پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

226- معرفی کتاب - هر روز پنجشنبه است

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که میزان شادمانی مردم در روزهای پنجشنبه ده درصد افزایش می‌یابد

چرا؟

چون آخر هفته‌ها مردم هیجان زده‌اند، بنابراین تصمیم می‌گیرند شادتر باشند

آن‌ها در روزهای تعطیل ذهنشان را معطوف به این می‌کنند که بیشتر از زندگی‌شان لذت ببرند

هدف نویسنده این کتاب آن است که به خواننده بیاموزد ذهن خود را طوری برنامه‌ریزی کند

که بتواند هر روز، شادی و شادمانی را انتخاب نماید

و به مباحثی مانند:

هر روزتان را به پنجشنبه تبدیل کنید، شادی خود را ابراز کنید،‌ ساکت کردن حق‌السکوت بگیر‌ها

احساس گناه نکنید، سبک سفر کنید، تحقق‌بخش رویا‌‌‌‌ها باشید، حضورتان را جشن بگیرید

برای جلب رضایت دیگران زندگی نکنید و  برای خدا زندگی کنیم پرداخته است

یک بچه عادی بیش از دویست بار در روز می‌خندد، اما یک فرد بزرگسال عادی چهارده تا هفده‌ بار

همان‌طور که سنمان بالاتر می‌رود، فشار زندگی، نگرانی‌ها و مسئولیت‌های بیش‌تر، آرام‌ آرام‌ شادیمان را می‌دزدند

این که دیگر کودک نیستیم به این معنا نیست که باید جدی باشیم و هرگز خوش نگذرانیم

هر بزرگسالی باید کودک درونش را حفظ کند

۹۴/۰۶/۱۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

کتاب

نظرات (۷)

فک کنم کتاب خیلی خوبی باشه سعی میکنم تهیه اش کنم.
پاسخ:
:) من کتاب روانشناسی نمیخونم، اینا کادوی تولدم بود
خیلی وقت بود تو کتابخونه ام خاک می‌خورد
خوندم دیدم خوشم اومد
گفتم برای شماها هم معرفیش کنم
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۲ فاطمه (خودکار بیک)
اتفاقا امروز محشر ترین روزِ تابستون بود ...
پاسخ:
عه! 
عجب :))))))
چقدر خوب :)))
منم دلم میخواد هر روزم اینجوری باشه :|
پاسخ:
:) ایشالا همیشه لبتون خندون و شاد باشید
رمان خوب چبزی سراغ داری آیا ترجیحا خارجی
پاسخ:
من اصن اهل رمان نیستم :دی

در مورد ساختمان داده, والا چون تخصص من یه چیز دیگه است فقط میتونم دعاتون کنم :دی
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۷ شیمیست خط خطی
منم کتاب روانشناسی کم پیش میاد بخونم
حالا که گفتی این یکی رو اگه دیدم حتما می خونمش :))
پاسخ:
آره این یکی بهتره :دی
پیشنهاد منه به هر حال :دی
بایدم خوب باشه
والا
خونه جدید مبارررک
حال و هوای متفاوت ولی جالبی داره اینجا :)

پاسخ:
حالا کجاشو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتاب خوبی هست با این توصیفاتت...کلا این کتابای مثبت اندیشی خیلی دوست دارم به زندگی بهتر خیلی کمک می کنن
پاسخ:
آره اتفاقاً منم به همین بُعد مثبت اندیشی کتاب تمرکز دارم