پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

188- لا مفهوم

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

تفتیش النساء

من: من می‌تونم این ظرف غذارو ببرم داخل حرم؟ توش شیرینی و آبمیوه است

- لا مفهوم

من: غذا, تغذیه, حرم, ممنوع؟ مجاز؟

- لا مفهوم, نذری؟ حضرت رقیه؟

من: نه بابا, چه ربطی به حضرت رقیه داره, میخوام ببرم بخورم

- لا مفهوم

من: منظورم اینه که می‌تونم ببرم تو؟ اصن بذار باز کنم توشو ببینید

- لا مفهوم

من: می‌دونم لا مفهوم, یه دیقه صبر کنید باز کنم ببینید

- لا مفهوم

من: ایناهاش, بمب نیست, ببرم؟

- هاااااااااااااااااان, خُبز

من: اوکی خُبز, مفهوم؟ ببرم؟

- لا مفهوم

من: :||||||

۹۴/۰۵/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۹)

:))))))))
په بابات کجا بود اون لحظه ؟
پاسخ:
تفتیش نسا بود خب :)))))
عــــــــه راس میگی 
بهش زنگ میزدی :دی
پاسخ:
موبایل؟
لا!
موبایل ممنوع
:))))))   روزت مبارک!
+ خودتو اذیت نکن ... یکی بزن تو سر خودت یکی تو سر اونا، میفهمن خودشون که چیز مهمی نیست!
پاسخ:
:)))))))))))

روز تو هم مبارک دختر جان
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مستر نیمــا .
دوگوله رو به کار مینداختی با دست و دهن غذا خوردن  و خودت رو نشون میدادی. آنگولایی هم بود مفهمید :))))))))))
پاسخ:
می‌فهمید غذاست, ولی می‌خواستم بپرسم ببرم تو یا نه
چون یه مرحله تا تفتیش نهایی مونده بود نمی‌خواستم دم حرم برم گردونن
با زبان بدنت سخن بگو براشون .. منظورت رو مث پانتومیم اجرا کن
پاسخ:
اتفاقاً یه خاطره هم در مورد کفش دارم اونو با پانتومیم اجرا کردم
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ آرامش پس از طوفان
من جای شما بودم میدونید چیکار میکردم؟ همونجا هر چی غذا داشتم در می آوردم جلوش میخوردم تا چش و چالش در بیاد و بفهمه که لا مفهوم یعنی چی؟
پاسخ:
:)))))))
والا
خدا شفا بده
پاسخ:
به حق پنج تن :دی
خبز اذن دخول الحرم :دی
این جواب نمیداد ؟ :دی
پاسخ:
مشکل اینجا بود این خانومه اجازه میداد ولی هر چی به حرم نزدیک تر می‌شدیم چیزای بیشتری ممنوع میشد
منم همینو میخواستم بپرسم
که یه وقت رفتم دیگه نگن نمیشه و برگرد
همینجوری سوالات فارسی رو هم پیچیده میپرسم چه برسه به همچین سوالی
:)))))))))))))))) اخ اخ اخ!!!
پاسخ:
:)))))