
:دی ممنونم
کلیک کن رو کیکه ببین خوشمزه است؟

نگار صدو بیس سالگیش دیگه این نسرین نمینویسه برامون

حتما نسل بچه های طوفانو نسیمو ایناس که دارن مینویسن و ادامه اش میدن

خودشم نشسته بالا منبر مامان بزرگ شده هی فتوا میده و نصیحت میکنه:دی

پاسخ:
و البته اون موقع شماها هم نمیخونید و نوه هاتون دارن میخونن و شما نشستین پای منبر بنده
یه چند خطی از توصیف حالم نوشتم ولی آخرش به این نتیجه رسیدم که حالم قابل توصیف نیست! به یه آرامش روحی و روانی رسیدم که زبان از بیان و قلم از نگاشتن قاصره کلا. میرم بعدا بیام :دی
پاسخ:
:)))))) یه لیوان گل گاو زبون بخور برگرد

خدایی ببین چه بلایی سر جوونای مردم آوردم به واقع :دی
نه همون "بولسِن" درسته! ما از همین استفاده میکنیم...
پاسخ:
عجب!!! شما الان ترکی ینی؟
البته استادمون میگه ترک تبریز معیاره هاااااااااا ینی اولسون درسته به واقع :دی
والا!!!

تولد شباهنگ مباااررک 
پاسخ:
:) متشکرم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۶ دخترک شهریوری
تولد شباهنگ مبارک :)
بایکم تاخیر :)
پاسخ:
امروز بابت تاخیر نمره کم نمیکنم :دی

ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۳ فاطمه (خودکار بیک)
کامنت ها را شباهنگ ازاد کرد !
تکبیررررررررررررر 
پاسخ:
و تو ای بانو! تو اولین کسی بودی که در راستای عنوان، کامنت گزاردی!!!
سلام

مبارکه :)
پاسخ:
سلام و سپاس
تو منو یاد قدیما میندازی به واقع :)))
سایه ات بر سرمون مستدام
من اینو بهت هدیه میدم و امیدوارم دیگه هیچوقت دلت گرفته نباشه...ر.ک به اول پست قبل به  اشاره ت به حوصله نداشتن و دل گرفتگی و اینا!

http://rezaaa.1apps.com/Age_Deli_Gerefteh_Dari.mp3

تولدت مبارک@
پاسخ:
:| دل که الکی نمیگیره :(
مرسی :)
سلام
حالا ما که قبلتر نظرمون رو راجع به اینجا بهتون گفتیم
الانم که کیک بهمون نرسیده!
در هر صورت مبارک باشه ان شاءالله و چرخش بچرخه براتون
پاسخ:
و علیکم السلام
متشکرم.

راااااااااستی یادم افتاد

ملت همکاری نمیکنن وگرنه باید دسته جمعی بات قهر کنیم:|))))

مییییییییدونی چن وقته خفمون کردی؟!!!هااا؟!حس کامنت دادن ادمو پروندی:||||

الان بلد نیستم چطور کامنت بدم بهت:|

پاسخ:
:))))))))))))))))))
آخی... نازی
اشکالی نداره کم کم کامنت بذار یادت میاد
کامنت گذاشتن که کاری نداره
شما پست منو میخونی
بعد چیزایی که نگفتم رو میپرسی
یا اونایی که گفتم رو دوباره میپرسی
یا راجع به چیزی که نمیدونی نظر بده
بعدش من اعصابم خط خطی میشه و قهر میکنم و کامنتارو میبندم دوباره :دی


آخِییییییییییییییش :)
اینجاست که امام میفرماید : کامنت ها را شباهنگ آزاد کرد :|
تولدتون هم مبارک :))
اینم کادوی ما : http://goo.gl/VO988c
درسته از اون آماده ها انتخاب کردم ؛ وقت نبود برنامه رو دانلود کنم بسازم ؛ همین از دستمون برمیومد :))

پاسخ:
بسیار بسیار بسیار موتوشکرم
سلااااااام.نسرین جان.خوبی؟؟؟
تولد وبلاگت مبارککک.
انشاءالله عروسیتو بچه دار شدنتو تو این وبلاگ ببینیمو بخونیم.و پر از اتفاقای خوب دیگه.
بعد از کلی ننوشتن واقعا نمیتونم خوب فکر کنم که جمله ی قشنگ تری در باب این روز مهم بنویسم.به خوبی ادبیات خودت ببخش دیگه.

