پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

334- ناخن مصنوعیاش رو اعصابمه خب...

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

یکی از هم‌کلاسیای ارشدم یکی از کارکنان همون مرکزه

ینی یکی از خودشونه

ینی حس می‌کنم یه عامل نفوذیه

هم‌سن مامان‌بزرگمم هست تازه

اون روز یه گروه تلگرام درست کردیم برای مباحث درسی و نقل و انتقال جزوه و تمرین و کتاب

بعد این خانومه برگشته میگه من عضو این جور جاها نیستم

چون یکی از شرایط گزینش اینه که عضو این گروها نباشیم

حالا یکی نیست بگه اساتیدمون عضو این جور جاهان, شما چی میگی این وسط؟!

موندم موقع گزینش به تلگرام گیر میدن به ناخن مصنوعی و لاک گیر نمیدن؟

با اون سنش لاکم میزنه رو ناخن مصنوعیاش!

والا

بعضیام رسالتشون پیاده روی روی اعصاب منه

به خدااااااااااااا!

اصن هر کاری می‌کنم مهرش به دلم نمی‌شینه :|


خودمم چند وقته جمعه‌ها مثل بچه های خوب ناخنما کوتاه می‌کنم

همه‌شو!

شاید باورتون نشه :دی

اگه واکنش نشون نمی‌دادین ناخنای 2سانتی‌مو آپلود می‌کردم همین‌جا

ولی خودمم اخیراً حالت تهوع می‌گیرم وقتی ناخن بلند می‌بینم

چهار تا از ناخنامو بعدِ کوتاه کردن یادگاری نگه داشتم که بعداً به بچه‌هام نشون بدم و 

بدونن چه آدم درب و داغونی بودم و چه جوری به علوّ درجات نائل اومدم

الانم مردّدم (ینی تردید دارم) که آپلود کنم شمام ببینید یا نه

هم‌اتاقیم عکسشونو دیده الان تو شوکه, بهش سرم وصل کردن به هوش بیاد

۹۴/۰۷/۱۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

خانم خ. هم‌کلاسی ارشد

هم‌اتاقی شماره 1

نظرات (۱۶)

بده ببینم :دی
پاسخ:
فحش ندیااااااااااااااااا خودت خواستی
بیا ببین:

اون برنجم گذاشتم برای مقایسه طول
الان آدم شدمااااا عکس دوران جهالتمه
:)
پاسخ:
:)
فلسفه ناخون بلند درک نمیکنم :|!
آخه کجاش قشنگه خب 
یعنی بلند بودن مال شماها 
ی بلند بودن میگم ی بلند بودن می‌شنوین
پاسخ:
:))))
دختر است دیگر...
از انقلاب سوار خطى هاى ونک شه. وقتى سوار مى شه بگه اینجا مى خوام پیاده شم. روبروش پیاده اش مى کنن
این بهترین آدرسی بود که زنداداشم که استاد آدرس هستش بهم داد .
گفت خیلی ارزون هم میبرن فوق فوقش بشه دو سه تومن از آژانس هم ارزونتره.
دقیقا هم سر همون جا پیاده ات میکنن.
بنظرم قبل روز چهارشنبه خودت این مسیر  رو
یکبار با این ماشین های ونک برو تا همون روز سردرگم نشی :))
موفق باشی دختر خوب .

