پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

عکس از مطهره (ویس) - عرشه - دانشکده برق


یکی از دوستان سفارش کرده امشب دور دیگ شله زرد دخیل ببندم و 

تا حاجت خودم و شماهارو نگرفتم تکون نخورم

آخرین بار خواستم یه جای خوب و یه رشته خوب قبول شم

خواستم نتیجه تلاشمو به اندازه تلاشم ببینم

دیدم

دیدم و پنج سال حسرت هم زدن همون شله زرد به دلم موند

حسرت دعای پای دیگ

ولی همیشه از اینکه چیزی بخوام و بهش نرسم وحشت داشتم

ترس از نه شنیدن

ولی دارم به خدایی فکر می‌کنم که خودش گفته بخواید از من که بدم

اگه اون به صلاحتون نبود یکی بهترشو میدم

رُبّما سَئَلتَ الشّیءَ فَلَمْ تُعطَهُ و اُعطیتَ خیراً منهُ

اگه نه، یه شر و بلا رو ازتون دور می‌کنم

اینم نشد ذخیره می‌کنم و بالاخره یه جایی یه جوری دعاتونو تلافی می‌کنم

خودش گفته

منم امشب دور همون دیگ شله زرد همیشگی دخیل می‌بندم و 

تا حاجت خودم و شماهارو نگرفتم تکون نمی‌خورم :دی

+ التماس دعا

+ عنوان: این‌گونه نیست که خداوند باب دعا را به سوی بنده‌ای بگشاید و باب اجابت خویش را به روی او ببندد،

خداوند بزرگوارتر و کریم‌تر از این است.

«پیامبر(ص)، کنزالعمال، ح 3155»

۹۴/۰۷/۳۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مطهره

نظرات (۲۰)

سلام نسرین جان، خوبی؟

التماس دعا :)
پاسخ:
سلام!
آفتاب از کدوم طرف درومده بانو
نمیگی مام دل داریم و دلمون برات تنگ میشه؟ اینه رسمش؟
نه!
اینه رسمش؟

همیشه در قلب منی :دی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ فریال میم
عالی بود.
التماس دعا.
پاسخ:
:)
شدیداً محتاجیم به دعا 
وااااای از دست این غلط املایی ها...! 
از احتمالاً آنتی ویروس غلط یابی چیزی رو خودت 
نصب کردی!  هی از من غلط املایی بگیر😇
پاسخ:
خب آدم هوس رو با ح می‌نویسه!!!؟
دانشجو هم هستی
انسانی هم خوندی تازه!

والا

+ چرا آدرس وبلاگ قبلیتو گذاشتی؟
نذرتون قبول باشه ان شاالله
منم یادت نره دعام کنی مرسی
پاسخ:
من که یه لیست بلند بالا از دوستام دارم که یادم نره
شمام مارو فراموش نکن
تسلیم! دی! :) تسلیم که دی نداره :)
نه آدرس قبلیو نزاشتم!قشنگ نگا کن! 
پاسخ:
پسرم! رو اون کره ی کنار اسمت کلیک کن!

آدرست اینه: vito-corleone.blog.ir

ولی تو نوشتی: corleone.blog.ir
اوهوم :)
پاسخ:
حالا درست شد!
درست شد! 
پسرم :) 
پاسخ:
در ضمن، من جای مادرتم! :دی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۰ نگــ ❤ـار
شله زردو که هم زدی منم دعا کن
در عوض منم قول میدم روزی که داییم اینا نذری آش دارن موقع هم زدن آش تو رو هم دعا کنم
:)
پاسخ:
باشه :)
بیشتر روی موضوع مراد تمرکز کن :)))))
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ نگــ ❤ـار
مراد هنوز برات زوده :دییی
پاسخ:
:دی
می‌ترسم برای خودش دیر بشه
وگرنه من که هستم حالا حالا ها
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ مستر نیمــا .
ما رو که یادت نمیمونه دعا کنی.لیستت پره:دی
پاسخ:
اسم شما که ترجیع بند لیسته :))))
تو اون لیستم یه خط در میون برای اونایی که یه زنم ندارن دعا می‌کنم
قبول باشه:)
پاسخ:
همچنین
برای منم میشه دعا کنید ؟
به خدا بگید همون آروهایی که ته دلشه و کلی برای براورده شدنشون ازت خواهش میکنه ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا
قبول باشه 
التماس دعا .



+میترسم برای خودش دیر بشه خیلی باحال بودددددددد:)
شاد شدیم.
ممنون
پاسخ:
:) لبتون خندون 

قبول حق و التماس دعا
سلام
نذرتون قبول باشه
التماس دعا
ایشالا منم عاشورا میرم حرم به یاد همه دوستان هستم...
پاسخ:
سلام
مچکرم :)
زیارتتون قبول و التماس دعا
شباهنگ یادم رفت بگم بیزحمت شما که دعا میکنی دعا کن.من اربعین امسال کربلا باشم :)
دوم برای دوستم نسیم بیزحمت اگر میشه دعا کنین که دعاهاش مستجاب بشه و روحیه اش شاداب بمونه.
سوم چهارم فاکتور میگیرم.
ولی پنجم دعا کن شباهنگ عزیز و تمام آرزومندان هم به مراد دلشون برسن.، ایشالا :)
ممنون.


+اتفاقا تعریف از خود نباشه اونبار تو حسینیه واسه ی شما و چند تن از دوستان وبلاگنویس از ته دل دعا کردم 
که ایشالا حاجت روا شین.آمین.
پاسخ:
ممنون
چشم، حتما

میگن دعا برای شخص غایب زودتر مستجاب میشه
چه خوب که برای هم دعا می‌کنیم
حالا من ک خیلی آشنا نیستم اینجا 
ولی خب ممنون میشم دعا کنین بتونم سال دیگه جایی ک میخوام باشم

پاسخ:
چشم :)
محتاجیم به دعا
عنوان و پستت دلمو لرزوند... بانو ما رو هم یادت نره ...محتاجیم و مضطر
پاسخ:
:)

این عکسی که از این سه طبقه ی لعنتی گذاشتی دل ما رو مچاله کرد... :(
پاسخ:
و همین طور دل من...
سلام نسرین...نسرین جان:)خوبید؟
منو یادتون نره دعا کنید این شبا...
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۶ فاطمه (خودکار بیک)
حواست به مام باشه سر دیگ... 
ما کلی حس خوب طلبکاریم از این زندگی.... :))
پاسخ:
طلبکار از زندگی؟! :)))))
چشم، التماس دعا