پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

121- بوسه ای داد سحـر؛ بوسه ی دیگر افـطار

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

ای خدا این رمضـان مَست نمیـرم خوب است

وی همچنین می‌فرماید:

من که جای خوردن افطار می بوسم تو را

مانده ام فطریه ام گندم بُود یا نیشکر؟ :دی


پ.ن: حتی اگه شاعر تو شعرهای کتاب درسی مستقیم می‌گفت: عزیزم من دوستت دارم؛ عصر میای با هم بریم بیرون

باز معلم ادبیاتمون میگفت بچه ها اشتباه نکنید؛ منظور شاعر معشوق الهی و عروج به سمت خدا بوده

حالا منم خواستم یادآوری کنم که خوانندگان عزیز اشتباه نکنید اینجا وبلاگ یه شیخه! 

و تو این ابیات منظور شاعر معشوق الهی و عروج به سمت خدا بوده


بعداً نوشت1: به پیشنهاد مریمی, با همکاری اذی و راضیه و مریمی و ... وبلاگ یه شوهرم نداریم رو ساختیم 

هر کی شوهر نداره در صورت تمایل, اعلام همکاری کنه!

خواستم بیست و چند ساله رو هم اضافه کنم نشد, انگار بلاگ بیشتر از 3 تا نویسنده نداره

اجازه هم نمیده میزان محدودیت نویسنده هارو ویرایش کنم کلاً

برای همین از بلاگ منتقلش کردم بلاگ اسکای

چند روزه خونه نیستم و خیابونارو متر می‌کنم, یکی دو ساعتی میام یه سری کارای مهمم رو انجام میدم و

خلاصه کلی کار رو سرم ریخته!

تازه فهمیدم تبریز چه قدر بزرگه! هر روز از این سر شهر به اون سر شهر, تو این گرما!!! تنهایی...

تا آخر هفته هم که میرم خونه مامان بزرگم اینا

عمداً ترافیک نتشون رو شارژ نمیکنم که چند روز نت نداشته باشم و یه کم تنها باشم

خلاصه یه کم صبر کنین هم خودم هم این وبلاگ هم اون وبلاگ بیافتیم رو غلتک!!!

غلتک روم نیافته صلواااااااااااااات

۹۴/۰۴/۲۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

اذی

بیست و چند ساله

راضیه

مریمی

نظرات (۶۱)

اول!!
پاسخ:
اوّل!!!
شب زنده داریا تو هم!!
پاسخ:
ماه رمضونا ساعت خوابم 6 صبح تا 9 صبح و 6 عصر تا 9 شبه
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۳ شن. های ساحل
چه ساعت خواب جالبی:)))
من هر ساعتی بخوابم مهم نیست ولی باید حتما ۶ ساعت بخوابم!!
پاسخ:
خب اینم 6 ساعته دیگه :دی
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۳:۰۲ شن های ساحل
اره ولی تیکه تیکه!!!
راستی سلام شبت بخیر
چه خبرا؟اهل خونه خوبن؟
عید برنامه ای نداری؟
پاسخ:
سلام
شب تو هم به خیر
سلامتی, همه خوبیم
برنامه ام برای عید اینه که یه دل سییییییییییییییر بخوابم!
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۳:۰۵ شن هی ساحل
اهان داشتم پروفایل جدیدت می خوندم خسته نباشید داره..ماشالله همت🌼🌼💜☺
پاسخ:
پروفایلم جدید نیست
دو سال پیش نوشتمش
ولی دیروز یه دور چک کردم ببینم نیاز به ویرایش داره یا نه
معلم ادبیات شما صوصول بوده ،معلم ما که دیوان ایراج میرزا رو شرح میداد ....والا
پاسخ:
نچ نچ نچ نچ
ایشون باید برن از خدا بترسن
همی الان یهوی تو وب مستر این به ذهنم اومد :دی
که یه وبلاگ بسازیم با عنوان یه شوهرم نداریم :دی
خیلی صدا میده شیخ :دی
با مشارکت من و تو خاتون و حالا چن نفر دیگه شیخ چی میگی 
نظری اندیشه ای ؟
پاسخ:
موافقم :دی
من میسازم
این آدرس خوبه؟
http://yeshoharhamnadarim.blog.ir/
خوبه من برم واسه سحر  شد میام فعل
پاسخ:
برو چیزی به اذان نمونده
شیخ منم یه اکانت میخام تو یه شوعر نداریم :دی دسته جمعی بزن اینووووووووووو
تو لینکام بببین یه وب هست یه شوهر داریم خیلی باحاله شوهرش :دی
پاسخ:
باشه یه اکانتم مال شما!
نام کاربری بلاگ باید داشته باشی
به اون یاقوت پنج قیراتی (نگین بانو) :دی بگو  اینجا کامنت گذارنده ی اعظم منما [خشم شب]

