پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۹۴۶- در حال طی کشیدن پله‌های ترقی هستم

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰ ق.ظ

بعد از یک ماه کارِ تمام‌وقت و قراردادی و هیچ‌وقت‌رسمی‌نشونده و بدون بیمه ولی باکلاس در فرهنگستان، نتیجهٔ آزمون استخدامی آموزش‌وپروش هم اعلام شد و پذیرفته شدم. فعلاً پیمانی و بعداً و به‌زودی رسمی، با بیمه و حقوق و مزایایی به مراتب بیشتر از فرهنگستان و ساعت کاریِ کمتر. برای انتخاب مدرسه دیروز باید به اداره مراجعه می‌کردم و از همین هفته سر کلاس می‌رفتم. بعضی از مدرسه‌ها یک ماه است که بدون معلم‌اند. با کمبود نیرو مواجه‌اند و اصلاً برایشان مهم نیست تازه‌کاری و آموزش‌ندیده. حتی مهم نیست تو معلم چه درسی هستی.

با توجه به قراردادی که با فرهنگستان داشتم، و به رسم ادب، دیروز رفتم از رئیس اینجا اجازه گرفتم و کارِ تمام‌وقتِ فرهنگستان را به پاره‌وقت و دورکاری تبدیل کردم تا به ۲۴ ساعت کلاس در هفته‌ام هم برسم. رئیس فرمود سریع‌تر دفاع کن که هیئت‌علمی شوی.

۰۲/۰۷/۳۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

نظرات (۲۳)

به سلامتی، موفق باشین.

پاسخ:
ممنون 

مبارک باشه، انشاءالله با شادی و سلامتی و دل خوش بری سر کار.

من چون خیلی شغل معلمی رو دوست دارم واسه شما هم خوشحالم و واسه دانش‌آموزانی که شما معلمشون هستی، با این وجود با جناب رئیس موافقم که هیئت‌علمی شدن برازنده شماست.

 

 

پاسخ:
ممنون
منم با رئیس موافقم 🥲
۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۴:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے

خداااااقوت

مبارکت باشه عزیززززم

شایستگی بهترین ها رو داری.

پاسخ:
ممنونم ♥️
۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۴:۲۵ مهتاب ‌‌

چقدر شرایط کاری فرهنگستان با اونی که تو ذهن من بود متفاوته. بدون بیمه آخه؟ مگه داریم اصلا؟🙄

پاسخ:
یه تعداد از کارمندای قدیمی بیمه دارن ولی سیستمش این‌جوریه که میگه از این پولی که می‌دیم خودت خودتو بیمه کن 😅
۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۶:۱۳ اقای ‌ میم

با دکترا حیفه معلم شدن، نه اینکه معلمی جایگاه بدی داشته باشه ولی خب با مدرک پایین تر هم به گمونم میتونستید معلم بشید

البته میدونم که شما نظر ما براتون مهم نیست ولی خب ارائه نظر اشکالی نداره.

پاسخ:
الان دیگه تقریباً همهٔ معلما ارشدن. 
من هر جا حس کنم مفیدترم می‌رم همون‌جا

مبارک باشه. خوشا بحال دانش‌آموزات.

یعنی حتی اگه دکتری بگیری هم باز فرهنگستان حقوق و مزایاش مناسب نمیشه؟

پاسخ:
فقط سه تومن میاد روی حقوقم، همچنان بدون بیمه.

جیییییییییغغغغ به سلامتی انشاءالله

 

ولی خداوکیلی دانش آموزها که تا الان معلم نداشتن🥲💔

پاسخ:
یه سریا هنوزم ندارن!

واقعا خوش‌به‌حال بچه‌هایی که شما قراره معلمشون بشید:)

توی دبیرستان معلمای باسوادمون رو خیلی دوستشون داشتم و درسشون رو با علاقه‌ی دوچندان می‌خوندم

پاسخ:
اکثراً بازیگوشن و گوش نمی‌دن. 
قدر نمی‌دونن 🤣
۳۰ مهر ۰۲ ، ۲۱:۰۰ محسن رحمانی

سلام خدا قوت 

ان شاالله بهترینها براتون رقم بخوره .

چرا طی کشیدن؟

پاسخ:
سلام
ممنون.
به جای طی کردن گفتم طی کشیدن که طنز بشه 

منم هم تو خیلی از خبرها درباره کمبود معلم میشنوم.اما در عمل چیزی نیست و تو کانال های تگرامی استخدام معلم برای مدارس.روی  اون سابقه کار تاکید فراوان دارند.چه جالب قبل از مدارس توی آزمونشون شرکت کردی و تازه بهت میگن بیا سرکار.خدایی چقدر به فکر بچه ها هستند.اونم این بچه های این دوره و زمونه.خیلی درس میخوانند و اهلش هستند.هی هم بخواهند عقب بی افتند..

موفق باشی و بهت بچسب:}

پاسخ:
نه بابا اکثراً بازیگوشن و درس نمی‌خونن. انگیزه هم ندارن برای درس خوندن.