پاسخ:
سلااااااااااااام
شما لطف داری عزیزم
سایه تون بر سر وبلاگم مستدام :دی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۴ مستر نیمــا .
هویجوری گفتم یوخ زشت نباشه من کامنت نذارم :دی
فقط نفهمیدم این درخته روش نشسته؟ یا درخته از ریشه کنده!
پاسخ:
آره خب تو عالم همسایگی خوبیت نداشت نمیومدی
راست میگیااااااا تا حالا از این منظر به قضیه نگاه نکرده بودم
والو تو اون عکسی که مو کشیدُم دادُم به قناد، شاخه ی درخت بود

ولی اینی که این کشیده حس طوفان و اینا هم داره
ینی جغده خودش درخته رو کنده
درختشم لابد از اون سروای پر شاخه و برگه :دی
 
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۵ دفترچه زندگی
وای خدای من کامنت عمومی:)))
شاید باورتون نشه ولی امروز همش خواب میدیدم کامنتا رو باز کردی بعد بیدار میشدم دوباره میخوابیدم و دوباره همون خواب به واقع:)))
یه چیز جدی درمورد اینجا بگم.اینجا شبیه یه سریاله تو مایه های کیمیا ولی فرقش اینه که مثل کیمیا یهو نمیره بیست و سه سال بعد،ما رو با لحظه لحظه زندگی شخصیت اول داستان همراه میکنه.
اینم کادوی تولد ما
جغد هم میخندد به واقع:)))
البته یه پستم درباره اینجا خواهم نوشت فقط الان حسش نیست به واقع.
و اینکه چقدر اینجا خواننده داشت و ما نمیدونستیم.یه امضا به ما میدی:)))
و اینکه من عاشق پستای ثابت اینجام و اینکه مبارکا باشه و اینکه همین.
پاسخ:
:))) لطف حضرتعالی مستدام!

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۸ دفترچه زندگی
اون جغد هم میخندد لینک زیر بود که نمیدونم چراثبت نشد به واقع.
http://www.asriran.com/fa/news/163923/%D8%AC%D8%BA%D8%AF-%D9%87%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
پاسخ:
بلاگ است دیگر
گاهی دلش میخواهد لینک ها را بخورد

+ آخی چه عکس نازی
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۸ محسن رحمانی
سلام به به تولد وبلاگتون مبارک . البته من که زودتر از همه تبریک گفتم بعله :دی دل همشونم بسوزه :دی
پاسخ:
سلام.
ممنون :)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۰ محسن رحمانی
کادوی من با بقیه فرق میکنه و فعلا هم کادو نمیدم تا به موقش .
پاسخ:
یه مقدار شفاف تر کامنت بذارید
ینی چی کادوم فرق داره و به موقعش؟

و وقتی کامنت های عمومی بازه چرا کامنت خصوصی میذارید؟
من این مدت مجبور بودم کامنتای عمومی رو ببندم و در واقع از کامنت خصوصی متنففففففففففففففففففففرم
جواب سوالاتون تو پست 715 هست
بله کیک تولد وبلاگم بود
پستارو دقیق بخونید و هی سوال نپرسید
دلم خواسته بدون تایید منتشر کنم همون طور که دلم خواسته بود کامنتارو بسته بودم
برای تاکید بیشتر دوباره میگم: وقتی کامنت های عمومی فعاله از کامنت خصوصی اجتناب کنید
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۹ اَسی بولیده
تولد وبلاگت مباااااااااارک ^_^
چه خوب که کامنتا رو باز کردی :)
پاسخ:
^-^ ممنون عزیزم :)
تولد وبلاگت مبارک :)
پاسخ:
سپاس مندم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۹ محسن رحمانی

ok.

خوب باید بگردم پیدا کنم  دیگه واگه بخواد مثل بقیه باشه تکرایه و کپی میشه . برای همین

میگم وقتی پیدا کردم کاد میدهیم.

پاسخ:
ممنون.
سلام نسرین خانوم

تولد دخترصورتیت مبارکا باشه.

