پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

194- انگار که آخرین نمازشونو بخونن؛

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

یه اتوبوس سرباز داشتن می‌رفتن شمال عراق و جنازه پنج تا شهیدو آورده بودن حرم برای تشییع

ردیف اول خانوما نشسته بودم و سربازا ردیف آخر آقایون

یاد رباعی ما مدعیانِ صفِ اول بودیم, از آخر مجلس شهدا را چیدند افتادم

نمی‌تونستم نگاهمو ازشون بردارم,

یه مظلومیتی تو نگاهشون بود که دلم می‌خواست مثل یه خواهر برم جلوی برادرمو بگیرم بگم نرو

بگم اگه بری تو هم مثل اونا می‌میری

دلم می‌خواست نماز جماعت تا ابد طول بکشه و اونا نرن

خفته ها! زنگ چیز خوبی نیست

شیشه ها! سنگ چیز خوبی نیست

وصله ها را به من بچسبانید

به شما انگ چیز خوبی نیست

های ! عاشق نشو نمی‌دانی؟

که دل تنگ چیز خوبی نیست

کری از پیش یک سه تار گذشت

گفت: آهنگ چیز خوبی نیست

گفته بودی شهید یعنی چه

پسرم! جنگ چیز خوبی نیست

+ اللهیاری

۹۴/۰۵/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۳)

 دلم یه جوری شد کاش زودتر جنگ تموم شه کاش اصن هیچ وقت جنگ نباشه :((

پاسخ:
:(
چقدر غم داشت این پست... بغض کردم خودمو گذاشتم جای خانواده‌های یکی شون
پاسخ:
:((
بیزارم از این جنگ ها :((
پاسخ:
:|
:( .....
پاسخ:
:(
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ مستر نیمــا .
هعییییییییی ما پسرای بیچاره:دی
پاسخ:
بیچاره مادرا و خواهرا و زنا و دختراتون :دی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ آلبرت کبیر
حکمت خدا پیچیدگیای زیادی داره که ما ازش سر در نمیاریم :)
پاسخ:
:(
من می تونم بشینم ساعت ها واسه سرباز ها غصه بخورم ، وطنی و غیر وطنی ، خیلی طفلکی و معصومن ، خدا مراقبشون باشه ...
پاسخ:
اوهوم
ایشالا همه شون همیشه سالم باشن :(((((((((((((((((((
خوشا به سعادتتون حستون رو درک میکنم میخواستم در مورد این پست کلی حرف بزنم ولی درکش خیلی سخته حتی برای شما که اینا رو از نزدیک دیدید؟
پاسخ:
خدا به خانواده شون صبر بده
و یا شاید خیلیا با شنیدن این حرف ها آدم رو مسخره کنن
هر کسی از ظن خود شد یار من، از درون من نجست اسرار من
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق، تا بگویم شرح درد اشتیاق
پاسخ:
هعی خواهر...
تنم لرزید از این پستت :(

با تمام وجودم ترجیح می دم جای اون سربازها باشم ولی جای مادر و همسر و خواهر و دخترشون نباشم...

جنگ چیز خوبی نیست :(((
پاسخ:
نیست :(
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۱ آلبرت کبیر
حالا دپرس نباش :)
پاسخ:
:)
سلام وبلاگ خوبی داری.
مطالب خوبی هم داری
پروفایل پر و پیمونی هم داری
برق شریف هم خوندی

الان کجایی؟تهرانی یا برگشتی شهرستان؟فوق چی شد؟ کار چی شد؟
بیا بولاگم جواب بده.یادم میره برگردم
پاسخ:
سلام
ممنون
فوق، زبانشناسی تهران گرایش اصطلاح شناسی و واژه گزینی
الان عراقم هفته بعد تبریز و بعدش تهران
خواننده خاموشم این پست متن بالای عکس عالی بود 
با اجازتون با یکم تتغییرات کوچولو کپیش کنم؟
پاسخ:
هر جور دوست داری کپی کن تغییرش بده دوست داشتی منبعشو بنویس دوست نداشتی هم مشکلی نیست
واژه ها که مال من نیستن
من وظیفه ام کنار هم گذاشتنشونه
همین
راحت باش
حلالِ حلال