سلام خانوم دکتر

صد بار مبارکه، با آرزوی موفقیت‌های بیش‌تر

در پناه حق

پاسخ:
سلام
ممنونم.
۰۱ آبان ۰۲ ، ۰۹:۱۱ محمدعلی ‌‌

دارم فکر می‌کنم فرهنگستان ذیگه چی بوده که حقوق و مزایا و بیمه مدرسه به چشم اومده :)))))))))))))))

پاسخ:
نگم برات 🤣

خیلی مبارکه نسرین 🥺🥰پس میخوای معلمی رو ادامه بدی و بری ؟به نظرم عالیه هم دولتی هس هم بازنشستگی داره هم حقوقش بهتره نسبتا  واینکه تو دختر باهوشی و باحوصله ای هستی مطمینم بهترین معلم میشی و از پسش برمیایی .و دانش اموزهای با سوادی پرورش میدی .انشالله موفق باشی عزیزم .

پاسخ:
نمی‌دونم 
به‌نظرم با دو ساعت نمیشه کسیو تربیت کرد

راستی چه مقطعی تدریس کنی؟

پاسخ:
فعلاً تصمیمم اینه که نگم چه مقطعی و چه درسی

اجازه بده پیدا کردن پله‌های ترقی رو بهت تبریک بگم، چون تقریبا همه چیز از اینجا شروع میشه یا حداقل من امیدوارم اینطور باشه :) 

پاسخ:
ممنونم
۰۴ آبان ۰۲ ، ۰۵:۵۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

همون که رئیس گفت.

پاسخ:
منم با رئیس موافقم 🥲

دوست دارم تبدیل بشم به دانش آموزای‌که قراره‌درس ادبیات رو‌ با تو بگذرونه :)✨

پاسخ:
روز اول مدرسه چطور گذشت؟
به این صورت که: خانم اجازه؟ شما چقدر شبیه فلانی تو سریال فلان هستید.
خانم اجازه؟ شما چند سالتونه؟
خانم اجازه؟ شما نماز می‌خونید؟
خانم اجازه؟ امتحان هم می‌گیرید؟
خانم اجازه؟ به چه دردمون می‌خوره این درس؟
خانم اجازه؟ آب بخورم؟
خانم اجازه؟ برم بیرون؟
خانم خطتون چه قشنگه

من باورم نمیشه😕کی فکرشو میکرد تو شغلت معلمی شه یا معلم شی 🥰😁خیلی جالبه بخدا .دانشگاه شریف و مهندسی وبعدم زبان شناسی وحالام از اموزش پرورش سردراوردی یا وارد شدی 🥺 قسمت رو نگاه کن .یاد اون موقع ها افتادم وبلاگت میخوندم تورنادو بود .اول بلاگفا بودی بعدش بلاگفا خراب شد و اومدی اسکای بیان اگه اشتباه نکنم .ببینیم در فصل های اتی چی میشه .ولی معلم خوبی میشی مطمینم .همینکه سخت گیری و نمره الکی هم نمیدی عالیه .بچه هات سخت کوش و پرتلاش میشن مث خودت .

پاسخ:
بچه‌ها همونی می‌مونن که هستن. با هفته‌ای دو ساعت تدریس نمیشه کسی رو تغییر داد

بچه هات منظورم همین بچه ها مدرسه هس .هم باحوصله ای هم باسوادی هم پرتلاش .

پاسخ:
نظر لطف شماست 😌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پاداش سکوتت رو در برابر ***** *** **** * ****** ****** **** گرفتی. پاداش نماز پشت سر ****. پاداش بیت رفتن و تایید حکومت ***

پاسخ:
جات خالی چند روز پیش دوباره دعوتم کرده بودن :)) 
۰۹ آبان ۰۲ ، ۱۱:۰۱ آرزو {لبخند}

سلام شباهنگ :) تبریک می‌گم بهت. فکر می‌کنم بچه‌ها قراره خیلی ازت یاد بگیرن. هم ادبیات، هم ریاضی و منطقش و همم اخلاقِ کمک به همدیگه و کار گروهی رو. امیدوارم جدای از اونا، به خودت هم خوش بگذره و راضی باشی از شغل جدیدت ^_^

پاسخ:
سلام
ممنونم عزیز دل ♥️🥰

بی کوشش،انتظار ، ندارد ثمر ،بلی

این باغ گردد از اثر پشتکار ،سبز

 

اینکه شما بشید معلم چندتا نوجوان خیلی خوبه 

اینکه استاد هم بشید بازم خیلی خوبه=)

اگر در جایی بودیم که معلمی به اندازه‌ای که باید از همه لحاظ در جایگاه درستی بود ترجیح شایدم ترجیه من اینه افرادی مثل شما معلم باشند یا لااقل تدریس به کودک و نوجوان  جزئی از روند زندگیشون باشه حتی کم

 

اون طی رو بعد از هر بار استفاده لطفا بذارید یه گوشه‌ای ما هم بتونیم پیداش کنیم باتشکر

 

پاسخ:
آری شود ولی به خون جگر شود

طی 🤣
۱۴ آبان ۰۲ ، ۱۶:۱۲ اقای ‌ میم

موفق باشید

پاسخ:
تشکر