ازخدا میخوام همیشه شاد باشی
شما بنویسی،ما هم بخونیم
^_^
پاسخ:
سلام رها خانوم
ممنونم عزیزم
ایشالا :)
مبارک باشه..به واقع!
پاسخ:
:)
مبارکه به واقع
سلام تولد ات مبارک وبلاگ جان ! ؛) 
سلام شباهنگ جان تبریییییک !
کامنت هارا شباهنگ آزاد کرده است !!!
پاسخ:
سلاااااااااااااااام بر مطهره2
موتوشکرم بانو
مچکرم:| 
الان اینو گذاشتی ممکنه دو نفر برن این جا سیویچی رو بخرن برات که:دی 
تکراری میشه خب... دهه
پاسخ:
پایینِ آدرس اسمم هم بود به خدا! :دی
فکر کنم هدیه ات لو رفت
آقا من انقدر کادوی تکراری دارم که شاید باورت نشه
ولی هیچ کدوم حس مشابهی ندارن به واقع!


سلااااام و تبرییییک

تولدت دختر گلت مبارک پس سال دیگه تولد و چشت تکلیفشو با هم باید بهش تبریک بگیم:)))
پست های امروز حس و حال فصل دوم وبلاگ رو داشت :)
حس خوبی داشتن
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااام 
مرسی بانو!
فضا و کاراکتراشم مربوط به فصل2 بود آخه :دی
آخی.. سن تکلیف
غلط املایی داشتم!!!
جشن تکلیف
پاسخ:
19.75 با ارفاق 20
عه چه خوش زمانی رسیدم تعداد کامنتها 69:| !!!!!!!
یه کم قبلم اومدم عدد دیگه ی مورد علاقه م رو دیدم:|



پاسخ:
شاید باورت نشه و لی آی پی ت هم اون عددایی که دوست داریو داره الان

تولد شباهنگ جان مبارکککککککککککک:))

خدا رو هزار مرتبه شکر که لحظه شمار متوقف شد وگرنه من تا روز بازارچه باید سکته کنم :دی



+

شباهنگ باید افتخار کنه که تولدش با تولد من یکی افتاده :دی

افتخار کن :))))))))))))))))))))))))))

والا من آهنگ نزاشتم حسش نبود :))

خوش بگذره الهی به شباهنگ عزیز

شباهنگو گفتم نه نسرین رو :دی


پاسخ:
بازارچه؟
آقا میشه یه کم شفاف تر کامنت بذاری؟


شباهنگ الان در حال افتخار کردنه به واقع :دی
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۰ میرزاده خاتون

سلام عزیزم . مبارک باشه هشت ساله شدن وبلاگت و باز شدن کامنتهاش :)

من که فکر نمی کنم دیگه هیچوقت دلم بخوادکامنت ها رو باز کنم

پاسخ:
سلام.
مچکرم
باز بودن یا بسته بودن کامنتا بستگی به مخاطب داره
این مخاطبه که موجباتشو فراهم میکنه!

اتفاقاً میخواستم کامنت بذارم که لینک آهنگ پست آخرت کار نمیکنه، کامنتات بسته بود و نتونستم بهت بگم و اینجا گفتم
ینی دانلود که کردم یکی دو ثانیه بود آهنگه
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۹ محسن رحمانی
پاسخ:
مچکرم
چه نازن این جغدا :)
مرسی
سلام و دوصد سلام بر شما وبلاگ نویس، مهندس، زبان شناس و طلبه آینده گرامى و درود فراوان ب .....

دیگه بقیه شو نفس ندارم، تفلد وبلاگت مبارک، هرچند شایسته ست تو ام به ما تبریک بگى چراکه روزى n بار میایمو میخونیمو....این صوبتا، باشد که ٨٠ سالگیشو جشن بگیرى، حساب کن خودت چندساالت میشه
پاسخ:
با سلام و درود بی پایان و تشکرات فراوان و بوس بوس و فدااااااااااات ستاره بچینی و اینا
اقا اگه کارخصوصی داشتیم چی؟مثلا میخواستیم رمزجاییو بدیم!:| خصوصی ندیم ینی؟:))
پاسخ:
ببین جولیک جونم؛
پیرو پاسخ کامنت ماسک، شما بانوان مشمول این ادا و اطوارا و خلق و خوی گند بنده در زمینه کامنت و اینا نمیشین
شما راحت باش
هر جوری خواستی کامنت بذار
والا!

شما از خودمونی به واقع
عزیزم تولدش مبارک نسرین جان :) هول شدم نمیدونم چی بگم :))))
چ خوبه :)
پاسخ:
آرامشتو حفظ کن عزیزم
یه نفس عمیق بکش و

در کل ارادتمندیم!