شتک پتک تن میکنم رکورد کامنتای منو بزنیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :دی
پاسخ:
دعوا سر تگ تموم شد حالا کامنت؟
همینی که عسد [رضایت][نیشخند]
پاسخ:
اوکی!
لینک آهنگ میزارم تو کامنتا منتشر نمیشه :|
پاسخ:
امممممم. نمیدونم شاید مشکل از بلاگه
میخوای بریم یقه شیرازیو بگیریم؟
چ ربطی به شیرازی داره؟؟؟؟؟؟ :|
پاسخ:
نمیدونم ربطشو
ولی میخوام به فنا رفتن بلاگفارو تلافی کنم به هر حال
هر چند ارشیو من به فنا نرفت
ولی همین که سه ماه بی خانمان بودم کافیه دیگه (آیکون خشم)
من چرا یادم میره تورو دعا کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی [خیلی خنده]
پاسخ:
سعادت میخواد که ما نداریم لابد
media.topnaz.com/music/2014/8/Mohammadreza%20Alimardani%20-%20Enghelabe%20Ziba.mp3
پاسخ:
مرسی
این آهنگو دارم
خیلی هم دوستش میدارم
آقا من آدرس بلاگ اسکای و بلاگفاتو دارم خب...
بلاگ نداری؟
;))))
ی لحظه یاد زنگای ادبیات افتادم ;))))

خوشحال میشم به منم سر بزنین ..
پاسخ:
من؟!!!
سر زدم ماهی خانوم :)
الان ساختمش
همون آدرسِ
rahe.bi.payan.blog.ir
پاسخ:
اوکی!
برم نمازمو بخونم بیام
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۴:۵۳ راضیه نون
عذر میخوام آجی
rahe-bi-payan.blog.ir
پاسخ:
آره متوجه شدم به جای "-" , "." نوشتی
شماره مبایل منو که کسی نمیبینه تو مشخصاتم زدم؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
نع!!!
حتی نویسنده ها هم شماره همو نمیبینن!
پایتخت می بینی؟

پاسخ:
نه :(
قبلیارم ندیدم
چه طور؟


+ دارم هدر و قالب اون وبلاگو درس میکنم بعدش تو و مریمی ادد میشین
هیچی خواننده این آهنگ "محمدرضا علیمردانی" ت پایتخت نقش "بائو" رو بازی میکنه کرکر خنده س

+ سال 92 مهمون علیخانی بود تو ماه عسل سرگذشت باحالی داشت خیلی جالب
پاسخ:
!!!!!
عجب....
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۹ مستر نیمــا .
این پست خیلی خوب بود :دی 
طبق نظر فقهی ما نیشکر:دی
پاسخ:
جان بر لب و تن در تب و بیم شب و از شوق
بی وعده دلم منتظر دیدن یار است
www.aparat.com/v/iP63v/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87_%DB%8C_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%A7%D9%87_%D8%B9%D8%B3%D9%84
اون لینک فیلم زندگیش گذاشتم ببین یه ربع خیلی جالبه از بی صدایی خودش به این صدای باحال رسونده
پاسخ:
کماکان!!!!!!
چرا تعجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خب برام تازگی داشت حرفات!
حرفای من ؟ یا گذشته علیمردانی ؟!
پاسخ:
حرفای تو همون گذشته اون خواننده است دیگه...
ای بابا, سر صبی چه گیری دادیاااااااااااا حواسمو پرت نکن دارم برای وبلاگ "یه شوهرم نداریم" هدر و قالب درست میکنم
یا حضرت صاحب خط کش [تشویش]
من رفتم اصن !!
پاسخ:
آخی
حضرت صاحب خط کش
یادش به خیر
خط کش
سلاااااااااااااااااااام صبحت به خیر و شادی؟خوبی؟:)))
منم موافقم...منظورش عشق الهیه...
تازه من هنوز نفهمیدم سعدی و حافظ اون همه غزل عاشقانه رو برای کی سرودن..باورم نمیشه فقط عشق مرسوم منظورشون بوده باشه..تازه سعدی چندجا قربون صدقه ی پسر رفته...خوش می رود این پسر که برخاست و اینا و اینا...منظورشون رو فقط خدا میدونه غیر از خودشون...