پاسخ:
مرسی
از زن داداشت هم تشکر کن :)
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۲:۲۴ هولدن کالفیلد
بهترین حالتش اینه دو تا آژانس برای رفت و برگشت بگیری، هزینه هات یه کم بیشتر میشه ولی آسودگی خیال داری. مخصوصا برگشت. اینجوری هم عمل کن که یه ربع زودتر برس همایش، از انتظامات یا حراست پژوهشکده شماره یه آژانس رو بگیر، یه ربع قبل تموم شدن همایش زنگ بزن بیان.
یه کار دیگه شبیه این هست، اونم اینه زودتر زنگ بزنی تاکسی تلفنی 133 ، زود برات میفرستن، یه شماره خصوصی هم بود، فکر کنم 1818، اونم تاکسی تلفنیه!
پاسخ:
نقشه رو که نگاه می‌کنم شبیه برهوته
انقدر با آژانس رفتم که بعد 5 سال، بی ار تیای تهرانو که اصلا نمیشناسم، مترو هم در حد یکی دو تا مسیر
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۲:۴۰ هولدن کالفیلد
بغل مغلاش برج تهرانه، این برج تهران هم نزدیک رسالته! ولی دروغ چرا، من هر جا از تهران رو کار نداشتم نرفتم! تا حالا کارم به کردستان نخورده! تا رسالت میتونم ببرمت! :)) الباقیش رو میتونیم بگردیم پیدا کنیم! :))
پاسخ:
:))) ممنون آقا من همین رسالت هممین بغل پیاده میشم 
باقی بقا :دی
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۱ النا بانو
یا خدا !!!اونا ناخنای تو هستن چه جوری این همه بلندشون کرده بودی
از من که میشکنه اون اندازه نمیشه:|
پاسخ:
:)))) نچ نچ نچ نچ
تف به ریا
ولی از کرامات شیخ ناخناش بود
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۱ فریال میم
شک نکن بدون کنکور اومده!
یه چیز تو مایه های بورسیه های دکتری قاچاقی...
همچین میگه اینجور جاها انگار ....    :|


پاسخ:
هر جلسه هم میگه داریم با همکاران روی معادل سانتریفیوژ کار می‌کنیم
هر جلسه هم به نتیجه نمیرسن و "گریزانه" تصویب نمیشه

انگار پروژه وریلاگه
والا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۴ فریال میم
خواهرم پیشنهاد داده ریز جداینده برای سانتریفیوژ  مناسبتره!
:|

پاسخ:
من همون سانتریفیوژ رو پیشنهاد می‌کنم

۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۱ النا بانو
حالا راز این ناخن هاتو بگو چی میزدی سفت شن محلول هایی که واسه ناخن هستن ؟
یا آبلیمو و این چیزا ؟یا جنس ناخنات سفت هستن؟

پاسخ:
هیچی!

کلاً با آرایش و ماسک و این جور چیزا حال نمی‌کنم
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۹ دختر حــَوا :)
یا ابلفضل O-o [در اشاره به لینک کامنت اول]
O-o
o-O
آقاااا اون اولی از راست دیگه فتوشاپه دیگههه :|| مگه داریییم؟

من واقعا به ناخن بلند آلرژی دارم :| البته اینا که خیلی ترسناکن :| مث دست قطع شده میمونه :|| ولی کلا نمیتونم رو دستشم تحمل کنم ناخون بلندو!
پاسخ:
:))) فوتوشاپ نیست...
اصل جنسه
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۶ اسی بولیده

من فکر میکردم ناخنای خودم خیلی بلندن!!!

زیپمو کشیدی0_o

پاسخ:
:دی
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ شن های ساحل
اتفاقا این موضوع برای منم وقتی می رفتم سر کار خیلی جالب بود خانومی همکارمون بود حدود ۵۰ سال ولی ماشاله انرژی هر روز صبح رنگ لاکش با روز قبل فرق میکرد :)))))
پاسخ:
:)))) فکر کنم خودم پیر شدم
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۱ شن های ساحل
یادم رفت اینو بگم.ناخن بلند!چی هست؟....دفعه اخری که نهال میکاشتم توی باغچه مون کلی تلفات داشتم...اصلا هم تقصیر من نیست با بیل و بیلچه کشتی میگیرم :)))))
پاسخ:
:)) دوران جهالتم بود خب
واقعا اونا ناخن ها ات بودن ؟؟؟؟ O-o مگه داریم ؟! مگه میشه ! البته این  واسه من که ناخن هام قد ِ همون برنج ِ واقعا انقد تعجب داره !!!
پاسخ:
:))))
حالا خوبه عکسو پست نکردماااااااااا
همه تون دیدید
خب کامنت اول بود !! بعدم من داشتم پست رو میخوندم همش تو فکر ِ این بودم که یه کامنت که عکس بخواد رو پیدا کنم !!!! :-D
پاسخ:
:)))