پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

852- از کرامات شیخ ما

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ق.ظ

سر صبی داشتم حقوق بچه‌ها رو حساب و کتاب می‌کردم که فلانی فلان تعداد کلمه ویرایش کرده و فلان تعداد کلمه هایلایت و چند صفحه و چند چکیده و از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان که حالم از این همه عدد و رقم غیر رند داشت به هم می‌خورد؛

ملاحظه بفرمایید:

ویرایش‌های فلانی: 29916 کلمه، هایلایت‌های فلانی: 8612 کلمه، هایلایت‌های بهمانی: 21304 کلمه، ویرایش‌های بهمانی: 115713 کلمه، سری اول هایلایت‌های فلانی دوم: 45185 کلمه، سری دوم: 70528 کلمه و تعداد کلمات فایل نیمه‌ی اول: 94730 کلمه و

بعد باید می‌نشستم پای ماشین حساب و ضرب و تقسیم که دستمزد ویرایش‌ها و هایلایت‌ها را جداگانه حساب و کتاب کنم و یادم آمد خودم هم آن اوایل تعدادی چکیده ویرایش نموده بودم؛ فلذا فایل خویش را گشودم که از گوشه‌ی سمت چپ، پایین، تعداد کلماتی را که ویرایش نموده‌ام، یادداشت نمایم و با این صحنه مواجه گشتم:



جوابِ سوال احتمالی: از وایبرم استفاده نمی‌کنم، ولی یه حالت نوستالوژیک داره برام.

۹۵/۰۳/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۴)

کامنت بی ربط: یاد ویندوز 8.1 به خیر ...:/
پاسخ:
کلاً من هر عکسی بذارم باید حواسم به نکات ظریفی که خواننده می‌تونه کشف کنه باشه
چرا انقدر تعداد کامنتای این پست کمه.
فکر میکنم یکی از نشونه های آخر الزمان باشه.
منم هنوز وایبر رو دارم نه به خاطر نوستالژیش.حال ندارم حذفش کنم:)))))

پاسخ:
:)) کامنت گذاران کوتاهی کردن دیگه 
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۷ الهام شمسی
تازه تعداد صفحات هم خیلی باحاله؛ هم تقارن داره، هم 4 داره، هم زوجه. اصن یه وضعی :))))
پاسخ:
اصن یه وضعی واقعا :))))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۷ زینـب خــآنم
دقیقا این عدد چنده ؟؟  : )))
پاسخ:
111111 کلمه