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۰ شیمیست خط خطی
مبارکههههههه :))))
پاسخ:
مررررررررررررررررررررررررررررسی :دی
سلام
مبارک باشه به سلامتی
چندباری اومدم کامنت بذارم ولی ساعت شماری تموم نشده بود
بعدم میخواستم پیشاپیش هم تولد وبلاگتو و هم تولد حضرت زینب رو بهت تبریک بگم که کامنت خصوصی رو برداشته بودی بعد خواستم ایمیل بزنم بعد یادم اومد گفتی بدت میاد کسی ایمیل رو تو کامنت بذاره و کامنت وبلاگ رو تو ایمیل   کلا منصرف شدم
خلاصه که من ازت خیلی میترسم برای همین بی خیال شدم
الانم که دیدم توی پاسخ دهی به کامنتها از چیزهایی که اعصابتو خط خطی میکنه گفتی یکیش کاری بود که من کردم"چیزایی که نگفتم رو میپرسی" وتا الان  چندین بار توی پستها بهش اشاره کردی و کلا آدمو میترسونی


دیگه اینکه کیکو دیدم بدجوری  هوس کردم یادم باشه بگم امشب ناپلئونی یا رولت بخرن بخورم تا میلم به خامه و شیرینی کاهش پیدا کنه

توی پست قبلی گفتی هم اتاقیات وبلاگتو میشناسن باید بگی هم اتاقیای سابق چون این 3تا جدیدا که ندارن

راستی یادم رفت بگم زبونت لال 
 خودت اون بالا گفتی بگیم به من چه!
پاسخ:
سلام
مچکرم بابت تبریک و
ینی من انقدر ترسناکم ینی؟
آقاااااااااااااااااااااااا این قوانین و اصول و ضوابط و شیوه نامه هایی که به اطلاعتون میرسونم در مورد خانوما صدق نمیکنه ینی خانومارو شامل نمیشه به واقع :دی
شما راحت باش به واقع

نترس به هر حال
الانم بپر بیا بغلم که دلم برات یه ریزه شده بود به واقع
آی پیم حتییی:|¿ شوووخی می کنی...
خدا شاهده همین اولین کدی که بهم داد، اون یکی عدد مورد علاقه م توش بود:|
اصلا شوکه شدم یعنی ها...


+ در باب اون مساله ای که فرمودی کادوت لو رفت به واقع! فی الواقع باید بگم من علی کریمی هستم... از این واضح تر نمیتونم بهت توضیح بدم:)))
پاسخ:
علی کریمی؟
همون فوتبالیسته؟
:دی
ینی کادو گیرنده به بی تعارفی من دیده بودی تا حالا؟
ینی از تو به یک اشارت و از من به سر دویدن و کد پستی خوابگاهو دادن :)))))


آره الان آی پیت سه تا 6 داره دو تا 9 یه دو نه 4
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۸ مهندس خانوم
سلام
در راستای پست اخیرت، من فقط اومدم یه چیزی به شهشهانی بگم و برم:
.........

فعلا!
پاسخ:
با سلام

ریاضی1 شه شه خر است نقطه
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۶ جلبک خاتون اقیانوسی زاده ی اصل
وااااایی
واااااااااااااااای

وااااااااااااای

نه...زبونم بند اومده....هنو باورم نمیشه باز کردی کامنتا رو...
ای خدا بگم چیکارت نکنه نسرین...

زبونمو بند اوردی....اصن یادم رفت چی میخواستم بگم...

عاقو بیا بخلممممممم....بوووووووس....یه جغد واست کشیده بودم تبلتم درست شد میفرستمش واست....البته خیلی زشت بود...خخ...رنگش نکرده بودم...   :)))

آبروم میرفت...

دیگه شونه هات جای منههههه  دیووونه   :))))
پاسخ:
آخ جون بازم شونه هات جای منه :))))
فکر میکردم دیگه شونه هات جای من نیست به واقع
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۸ جلبک خاتون اقیانوسی زاده ی اصل
بند صورتی !!! کیفت...

