پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

397- دم در خونه‌ی مامان‌بزرگ نگار

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

از صبح خانه به خانه کو به کو شله زردارو پخش می‌کردیم و ظهر رسیدیم خونه‌ی مامان‌بزرگ نگار

امید: مگه تو و نگار صمیمی نیستین؟

من: خب؟

محمدرضا: مگه شما باهم رودروایسی دارین؟

من: خب؟

امید: بگو چهار تا قاشقم بده همین جا دم در آشو بخوریم و نبریم خونه

محمدرضا: اگه بربری دارن بگو بربری هم بذاره کنار آش

پریسا: راست میگن

من: :دی باشه! ولی بربری بی بربری! فقط چهار تا قاشقو مطرح می‌کنم :))))

زنگ زدم نگار و گفتم کنار کاسه‌ی آش چهار تا قاشقم بذاره و

شله زردارو دادم و آشو گرفتم و همون جا دم در خونه‌شون همچون قحطی‌زگان سومالی یه کاسه آشو خوردیم و

یه کاسه دیگه هم یه بنده خدای دیگه آورد و اونم خوردیم و رفتیم خونه ناهارم خوردیم :دی



اینم منم :دی

همون‌طور که ملاحظه می‌کنید ما چپ دستا قاشقو با دست چپمون می‌گیریم

خیلی خوشمزه بود، نوش جونمون :دی

۹۴/۰۸/۰۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

مامان‌بزرگ نگار

محمدرضا

نگار

پریسا

نظرات (۱۱)

۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۲ مـــیـــمـــ ☺☺
:پی
هیچ حرفی ندارم 
خعلی شکمو یید:)))
پاسخ:
گشنه مون بود خب...
:پی
ما چپ دستا!
خدایا ما را حفظ بنما!!
ما خعل بمون ظلم میشه!
ما خعلی خودمونو دوس داریم :دیی
پاسخ:
خیییییییییییییییلی :پی
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۹ نگــ ❤ـار
هی...ناسلامتی منم چپ دستما :دی
پاسخ:
بزن قدش
ما بی شماریم
منم اش شله زرد درست کردم عالی شده  ببین با ملت چیکار میکنی هوس کرده بودم خووووو :)
اش شله زردا رو دیدم نتونستم دیگه مقاومت کنم دیروز درست کرده بودم:)
پاسخ:
:))) نوش جان
نوش جونتون :)
پاسخ:
عه!
صاحب نذری اومد :)))
مرسی
قاشقا بیشتر از آش چسبید :دی
در مقایسه با بقیه آشا آش شما بی نظیر بود

صاحب نذری که من نیستم که
ولی خیلی خیلی کم میام اینجا :|
نوش جونتون
ما خودمونم آش مادربزرگمونو خیلی میپسندیم :دی
پاسخ:
ما نیز می‌پسندیم :)
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشمزه بود
نوش جونتون :)))))))))))
پاسخ:
:) 
منم نذری می خوام خب :((((
پاسخ:
اونجا تو خارج! نذری نمیدن ینی؟! :دی
ماشین L90 عه؟
پاسخ:
اوهوم :)
البته ماشین بابای محمدرضا و به عبارتی ماشین محمدرضاست
چرا زیاد هم میدن ولی باید بری مسجد و هیئت و اینا تا بگیری. من این جوری می خوام که یکی در بزنه شله زرد آورده باشه :دی
البته این جوریش (بالا) هم محله هایی که ایرانی زیاده هست، ولی تو محله ی ما به جز ما هیچ ایرانی ای نیست
پاسخ:
آخی... دلم کباب شد
چرا خب موندی تو غربت
بسه دیگه
برگرد!
به خاطر شله زردم که شده برگرد
من که وقتی میخام غذا بخورم ترجیح میدم کسی سمت چپم نشینه هی برخورد پیش بیاد :دی
پاسخ:
تجربه و درد مشترک!