پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

309- خواهشمندم این عکس جایی درز نکنه!

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ



یه مبحثی وجود داره به نام TTR که میزان دشواری یه متن رو نشون میده

مثلاً متنی که 3000 تا کلمه یا token داره, اگه 150 تا type داشته باشه نسبت به متنی که 300 تا type داره آسون‌تره؛ (چون تایپ بر توکنش کمتره؛ Type اصطلاحات جدید اون متنه)

حالا یه بنده‌خدایی برای این مبحث یه فرمول!!! کشف کرده به نام فرمول TTR

امروز استاد می‌گفت اگه این TTR زیاد باشه فهم متن دشوار میشه و می‌خواست نشون بده اون متن که 300 تا واژه جدید داره بر اساس این فرمول!!! سخت‌تر از متنیه که 150 تا واژه جدید داره

و نکته هیجان انگیز اینجاست که 300 تقسیم بر 3000 ضرب در 100 میشد 3

منم چون کرم دارم :دی, هیچی نمی‌گفتم و یه ساعت تموم روی این موضوع بحث شد و آخرشم نفهمیدیم چرا با اینکه 3 از 5 کمتره ولی متن 300 تایپی سخت‌تر از 150 تایپیه:))))

بعد از کلاس به بچه‌ها میگم چرا هیچ کدومتون نگفتید اون تقسیم اشتباهه؟

بچه‌ها: ما انسانی خوندیم, این چیزارو شما مهندسا بهتر می‌دونید



من گفتم ماشین حسابمم بیارمااااااااااااا! شما نذاشتید :دی

این سری برم خونه ماشین حسابمم میارم :))))

۹۴/۰۷/۱۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 2

نظرات (۱۲)

:)
پاسخ:
D:
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۷ شیمیست خط خطی
:))))))
خب حداقل آخر کلاس به استاد می گفتی که بنده خدا با ذهن متناقض از کلاس بیرون نره! :)
پاسخ:
:)))))))
اگه میخواستم بگم همون موقع میگفتم خب...
الکی که کرم ندارم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۸ رگـ ـهــا
:))))))
اکت بچه های انسانی تو حلق من .
پاسخ:
:))))
رشته های غیرانسانی رو عشق است
عجب استادی!!!!!!!!!!
یعنی مهندس نباشی کلا ریاضی به درد نمیخوره دیگه؟؟؟منطقشون مرا مرد
پاسخ:
مرا نیز مرد
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۴ شن های ساحل
:)))))....تنبلی محض...چه ربطی داشت چه استاد حواس پرتی!!!!!!!!
پاسخ:
:)))
:)))))))))))) بله 228 
نه به من رمز ندادی فقط آدرس دادی !
بابت رمز ممنون :*
پاسخ:
عجیبه!!!
خیلی عجیبه!
من رمزو همراه آدرس دو سه هفته پیش فرستاده بودم و تشکر هم کرده بودی!
یه سر به پانوشت پروفایلم هم بزن
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ فریال میم
حالا بنده خدا یه صفر کم گذاشته هااااااااااااااا
:(
پاسخ:
یه صفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابش 10 میشه مهندس
در جریانی که قیامت نزدیکه ...
والا
پاسخ:
نه!
در جریان نبودم
مرسی که گفتی
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۵ فریال میم
D:

اهان الان لنزمو در آوردم دقیق عکسو نگاه کردم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خب چشام میسوزه:(
پاسخ:
:))) با تسامح, این دفعه رو ندید می‌گیرم
ای خدا چقده باحالین شما :دیی

*خداوکیلی چرا نگفتین حالا؟ تنبلا :|
پاسخ:
:))))) بقیه که نمی دونستن
منم که کرم داشتم
درس های مهندسی خودمان را عاشقم :)))

پاسخ:
آره منم همین طور
ولی اینا هم باحالن :)))
نچ نچ نچ وکماکان نچ نچ ..!!!!!!!  ای بابااااا آبروی هرچی انسانی رو بردن من الان دارم عرق شرم میریزم:) دقیقا اینجوری ///////// شدم
 
افرین به حواس جمعت و دقتت باباا الکی نیس که برق شریف خوندی جدی میگم باید یه فرقی باشه دیگه !! ولی من خودم تمرکزودقتم پایینه متاسفانه :(



پاسخ:
:))) نه بابا! همچین کار شاخی هم نکردم!
چهار تا معادله که این حرفارو نداره