منو درگیر خودش کرد    :))
به واقع حتی   :دی

پیش دبستانی و مهدکودک نسرین   :)
پاسخ:
:)))) اگه ریا نباشه، تا پارسال عروسکامم میاوردم خوابگاه به واقع
خخخخخ من اعتراض دارم ، چرا ترک تبریز معیاره؟!
من ترکمنم... نمیدونم شاید قدیمی های ما هم میگفتن اولسون!!! ما نسل جدیدها که همون قبلی که گفتم رو میگیم! خخخخ چه ماجرایی شد این کلمه. بیخیالش اصلا:))
پاسخ:
:) به هر حال ما معیاریم
اصفهان نصف جهان
تبریز کل جهان
والا
تبریک میگم عزیزم:)
امیدوارم همیشه به شادی قلم بزنی و سال های سال بخونیمت
راستی,چندوقت پیش تهران بودم.تو مترو,مدام دنبال یه دختره چادری میگشتم که دو لپی با بغل دستیش حرف بزنه و نمیدونستم اون کیه!بعدا یادم افتاد تصویره ذهنیم از توء:))))
پاسخ:
:))))))))))))) چه تصوراتی داری از من!!!
ممنون جامدادی جان!
به به چه شور و هیجانی اینجاست
انشالله با دل خوش ادامه بدی نسرین جان
با تاخیر تولد وبلاگت مبارک :))
پاسخ:
:) ممنون
ایشالا ^-^
مباااااااارکه تولدش (دسسسسست سووووووت کفففففف مرتب) (اینجا شکلک نداره دست و بال آدم بسته س :دی )
ایشالا همون جور که قبلا گفتم، وبلاگت هر سال بزرگ تر و بزرگ تر شه (در حال فعالیت البته) :)
پاسخ:
مچکرممممممممممممممممم
ایشالا :)
اصن آدم ذوق مرگ میشه این شور و شعفو وقتی میبینه!
به خداااااااااا
تبریک ما راهم پذیرا باشید

پاسخ:
پذیرفتیم.
مبارکه. خداییش کیک گرفتی براش؟ :)))
تو یه مامان خوبی
پاسخ:
خداییش کیک گرفته بودم به واقع
من یه مامان خوبم به واقع
:دی
به واقع
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغه بنفش😆😆
چ عجب واشد اینجا پدرم درومد بس که ایمیل و اومیل دادم بابا وای ووی ویی😂

منن که دوتا جغد فینقیلیامو یادته برات ایمیل کردم؟همونا کادوت :دی
ببین من چ زن حسابگریم؟😊به واقع میتونم جاریت بشم نرادو یافتی رومن حساب کن جادیه خوبی م کیک بدونه فرم بلدم تازه 😂😂😂
پاسخ:
فداااااااااااااات قربانت بوس بوس ^-^
بپر بیا بغلم که کلافه ام کرده بودی با ایمیلات!
خوبه صد بارم گفته بودم که کامنتو کامنت میذارن و ایمیل مکروهه
ولی کو گوش شنوا!!!

میگمااااا من که انقدر بداخلاقم چه جوری اینجا دووم آوردی؟
والا :دی
مراد
جاری
غلط هایم را تصحیح ببینید :دی
پاسخ:
بس که موقع کامنت گذاشتن هولی!
آرامشتونو حفظ کنین خب :))))
والا!

^_^
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۱ هولدن کالفیلد
تعداد کامنتها رو :|
پاسخ:
الکی مثلاً من خیلی خوف و خفنم و آیکون خود محبوب پنداری :)))
حسود هم هرگز نیاسود :دی
حرکت پسندیده ای کردی، چون یه رشتی هرگز از پذیرفته شدن تعارفش نمی ترسه و اگه حرفی رو میزنه پاشم وایمیسه ضمن اینکه بنده شهره ی شهرم به دست و دلبازی پس شک نکن که ابدا تعارف کلامی نبوده و سپاسمندم بابت آدرس:|
فقط ببخشید اگر دیر میشه و اینها به واقع...


+ دوستان اگه کسی از خانوما می خواد به این بچه کادو بده من یه پیشنهاد دارم براش بیاد وبلاگم بهش بگم پیشنهادمو:|||
پاسخ:
:))))) من نیز سپاسمندم
تعارف اومد نیومد داره و در مورد بنده همیشه میاد به واقع!


۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۶ سعید اصلانی
آخیش بالاخره  ته اتوبان باز شد اتوبان شباهنگ دیگه بن بست نیست این خیلی خوبه .
خواننده جدیدم ... میخونم فعلا تا اطلاع ثانوی  مطالبتونو  هم خودتون هم شباهنگتون هم همه هم اطاقیا 123 و سایر منسوبین و غیره شادکام باشید
پاسخ:
:))))) خدای من!!!
پس بی خود نیست این همه بازدید
هم اتاقیای خواننده هامم اینجا رو میخونن پس


و جا داره عرض سلام و ادب و احترام داشته باشم خدمت این عزیزان خاموش همیشه حاضر در صحنه
آقا من اعتراض دارم . طبق محاسبات من اگه اصفهان نصف جهان باشه و تبریز کل جهان اینطوری یکی و نصفی جهان داریم .

البته من نه تبریزی هستم نه اصفهانی ولی یه جوری تقسیم کنید که منطقی باشه به واقع :)

با تشکر

آها دویاره اعتراض دارم .

ما آرزو داشتیم استادمون شهشهانی باشه و فیلم های کلاسش رو نگاه کردیم و نمره های ریاضی 1 و 2 مون رو مدیون ایشون هستیم و خوب درس میده .  به واقع :)

لطفا رسیدگی شود .

با تشکر
پاسخ:
:)))) تاکنون از این منظر به این نکته توجه نکرده بودم
ینی الان یه جهان و نصفی داریم ینی؟
همممم باید بیشتر روش فکر کرد!


شه شه خره به هر حال!
خودش نه هاااا
کتابش و درسش به واقع
به به
به به
چقد هوا خوبه، میشه راه رفت اینجا
کامنت گذاشت
اینا
فقط مساله اینجاست الان دلم میخواد درباره یه چیز دیگه حرف بزنم:دی یه چیز دیگه بذار خب:دی
وقتی نمیذاری، مجبورم مثلا بگم برو به این پدربزرگ نوه مقام معظم رهبری بگو اخه چه کاری بود دکترا رو کردن دکتری
ادم وقت بیانش حس میکنه علیلی چیزیه
یارو گوینده خبر میگه دکتری، بعد شیفت میده رو گزارشگر، اون میگه دکترا:|
بیییکاریم خب؟؟:دی
نکنه دیگه
بره نون پنیر سبزیشو بخوره خب
پاسخ:
:)))) چه قدر آزادی خوبه :دی
مرگ بر استکبار

+ باشه میگم
ولی این ترم باهاش درس ندارم به واقع
ایشالا ترم بعد
اون کامنت اقای اصلانی م هیلی خوبه
کل هم اتاقیای ۱۲۳ شباهنگ میخونن به واقع:دی
یاد یه چیزی افتادم که اصلا زکاتش اینه خندمو ثبت کنم
:)))
به واقع
به واقع
به واقع
به واقع
:دی
پاسخ:
:)))) ینی خواننده هام که هیچ
اطرافیان و بستگان خوانندگانمم درگیر خودم کردم به واقع
این به واقع رو انداختی تو دهن همه مون .

میگم میخوای یه فتوا بده اینجوری :

الیوم استعمال به واقع بای نحو کان در حکم محاربه با این وبلاگ شناخته میشود .

تا دیگه کسی نگه به واقع .

به واقع :)
پاسخ:
:)))) اتفاقاً خوبه که همه بگن به واقع
آدم میفهمه که یه واقعیتی پشت حرفش نهفته
خودم عمداً ویروسشو منتشر کردم تو جامعه!
والا
مبارکه تولّد وبلاگت :)
پاسخ:
مچکرم ^_^
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۸ دختر حــَوا :)
داستان سیستان خیلی خوبهههه ^___^
پاسخ:
هنوز نخوندم :(
حالا که خوبه میذارم تو اولویت
بداخلاق چون بداخلاق بیند خوشش آید :دی
نتیجه اخلاقی منم لنگه ی خودتم 😆😂 
عاشقتم جغدکه من 😍😘😂
پاسخ:
:))) من از اینام که چشم دیدن لنگه خودمو ندارمااااااا
به واقع

ایمیلتو چک کن فعلا شما...

