پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

آقا با پیرهن چارخونه اش برگشته... میگم کجا بودی؟ میگه فکر کردی من دوست دختر دارم؟ میگم نداری؟

میگه من از دخترا جزوه هم نمی‌گیرم

برگشتم بهش میگم ینی خاااااااااااااااااک بر سرت, آسانسور GF داره تو نداری :))))))

با تشکر از سایت بیتوته sambooseh (لینک)

ولی خوشحالم که یه شوهرم نداریم... خسته شدم... هی بشور بساب...

والا...


+ شجریان آهنگاش اینطوریه که آهنگسازاش زنگ میزنن میگن کجایی آقا؟ 

میگه من سر همتم دارم میام 

میگن اوکی پس ما شروع کردیم به ساز زدن تو خودتو برسون زودتر


+ ﺍﺑﺮﻫﺎ ﺭﻭ ﻛﻪ ﻣﯿﺸﻨﺎسین؛ ﮐﻮﻣﻮﻟﻮﺱ، ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﻮﺱ، ﺳﯿﺮﻭﺱ، ﻧﻴﻤﺒﻮﺱ ...

ﺍﻣﺎ ﯾﻪ ﺍﺑﺮﯼ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ بیناموس!!!

ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﻣﯿﺸﻮﺭﯼ تازه ﯾﺎﺩﺵ ﻣﯿﻓﺘﻪ ﺑﺒﺎﺭﻩ !


+ پدرای قدیم: دخترم فردا عروسیته

   دختر:ولی بابا من که هنوز ندیدمش

   پدر:حرف نباشه


   دخترای امروزی: بابا فردا عروسیمه

   پدر: ولی من که هنوز ندیدمش

   دختر: میتونی نیای


+ خداوند موجودی قوی خلق کرد و نام او را مرد گذاشت

پرسید آیا راضی هستی؟

مرد گفت: نه

خداوند پرسید چه می‌خواهی؟

مرد گفت: آینه ای می‌خواهم که بزرگی خود را در آن ببینم

.

.

و اینجا بود که خداوند گفت این خیلی پررو شده یه موجودی بسازم دهنشو سرویس کنه

و اینگونه شد که خداوند زن را آفرید


+ همیشه تو زندگیتون تغیییر ایجاد کنید!!! مثلا من الان رو تلویزیون نشستم دارم مبل نگاه میکنم


+ امروز تصمیم گرفتم از خونه که اومدم بیرون به همه لبخند بزنم و این هم نتایجش:

به یک دختر خانم لبخند زدم گفت مرتیکه از سنت خجالت نمیکشى؟!!

به یک آقا پسر جوان لبخند زدم گفت پدرجان من اینکاره نیستم!

به یک پیرزن لبخند زدم گفت مگه خودت مادر ندارى؟!!

به یک پیرمرد لبخند زدم گفت رو آب بخندى منو مسخره میکنى؟!!

به یه خانم میانسال لبخند زدم با کیفش زد تو سرم!

به یه آخوندى لبخند زدم گفت استغفرالله!

به یه آقاى محترم لبخند زدم گفت برو به قبر بابات بخند!

حالا بازهم بگین لبخند بزن!!

فردامیخوام فقط فحش بدم!!!

نتیجه اش رو هم فردا شب اعلام میکنم :))))))


+ رازهای خونه داری:

وقتی دارید یخ بر میدارید، اگه یخ افتاد زمین

با پا بزنین بره زیر یخچال!

اگه رو فرش یه پارچ آب ریختین...

در کمال خونسردی یه بالش بزارین روش تا خودش خشک شه

 نمک ریختین؟

 دیگه خودتون میدونین که! با دست بزنین پخش وپلا شه

 فلفل ریختین؟

 اینجا چون بو میده باید ترکیبی عمل کنید ، اول بزنید پخش و پلا بشه بعد دو لیوان آب بریزین روش

بعد بالش بزارین روش


+ روزی مردی در بیابان راهزن خطرناکی را دید

.

.

.

.

