پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

335- شرایط یالله

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

ظهر رفته بودم واحد دوستم که ازش پایان‌نامه بگیرم, 

یه فیلمم گرفتم بیام ببینم براتون معرفی کنم

لامصب فیلمش خوب پیش می‌رفتاااااااااااااا, یهو همچین ناغافل صحنه‌دار شد، منم بی خیالش شدم

فیلمش سیاسی اجتماعی بود :|

ولی خب این کارگردانان غربی حس می‌کنن اگه چهارتا صحنه قاطی فیلمشون نکنن فیلمشون فیلم نمیشه

هیچی دیگه... منم پست معرفی فیلم امشبو کنسل کردم

کلاً به ما نیومده فیلم ببینیم!

نیام ببینم کامنت گذاشتید فیلمش چی بودااااااااا

والا!

چی داشتم می‌گفتم؟

آهان... فیلم و پایان‌نامه رو گرفتم و داشتم برمی‌گشتم پایین (ینی واحد خودمون) 

که یهو همچین ناغافل پیج کردن که شرایط یالله ه (یه چیزی تو مایه‌های وضعیت قرمزه پناه بگیرید) 

تو خوابگاه دوره کارشناسیم هیچ وقت شرایط یالله رو تجربه نکرده بودم

اولین بارم بود همچین چیزی می‌شنیدم :))))) کلی خندیدم

پیشنهاد امشب شباهنگ: پست نیمه سیب سقراطی (تو این خط شین و سین واج‌آرایی دارن)


* شرایط یاالله اسمیِ که روی وقتایی گذاشته شده که آقایون میان داخل خوابگاه یا اطرافش برای تعمیرات و خدمات و اینجور چیزا
۹۴/۰۷/۱۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

یکتا نیمه سیب سقراطی

نظرات (۱۶)

۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۳۴ نیمه سیب سقراطی
واج آرایی :)))))))

+ مرسی ازت بانو
پاسخ:
:) خواهش می‌کنم عزیزم
لطف داری
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
Rosewater نبود مثلا؟؟؟ 
پاسخ:
نه مثلاً

برو بچه 
برو 
مثل اون سریال ماه رمضون پارسال نشه که سریال مورد علاقه تو سهیلا و بعضیا بود :)))
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۶ النا بانو
حالا اسمش چی بود؟بگو دیگه من خودم از این فیلما میبینم ،مجرد هم نیستم خخخخخ
میخوای چیزی نداشته باشه باید فیلمایی که واسه رنج سنی دبیرستان میسازنُ ببینی
بقیه ش صحنه دار هست :|
پاسخ:
:)))) اسم نداشت
ینی یادم رفت
ینی ای بابااااااااااااااااااااا! خانوم شما بچه تون هم سن منه, تشریف ببرید از خدا بترسید
والا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۵ فاطمه (خودکار بیک)
مورد علاقه ام نبود که... دیده بودمش :دی
پاسخ:
دیگه دیگه...
خجالتم خوب چیزیه والا
دخترای زیر 18 سال قدیم کجا این جدیدا کجا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۳ فریال میم
ما هم شرایط یا الله داشتیم:)
اولین بار ترم دو نشسته بودیم تو راهرو تمرینای C حل میکردیم که پیج کردن آقا داره میاد، لباس بپوشین بعد دوتا چادر بچه ها برامون پرت کردن ما هم مثل دوتا حاج خانم که با لپ تاپ دارن سبزی پاک میکنن نشسته بودیم رو زمین و هررر هرررر میخندیدیم....

نمیدونم چرا ادم تو دوره کارشناسی به ترک دیوارم میخنده....شادمان بودیماا!
پاسخ:
:)))))
آرررررررررررررررره
ولی ما از این شرایط یالله نداشتیم
رسماً اسمش یاالله ه آخه :))))
خیلیی کلمه خوبیه!:-)) به دلم نشست:-))))
پاسخ:
:))) اصن فرهنگستان باید واژه گزینی رو از اینا یاد بگیره
من چون تاحالا خوابگاه زندگی نکردم تجربه این شرایط رو نداشتم :))
پاسخ:
:) تجربه خوبیه
سلام 
خب تبلیغات مشاعره میکنی آفرین آفرین ؛ ))
چقد مستر باهاتون حساب کرده :دی 

+ من که هیچوقت خوابگاهی نبودم ولی اگر بودم قطعا اجازه نمیدادم یاالله بیاد خوابگاه مون 
کاری میکردم هیچوقت گذرش به خوابگاه نخوره اگر گفتی چه جوری ؟
پاسخ:
سلام
:)))) قراره کاپ قهرمانی رو بهم بده :دی


+ چه جوری؟

آقایون یاالله چکار میکنن که میان اونجا ؟
کارهای فنی بلدن دیگه مثل تعمیرات رادیاتور یا کولر یا درست کردن تخت و دستگیره و ... 
منم شکر خدا بزنم به تخته این کارهاشون رو بلدم حداقل اگر تو اتاق خودم این مشکل برام پیش بیاد 
قطعا خودم اینا رو سرویس میکردم و نمیذاشتم اونا بیان تو اتاق و برای بچه ها هم یه دوره آموزشی میذاشتم که 
دیگه یاالله راه پیدا نکنه به خوابگاه :))
به همین سادگی به همین خوشمزه گی ؛ ))


+امشب رو شاید ببری چون من نت خونه مون قطعه ولی در شب های بعد و بعدتر این فرصت پیش نمیاد کاپ رو بگیری 
بعله اینجوری هاست :))
پاسخ:
:))) خودکفایی ینی همین!

شاید هفته های بعد تشکیل نشه
به خاطر محرم و اینا
میتونیم مشاعره مذهبی هم بذاریم البته

منظورم بعد از صفر بود .
قطعا هم تشکیل بشه تو ماه محرم و صفر من یکی نمیام.


+پس چی باید دانشجوها خودکفا بشن :))
پاسخ:
:))
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۲ نگــ ❤ـار
شیخ بی تربیت
پاسخ:
چرااااااااااااااااا؟
چه جالب!
پاسخ:
اوهوم...
سلام.
من ادرسم رو عوض کردم.
پاسخ:
سلام
پیام دریافت شد
و لینک آدرس جدیدتو مخفی کردم :دی
ولی این آدرسو داشتماااااااااااااا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ اسی بولیده
پس این مشاعره چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
:(((((((( نمی‌دونم :|
معلوم نیس مستر نیما کجا است!! من چرا مشاعره نمیبینم؟!
پاسخ:
یا خودش خوابه یا ساعتش :دی
کمال همنشین اثر کرده
منم رفتم ازون پستای مستحبی گذاشتم:))
پاسخ:
:) آفرین