میگم راستی تو خبرنداری سازمان سنجش تافردا ساعت چند برای ثبتنام کنکور بازه؟؟الان نمیتونم برم میمونه فردا استرس گرفتم بسته نشه😭😭😭😭😭
پاسخ:
من؟
سنجش؟
شیب؟
بام؟!!!
نه والا


در راستای ایمیلت: ووووووووووووووووووودی آیکون ذوق مرگی شدید ناشی از ناز بودن محموله مرسوله
اواااااااا من کلی سعی کردم نفر صدم تبریک بگم نشد که :(
دست و جیغ و سوت و هورااااا
مبارکه تولدش ^-^
همه ی آرزو خوبای صد و یک نفر قبلی با هم :)) با کلی آرزوی خوبتر واسه مامانش...
+خواننده ی خاموش همراه از وسط فصل دوم :)

پاسخ:
:)))) غر میزنی، پس هستی :دی
ممنون
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۴ شن های ساحل
منم بشم ۱۰۳ امی از عدد ۳ خوشم می اد :))))
پاسخ:
103 شبیه سیزدهه
:)))) انقدر پست نمیذارم که بشه 444 :دی
سلام
شانسو میبینی تا چهار ساعت قبلش بودم بعد مجبور شدم برم شهرستان به افتتاحیه نرسدم :دی
به هر حال مبارکه ....
پاسخ:
سلام.
اشکالی نداره
مراسم هنوز تموم نشده
راستی کتاب خاک های نرم کوشک معرکست ،به معنای واقع کلمه
پاسخ:
ایشالا سر فرصت میخونمش
تولد شباهنگ عزیزمون هزاران بار مبارک!
شباهنگ جان چرا پست نمیذارین؟! اگه قرار باشه کامنتا باز شه ولی پست نذارین ما کامنتدونی نمیخوااااایم پست می خواااااااااااایم :((((
پاسخ:
ممنون :)

^-^
از خدا که پنهون نیست از بنده ی خدا چه پنهون من اصولا از اون آدمهایی هستم که خواهش نمی کنم! از هیچ کس اصلا...

حالا میشه خواهش کنم پست بذاری :|¿ 
پاسخ:
مگی حالم خوش نیست
دلم میخواد دست دختر 8 ساله مو بگیرم و از این شهر مجازی فرار کنم...
دلم شکسته...

سلام شباهنگ عزیز .. تبریک میگم ایشالا 100 ساله بشه دخترتون ^_^



پاسخ:
:) ممنونم عزیزم... ایشالا
کامنت دونی اینجا ترکید
پست جدید بزار!!
من ک میدونم چون مثلا خیلی وقته ننوشته پست جدید طولانی خواهد ب و بابای ادمو در میاره خوندنش:)))
اهسته و پیوسته پست بزار خب!!
پاسخ:
کاش اینی که تو میگی باشه
کاش پست بعدی شاد و طولانی و پدر در آر باشه
ولی نیست دلنیا
پست بعدی ای در کار نیست :(
وقتی یه خواننده انقدر شعور نداره که بفهمه خوندن پستام توسط اون اذیتم میکنه و به هر حیله ای آدرس جدید و رمز میگیره...
دیگه دل و دماغ پست جدید ندارم

۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۱ محسن رحمانی
سلام چرا پست جدید نمیذارید؟
پاسخ:
چون هستند آدمایی که دلم نمیخواد تو شادیام و حس خوبی که تو پستام منتشر میشه شریک باشن
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۵ ابوالفضل ابراهیمی
سایت خیلی خوبی دارین واقعا...
پاسخ:
میدونم.
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۳ محسن رحمانی
خوب رمزی بنویسید.
پاسخ:
1- من علاوه بر اینکه از کامنت خصوصی بدم میاد از پست رمزی هم بدم میاد
و تا جایی که بتونم عمومی مینویسم 

2- من کلی خواننده خاموش و ناشناس دارم و رمز دادن به همه کار آسونی نیست و قبلاً اگه یادتون باشه یه مدت رمزی نوشتم و ایشون به طرز بیشعور گونه و ایضا بیمارگونه ای رمزو نمیدونم به چه طریقی ولی به هر حال پیدا کردن

3- آدرس فصل سوم رو هم باز به همین روش پیدا کردن

4- این از خداشه شکایت کنم، چون با هر واکنش من هوس هاش ارضا میشه! ولی کور خونده!!!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۶ محسن رحمانی

ناراحت نباشید خیلی ها از این مزاحما دارن شما با خیال راحت وبدون توجه به اون به نوشتنتون ادامه

بدید بالاخره یه روز خودش خسته میشه ومیره .

پاسخ:
:|
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۷ دفترچه زندگی
اینو من اولین بار که رفتم وبلاگ قبلیتون دیدم.فکر میکنم یادآوری بعضی جملات بد نباشه.