ولی راهزن خطرناک آن مرد را ندید

خداروشکر که بخیر گذشت

تا حکایت بعدی و نکات ارزشمند خانه‌داری خدا یار و نگهدارتان

۹۴/۰۵/۰۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

معرفی سایت و اپ

نظرات (۱۲)

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۰ مستر نیمــا .
ایش!!!
من که بهتر از تو سمبوسه میپیچم. باید مثلثی میشد
:پی
آیکون اعتماد به سقف شیخانه
پاسخ:
اولین بارم بود خب...
حتی اگه متوازی الاضلاع هم باشه, مهم مزه اس!
اصن سمبوسه باید به دهن بزی شیرین باشه
والا

ایییول بابا خیلی خوب درومدن! فک نمکردم بتونی چیزی درس کنی خخخخخ
پاسخ:
اختیار داری...
بعد 5 سال زندگی خوابگاهی یه چیزایی یاد گرفتیم... :دی
فردا ناهار شفته پلو داریم
مالای شما که خوبن.بویی از مثلث بردن.سمبوسه های دیروز خواهرمن به صورت استوانه بود!البته بیشتر مکعب مستطیل بودن!
+خعلی خوب:))))))
پاسخ:
:)))))))))  من حتی سمبوسه هذلولی هم بلدم درست کنم
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۴ مستر نیمــا .
من الان نفهمیدم کی بزی بود:)))))))
پاسخ:
فعلا نداریم...
یه بزی هم نداریم علفمون به دهنش شیرین باشه :دی
واقعا اولین بارت بود ؟!
بابا میدونی من چن سال از تو کوچیک ترم؟ یه سمبوسه هایی درس میکنم خودمم انگشتامو میخورم باش( ایکون اعتماد به اون بالا بالاهاااا! خییلیییی بالا!)
پاسخ:
ای خوااااااااااااااااهر
کجای کاری؟
برو آرشیو فروردین بلاگفا رو بخون
امسال اولین سالی بود که ظرف میشستم حتی

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹ فاطمه (خودکار بیک)
چهارخونه :دییییی
پاسخ:
:دی
نچ نچ
الان اگه مامان بزرگم اینجا بود میگف الکی وقتتو تو شریف هدر دادی وقتی ک حتی یه غذای درس حسابی بلد نیستی ! فکر خودت نیستی فکر او بدبختی باش ک با هزار امیدو ارزو میاد تو رو میگیره تازه افتخارم میکنه زنم تحصیل کردس برقیه و فلانه!!
باورم نمیشه! بیستو سه چار سالته دختر! ینی تا الان ظرف نشستی؟ بنده همین الان از ظرف شستن خدمتون رسیدم!!
پاسخ:
سر یه شرط بندی عید امسال دو هفته ظرف شستم
به معنای واقعی کلمه پیر شدمااااااا
سلام منو به مادربزرگت برسون آدرس اون بدبخت با هزار امید و ارزو رو هم بگیر بی زحمت
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۹ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
رو تلویزیون مبل نگاه کردن جالبه  :|
+منتظرم فردا شب بیای و نتایج فحش دادن به ملت رو اعلام کنی!

آشپز خوبی میشی ؛)
پاسخ:
اصن مهارت آشپزی تو خونم ه
تو ذاتمه

:)))) اگه سالم موندم نتایج فحش هارو به سمع و نظرت می‌رسونم
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲ مبهم الملوک
افرین برا اولین بار خیلی خوب شده:):);););)=)
پاسخ:
ما اینیم دیگه...
آیکون نوشابه باز کردن و هندونه و اینا
وااای خیلی بده ظرف شستن اونم تو عید! حالا ببین شرط بندیه چی بوده ک حاظر شدی ظرف بشوری ب خاطرش!
یادت رفته خواهر؟ منو تو هردو نویسنده یه شوهرم نداریمیم! شوهر کجا بود!! ک بخام ادرسشم بدم بت

پاسخ:
شرط بندی سر یه خط کش بود
ینی به خاطر یه خط کش که میدونستم قلابیه
بگذریم... 
من دلم سمبوسه خواست :(((((
پاسخ:
طرز تهیه شو لینک کردم
پاشو
پاشو دست رو دست نذار
پاشو درست کن
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ شن های ساحل
:))))))....راز های خانه داری!!...این بشور و بساب پیر می کنه ادم
پاسخ:
اوهوم :((((((((((