پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

گروه تلگرامی هم‌کلاسیای دورهٔ کارشناسی هنوز برقراره و بعد از کلی پیام تبریک عید و آرزوی سلامتی و شادی در سال جدید، یه نفر خوش‌سلیقگی کرد و نوشت:

Exp{یک سال خوب و فوق‌العاده}×زندگی تک‌تک‌تون. وی در ادامه افزود: سال جدید‌تون سرشار از رزونانس حس‌های خوب و شیرین. منم خلاقیتشو بی‌جواب نذاشتم و نوشتم «امیدوارم شادی و موفقیت در مدار زندگیتون در جریان باشه و مقاومت و سختی‌های مسیر امسالتون انقدر کم باشه که با افت ولتاژ محسوسی مواجه نشید و پرانرژی باشید همیشه.»


+ سالو تحویل دادم، مقاله‌هامو هنوز نه :|

۰۰/۱۲/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۶)

۰۱ فروردين ۰۱ ، ۰۰:۲۶ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

سال نو رو تبریک می‌گم.

مقاومت‌ها صفر بشه، اصلا ابررسانا بشه.:)

پاسخ:
ممنون.
این دیگه خیلی ایدئاله و بعیده. زندگی پر از سختی و مشکلاته. باید تا می‌تونیم باتری و تقویت‌کننده کار بذاریم تو مدارمون.

چه خوبه این تبریک‌های تخصصی :))

عیدت مبارک دردانه :) (می‌خوام عادت کنم توی سال جدید، به جای شباهنگ بگم دردانه) ایشالا مقاله‌هاتم زودتر و با رضایت تحویل بدی.

با آرزوی روزهایی سرشار از سلامتی، آرامش، آسایش و شادی :*

پاسخ:
خیلی ممنونم.
پس تو توی مدل پذیرش، جزو گروه دیرعادت‌کننده‌ای. حالا تا تو به دردانه عادت کنی، تاریخ انقضاش تموم میشه باید یه مدت هم وقت بذاری به اسم فصل پنجم عادت کنی :دی برای فصل پنجم هم یه اسم مدنظر دارم ولی از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان انرژیِ به سرانجام رسوندن همین فصل دردانه رو هم ندارم چه رسد شروع فصل جدید و اون اسمِ مدنظر

آرزو که نمیشه گفت اما من یکی از هوس های اخیرم ریواس بوده . بخشی از ذهنم به طرز عجیبی داره نمک زدن و خوردن ریواس رو تصور میکنه ولی خب موقع سال تحویل آرزوش نکردم  . جایی که من هستم اصلا چنین چیزی شناخته نشده . آرزو کردنش مثل آرزو کردن بارش برف در عربستانه . 

 

الان هم دارم عکس ریواس رو از توی گوگل نگاه میکنم و  زمزمه میکنم تو رو آرزو نکردم این یعنی نهایت درد :دی 

 

 

پاسخ:
خدا رو چه دیدی، شاید یکی موقع اومدن تو چمدونش ریواس گذاشته آورده و اتفاقی شما رو ببینه و بده بهتون. شما آرزوشو بکنید، ایشالا برآورده میشه.

ایشالا امسال جریان زندکیتون به یه آمپلی‌فایر وصل بشه:)

پاسخ:
بالاترین گِینو از مدار امسالمون بگیریم.

سال نو شما هم مبارک:)

پاسخ:
ان‌شاءالله که سال خوبی برای همه‌مون باشه

سال نوت مبارک نسرین جانم

پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک باشه عزیز مهربان ^-^