و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت, غصه هم خواهد رفت, آن چنان که فقط خاطره ای خواهد ماند
حواس‌ت باشد که لحظه‌های بدِ یک روز، روزهای بدِ یک هفته، یک ماه و یک سال، از یادت نبرد که این سال‌ها بهترین سال‌های زندگی‌ات است.

پاسخ:
:)

الان زشت نیس تبریک بگم؟!:دی خیلی دیره ولی بازم تبریک!


امیدوارم ب ارامش برسین وباز ادامه بدین
پاسخ:
:) ممنونم ازتون... نه زشت نیست :)
شبااهنگ
مبارکاباشه
از هر لحاظ
پاسخ:
ممنووووووووووووووووون از همه لحاظ!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۴ دفترچه زندگی
اینو یادم رفت بگم
توکلت به خدا باشه
الا بذکر الله تطمئن القلوب
دیگه نبینم جغد ما ناراحت باشه تا شبم وقت داری پست بزاری اونم از نوع طویله اش:دی
حالیته یا بیام برات:)))
پاسخ:
:))))

میخواستین معتاد نشین...
من که حالا حالا ها پست بذار نیستم
خیلی متاسفم، امروز هرچی سعی می کنم خوب باشم انگار نمیشه...
به هم خوردن برنامه های یه دوست وبلاگی دیگه و حالا هم این سکوت و بدحالی تو خونه ی تو...
پاسخ:
خدا میدونه با همه ی صمیمیتی که با پدرم دارم چه قدر ازش خجالت کشیدم وقتی دیدم برای فیس بوک پدرم هم مسیج داده
یه آدم چه قدر میتونه نفهم باشه!
خب اگه قصدت دوستیه من اهلش نیستم
قصدت ازدواجه که میبینی حالم ازت به هم میخوره...
اصن یه آدم هوس باز هیز و هرزه، لیاقتی منی که تا حالا چشم تو چشم نشدم با هیچ پسری رو داره؟
منی که انقدر حواسم به همه چی بوده، حواسم به رابطه هام بوده لیاقتم آدمیه که برام شعر عاشقانه میفرسته؟

اون روز داداشم میگفت من که تا حالا نه به هیچ دختری نگاه کردم نه اذیتش کردم و نه آرامششو گرفتم
پس عدالت خدا کجا رفته که خواهر خودم انقدر داره عذاب میکشه؟
نمیدونم داریم تاوان چیو پس میدیم 


میدونی خدا؟
رسماً دارم به عدالتت شک میکنم
این حقِ من نبود!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۸ خانم الفــــ
خدا لعنت کنه مزاحم مردم آزا رو :(
پاسخ:
دردم اینه که نمیفهمه داره اذیتم میکنه!!!
دقیقا دیشب داشتم میگفتم فلانی! خیلی بهم بد کرد، به خوانوادمون یعنی...
بعد گفتم خیلی دلم می خواست ببینم تو این دنیا جوابش رو گرفته
اما نگرفت، من هیچ پیشرفتی نکردم که فکر کنم در جواب اون عذابی که دیدم بوده، جاش اون به خیلی چیزا و به خیلی جاها رسید.
اینه که من سالهاست کمتر دعا می کنم، برای آدمهای بدم همینطور شباهنگ... چون حس می کنم دعاهام نتیجه ی عکس میده... پس دیگه برای تو هم دعا نمی کنم تو این زمینه
احتمالا تو اون دنیا قرار جواب خوبی بگیریم یا شاید تو همین دنیا خیلی اتفاقای خوبی که برامون افتاده جواب اون سختی کشیدنا بوده، نمیدونم........
میدونم که خیلی اذیتی و درک می کنم که چقدر سخته خونواده ت هم گرفتارش شن:( کاش آدما اینقدر بد نمی شدن...
پاسخ:
اگه میخواستم خیلی راحت میتونستم شکایت کنم
فکر پدر و مادر 80 ساله و احترام و آبرو و عزتشون بودم و هستم.
حیف که انقدر شعور نداره اینو بفهمه که اگرم همون سری اول نزدم تو دهنش نخواستم دل یه دهاتی یک لاقبارو بشکنم.


+ لابد خیلی دلم پره که انقدر بد حرف میزنم...
حوصله مون سر رفت بابا!

پاسخ:
:(

سلام نسرین جان

تولد شباهنگ را تبریک میگم

همیشه شاد باشی دختر همسایه

و البته همدست!!!

شاد باشی و موفق همچنان

پاسخ:
ممنون مهربان!