پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

347- ببین غم تو، رسیده به جان و دویده به تن...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

شنبه‌ها که درگیر درس و مشق و نوشتن تکلیف و تمرینم

یکشنبه و دوشنبه هم که کلاس دارم

ولی سه‌شنبه‌هارو دوست دارم

سه‌شنبه‌ها مال خودمه

سه‌شنبه‌ها میرم دانشگاه سابقم و سعی می‌کنم تا آخر وقت اونجا باشم

همون منطقه جنگیِ مین گذاری شده که برای رسیدن از نقطه A به B هزار بار مسیرمو می‌پیچونم و 

مسیرمو کج و راست می‌کنم که یه موقع با فلانی و بهمانی چشم تو چشم نشم!

میرم سایت, سالن مطالعه, بوفه, سلف, تعاونی, انتشاراتی, مسجد, اداره امور دانشجویی, کتابخونه

تا شب تو همون مختصات جغرافیایی پرسه می‌زنم بدون اینکه با کسی قراری داشته باشم

بدون اینکه قرار باشه کسیو ببینم, بدون اینکه کسیو ببینم, بدون اینکه قیافه ام شبیه آدمای علاف باشه

اونجا برای من حکم چهار ولیعصره, برای من ویترین لباس مجلسیای جمهوریه, حکم مغازه‌های تجریش

سه‌شنبه‌ها میرم کتابخونه, من و قفسه‌ها و آهنگ همیشگیِ محمد اصفهانی عزیز

سه‌شنبه‌هارو دوست دارم


اکانتم فعال شد :))))) فکرشم نمی‌کردم پست قبلیم انقدر سریع به گوش مسئولین برسه :دی

اگه می‌دونستم اون پستو زودتر از اینا منتشر می‌کردم! 

والا!

حالا که صدام انقدر واضح به گوش مسئولین می‌رسه, خواهشمندم یه فکری هم به حال ازدواج جوانان بکنن



به نظرتون مسئولین محترم تا آخر وقت اداری خواستگارارو می‌فرستن دم خوابگاه یا خودم برم تحویلشون بگیرم :دی

حالا یه سوال فنی! چرا به همه‎ی کارشناسیا 3 گیگ و به ارشدا 4 گیگ دادن به من 5.2؟

هوم؟!

من الان ینی خیلی ارشدم؟

اون وقت این 0.2 چیه؟

چرا رند نیست خب...

۹۴/۰۷/۱۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۱)

ببین غم تو رسیده به جان و دویده به تن!!!
شما که اکانتتون فعال شده الآن باید خیلی خوشحال باشید
آخه چه غمی؟؟؟
الآن باید فاز شادی میداشتید و آهنگ شاد گوش میکردید
پاسخ:
سه شنبه تو کتابخونه گوش می‌دادم بی این آهنگ
اونو پیش کش دادن تا بابت تاخیر اتصال، از دلت در بیارن :))
پاسخ:
دستشون درد نکنه
لطف کردن ولی خدایی این 0.2 اش رو اعصابه
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۰ فریال میم
از ژاپن یاد بگیرن که اخیرا  وریز "زاد و ولد " انتصاب کردن!

پاسخ:
:))))) وزیر زاد و ولد!!!
روزانه 5.2 گیگ؟ یعنی هر روز این قدره؟
پاسخ:
هر ماه, ینی تا آخر مهر ماه
بعدشم میشه خرید
مهم فعال شدن اکانت بود
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۷ شیمیست خط خطی
سفارش آقای دادگر بوده شاید ;) یه کوچولو هم گذاشتن روش تا خیرشو ببینی :))
وسواس تقارن داری آیا؟ بخاطر اینکه دوست داری عددش رند باشه می پرسم! ;)
پاسخ:
اوهوم.. پست رند بودن شماره دانشجوییم یادت نیست؟
نه بابا!!! وضعیتتون افتضاحه البته ببخشید وضعیت اینترنتتون
ما تقریبا روزانه اینجوری ایم
حجمی نیست
تایمیه
از ساعت 12 شب تا 6 صبح اگه 6 ساعتش رو هم استفاده کنیم فقط یه دقیقه حساب میشه بعدش از 6 صح تا 12 شب بین 6 تا 8 ساعت اکانت داریم با سرعت دانلود حد اقل 500 فکر کنم هر روز چندین گیگی داشته باشیم تازه ما کارشناسی هستیم ارشد و دکترا که کلا محدودیت براشون تعریف نشدس
شریف هم اینجوری بود؟
پاسخ:
بله
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ شیمیست خط خطی
چرا دیگه دقیقا همون هم تو ذهنم بود :))
پاسخ:
:))) تعداد آجرای خونه‌مونم باید رند باشه به نظرم
تعداد صفحات کتاب و جزوه و مقاله و محتویات کیف پولم و حساب بانکیم حتی
این عکس جغدای راست گرا! اگه بیشتر از اون 0.2 رو اعصاب نباشه کمترم نیست!!! (حالا میتونی درکم کنی :پی )
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))) من عاشق این جغدام
یکیش خودمم یکیش داداشم اون دو تا هم مامان و بابام
ما خانوادگی همه مون جغدیم (دیر میخوابیم یا نمی‌خوابیم)
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ نگــ ❤ـار
کوله پشتی منم جغدجغدیه انگده نازه :دی
پاسخ:
پس هر موقع برش میداری به یاد من باش :دی
رند نیست عوضش زوجه
پاسخ:
:)))) آآآآآآآآآآآآآآره, مثلاً 5.1 رو اعصاب تر از 5.2 ه
عااالی بود این پست... ٢٠ امتیاز:-))))
پاسخ:
:) مرسی