+ من من من منم بیام وب یه شوهرم نداریم؟
http://roozgozar.com/piczibasazi/smiley/03/roozgozar.com-0102.gif
پاسخ:
:))))) تو هم بیا
ممنونم :))))))))))))))

پاسخ:
فعلا پست نذاریاااااااا
اول صبر کن یه کم جا بیافتیم و تیم مون کامل بشه
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۴ فانتالیزا هویجوریان
گشنگی و گرما انقدر بهم فشار آوردن که به شوهر نمیتونم فکر کنم!! :(

:))))
پاسخ:
خواهر ارجمند، دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج با همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است :دی
دقیقا همینطوره ، تازه دبیرای ما خودشون یه پا شاعر بودن دیوان داشتن :دی
پاسخ:
:))))
مریمی میگفت تو هم تو تیم مون باشی


۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۲ شیمیست خط خطی
سلاااام
خونه نو مبارک :)))
پاسخ:
مچکرم! :)
تو هنوز برام دعوت نامه نفرستادی به خاطر همونه من هیچی نمیبینم و اینا...آنا ببخشید هی اشتباهی می فهیدم...امروز خیلی گیجم...
http://roozgozar.com/piczibasazi/smiley/01/roozgozar.com-0035.gif
پاسخ:
خودمم نمیدونم
اذی من فردا صبح باید برم خونه مامان بزرگم اینا
چند روز اونجام و چند روز نت ندارم
من نام کاربری تو ادد کردم و الان جزو نویسنده هایی
بذار برگردم تا آخر هفته باهاش کلنجار میریم یاد می گیریم
http://yeshohardarim.blogfa.com
جالبه :))
پاسخ:
آره خیلی جالبه :))))
خوش به حال نویسنده اش :دی
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ نسرین - نیستان

سلام نسرین خانوم

خدا قوت.

عجب وبلاگ سخت و پیچیده ای داری تا بخواییم پیدات کنیم کلی باید رمز گشایی کنیم و....

خوشحالم که پیدات کردم.

چن ماهه نوشته هاتو نخوندم خدا بگم بلاگفا رو چکارش کنه ( قادون بلاگفیا).

اومدم عرض سلامی کنم و اینکه نمیدونم چطور شد بعد از اصلاح آدرس وبلاگت تو وبلاگم آرشیو 93 و 94 وبلاگم برگشت خدایی دارم کم کم بهت ایمان میارم خلاصه دمت گرم از هر نفست خیر و برکت سرما می باره.

خیلی مخلصیم

پاسخ:
:)
چه خوب
خدارو شکر

آره من در عین سادگی یه کم پیچیده ام :دی
سلام
منم  هستم
چکار باید بکنم؟؟؟
پاسخ:
سلام!
چه خوب :)
فقط باید نام کاربریتو اضافه کنم به اون لیست
[خیلــــــــــــــــــــــی سکوت]
پاسخ:
برای تو و اذی دعوتنامه فرستادم

+ ایمیلتو چک کن راضیه

مریمی ایمیلتو ندارم, ایمیلتو بده دعوتنامه بفرستم
بیست و چند ساله, تو هم ایمیلتو بده ادد کنم
من نظارت میکنم بر کارتون.در همین حد از دستم برمیاد:)))
پاسخ:
:)))) بلاگ رو حذف کردم و یه شوهرم نداریمو بردم اسکای
با دو نفر نویسنده که نمیشد وبلاگ گروهی ساخت...
والا

سلام عزیز دلم :)
ممنونم که اد کردی.... لینک رو دیدم ...هیچی نمینویسم تابیایی :)) بی تو که صفا نداره..والا...:)))
خدا قووووووووووووت...تو گرما زبون روزه میری بیرون خدا نگهدارت باشه...ایشالله تنت سلامت...
پاسخ:
:(((((((((( خیلی سخته!!!!
در خلوت پر آرامش روحتان غرق شوید ؛ خدا را در آنجا کشف خواهید کرد ."وین دایر"
کارخوبی می کنی:) امیدوارم لحظاتت پر از آرامش باشه و با انرژی مضاعف برگردی :)))
پاسخ:
هعی...
مرسی

+ برای بیست و چند ساله هم دعوتنامه فرستادم
مرمی کجایی دخترم! ایمیلتو ندارمااااااااااااااااااااااا

واقعن سخته ...من یه روز بعداز ظهر ازخواب بیدار شدم خواب نما شده بودم برم کیف بخرم...حالم نداشتما ولی رفتم..وقتی برگشتم داشتم از تشنگی هلاک می شدم..تازه من کارم مهم نبود.اما تو کارت مهم بوده زحمتم داشته برات :))))
پاسخ:
قول دادم شخصی ننویسم وگرنه میگفتم کارم چی بود
یه نمه اداریه
یه چیزی تو مایه های گرفتن امضا و اینا
بابا هم مسافرته و دست تنهام
منم دوست دارم تعدادمون زیاد باشه...صبر می کنم تا گروه کاملی تشکیل بشه...
پاسخ:
7 تا بشیم هر کی یه روز از هفته مثلاً
ایشالله هرکاری هست به خیریت انجام بشه :)))

پاسخ:
از اون مهم تر اینه:
پایان نامه = آرتروز گردن! = خر
خو الان خیلی های دیگه هم شوئر ندارن میتونن بیان ؟! مثلا من ؟!
پاسخ:
مگه تو تا همین چند وقت پیش زن نمی خواستی؟
:))))) میدونم تو روحیه لطیفی داری ولی تو پسری
میفهمی؟
پسر!!!
:دی
یه کاری میکنی مجبور شم پستو ویرایش کنم به جای هر کی شوهر نداره در صورت تمایل, اعلام همکاری کنه! بگم دختر خانم هایی که شوهر ندارن در صورت تمایل, اعلام همکاری کنن!
اینجانب شوهر ندارم
پاسخ:
خواهر ارجمند، دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج با همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده‏ اید و از او هدایت جسته ‏اید لذا در روایات متعدد حضرات ائمه (علیه السلام) ما را به دعا کردن و نماز خواندن براى دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده ‏اند. کافى است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهى آورید و دعا کنید.
:دی

ارادتمند شما, تورنادو!!!
دبیر ادبیاتا همش میخواستن خرمون کنن ! :|
نمی بخشمشون :))))
پاسخ:
ولی ما خر نشدیم!!!
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اونوخ اگه شوهر کردیم میندازینمون بیرون یا خودمون باید جل و پلاسمونو جمع کنیم؟!
پاسخ:
از اونجایی که اونوخ چشم دیدنتونو نداریم, بهتره خودتون بی سر و صدا صحنه رو ترک کنید
من نمیدونم چه سری تو کاره که وقتی من از بیکاری مفرط تو افق محو شدم تو دست و دلت به آپ نمیره همین که یکم کار دارم تو موتور آپ روشن میشه !!
+ :))))))) ، دبیر ادبیات :))))))))
+ واقعن کار خوبی میکنی منم یه مدت آف شدن واسه خودم تجویز میکنم  
پاسخ:
الان برای پست آخر ضربان لبخندهایت یه کامنت برای elanor گذاشتم بخونی زار زار به حالم می گریی!!!
دیگه حالت تهوع گرفتم از درس خوندن
دو هفته است اومدم خونه هنوز یه دل سیر نخوابیدم

زود باش برگرد :)))
من با غلطت هماهنگی میکنم :)))

وای نسرین ارشیوم :((((((((((((((((((((((
پاسخ:
غلطک :)))))

آرشیو ندا و مسترنیما و فاطمه و corleone رو براشون فرستادم
الان elanor تو نوبته
بعدشم تو
بعدشم نسرین نیستان
فکر کنم به هیام هم گفته بودم میفرستم ارشیوشو

اگه کس دیگه ای هم هست که احتمالاً من وبلاگشو میخوندم و احتمالاً توی فیدلی ارشیوشو دارم بگه

مردشور بیاد بلاگفارو ببره که ارشیو هارو به فنا برد!!! عوضی :((((
قالبش خوبه؟
http://up.98love.ir/up/mamadzar/KISS-BLOGFA-theme.htm
پاسخ:
تجربه 8 ساله ی من میگه ملت قالب با پس زمینه سفید دوست دارن
خودمم که عاشق قرمزم :دی
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view46
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view49
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view123
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view219
http://shikghaleb.blogfa.com/page/v253
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view217

ایناروهم ببین
پاسخ:
اولی منکراتیه
دومی پس زمینه اش سفید نیست
سومی خوبه
چهارمی یه نمه جلف و لوسه
پنجمی هم خوبه
ششمی هم خوبه ولی سومی و پنجمی بهتره چون این قرمزه اونا صورتی

با تشکر

راستی اینم خوبه:
http://m0zhe.blogfa.com/page/v3

و این:
http://shikghaleb.blogfa.com/page/view218
http://yeshoharhamnadarim.blogsky.com/
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ شن های ساحل
مواظب خودت باش خانوم خوشکله ..اگه.رفتی بیرون گرمازده شدی رسیدی خونه پات بزار توی اب یکم خنک یه قاشقم نمک توش بریز نمی زاره سردرد هم بگیری...انشالله که زود درست بشه که نخواد توی گرما بری بیرون....خونه مادر بزرگ خوش بگزره...پایان نامه در چه حال؟اگه صفحه هاتش زیاد بد برات تایپ کنن..پایانامه من ۳۷۰ صفحه بود اگه می خواستم خودم تایپ کنم نابود میشدم ...راستی من که نمی تونم توی این وبلاگ جدیدتون شرکت کنم ولی می تونم به عنوان سیاهی لشکر بیام بخندم هه هه هه:))))
پاسخ:
آره بیا بخند :)))))
پایان نامه تموم شد
امشب دوازده شب میل میکنم برای استاد
باید یه پست بلند بالا در موردش بنویسم
پایان نامه های دانشگاه ما در حد 30,40 صفحه است

بابت نکات گرمانزده شدن یا گرمازده نشدن هم سپاس!

آیکون ریختن آب پشت سر نسرین ... ایشالله خوش بگذره....
دل اذی برایت تنگ می شود...به سلامت برگردی ...

پاسخ:
:))))))))))))
برگشتم!
19:30 پنجشنبه 25 تیر 1394

سلام نسرین خانم

از خواندن مصاحبه و پروفایلتان بسیار وقتمان  با زبان روزه به خوبی گذشت

در کل دختر خانم جالبی هستید عین خودم که هنوز کشف نشدم ولی

منم زندگی در چهارچوب خاص خودش را دوست دارم به همین خاطر  تنهایی همیشه بهتر میتونم به کارهام برسم تا وقتی که اطرافم شلوغه

چون تعداد چپ دست ها کم است و اکثرا از هم دوریم من فکر میکردم  این خصوصیاتو فقط من دارم  البته تو خانواده  وقتی فقط تو چپی گاهی افکارت با اونا و یا بهتره بگم همیشه افکار ادم با راستها فرق میکنه

خوشحالم تو  در از شرقی هستی و منم از غربی ام

حرف بسیار دارم ولی فعلا غرض از مزاحمت دوست دارم ارشیو وبلاگم برگرده :(

بسیار ممنون خواهم بود اگه کمکم کنید و یا بگید چیکار کنم تا به خونه آبی و روشنم برگردم

آدرس وبلاگم هست:roshan-aseman.blogfa.com

پاسخ:
سلام
از آشنایی باهات خوشحالم

متاسفانه من از خوانندگان وبلاگت نبودم و ارشیو پستاتو ندارم
ولی از این سایت میتونی کمک بگیری
http://ironmard.blogfa.com/post/35
ارشیو وبلاگ هارو داره

عاره غلطک !! :)))

وای مرسی ! عوضی 94 رو بهم نداد
برام از شهریور تا اردیبهشت خیلی مهم بود :(((
فقط یه تعداد خیلییییییی کم رو برگردوندم :((((
پاسخ:
:) تمام تلاشمو میکنم برای ارشیوت
از این سایت هم کمک بگیر ببین چه مقدار از آرشیوتو داره
بهم خبر بده
http://ironmard.blogfa.com/post/35
سلام:)
غلتک روم نیفته صلوات :D
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
جاب بود

لینک شدی

اگ دوست داشتی منم بذار تو پیوند هات ...
پاسخ:
ممنون

ولی الکی که نیست همین جوری ملت رو بذارم تو پیوندهای وبلاگم :دی
باید یه مقدار آشنایی به دست بیارم :دی
ایشالا که صلاحیتتون تایید میشه :))))
ســــــــــلام نسرین :)
من اعلام آمادگی برای همکاری میکنم د:

پاسخ:
ایمیلتو بده ادد کنم :)
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۵ النا بانو
آقا من شوهر دارم نمیتونم همکاری کنم دخترم 12 سالشه میتونه بیاد همکارتون شه؟  :)))))))))))
خیلیم زرنگه قول میدم پستاش از شمام بهتر باشه دیگه بی شوهری بیداد میکنه از حالا بایستی به فکر باشیم رو دستمون نمونه

پاسخ:
:))))))))))) دخترتون میتونه همکارمون باشه :)))))
اینم آدرس ایمیل
پاسخ:
دعوت نامه رو فرستادم
برو تایید کن :)
تائید نمودم :) با تشکر :)
امیدوارم همکاریِ خوبی داشته باشیم د:
پاسخ:
با تشکر!
منتظرم دو نفر دیگه تایید کنن و دو نفر دیگه ایمیل بدن