پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

170- هدر وبلاگم و عکس پروفایلم را عاشقم! :دی

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

امین: لپ‌تاپت مبارکه

نسرین: مرسی, البته به پای کُرآی سِوِنِ شما نمی‌رسه

امین: خب اینم که کُرآی سِوِنه, تازه از مال منم بهتره

نسرین: عه! لپ‌تاپم سِوِنه؟ نمی‌دونستم :(

امین: !!! خوبه برچسبم داره هااااااا!

نسرین: حاجی تا حالا سیمای تار شما پاره شده؟

حاجی (بابای امین): آره, چه طور؟

نسرین: بلدید سیمای گیتارمو عوض کنید؟

حاجی: مطمئن نیستم, بیار ببینم

نسرین: علی؟ تو بلدی سیمای گیتارو عوض کنی؟ یکیش پاره شده

علی(پسرداییِ امین): من نه, ولی پنج‌شنبه ها ویولون دارم می‌برم اونجا درست کنن,

دوشنبه‌ها دوستام گیتار دارن, صبر کن دوشنبه ببرم

نسرین: دوشنبه که ما میریم

علی: خب بیار فرودگاه, قبل رفتن ازت بگیرم, وقتی برگشتید میارم گیتارو

نسرین: گیتارو بیارم فرودگاه؟ میخوای امام حسین همونجا دیپورتم کنه؟ :))))))))

 

* علی و امین, 17 ساله, از نوادگان خاله‌ی 80 ساله بابا

* الان باید بگم التماس دعا؟ محتاجیم به دعا؟ حلالم کنید؟ نائب‌الزیاره‌ایم؟ یا چی؟

۹۴/۰۵/۱۵

نظرات (۳۴)

عکسِ پروفایلشووووووو :)))
عالــــــــــــــــی !!
ینی اگه عنوان پستت نبود من نمیدیدمش :))
ممنون که به فکرِ امثالِ مایی ، ما کوریم ، کور !!
پاسخ:
:))))) 
اختیار داری شما
کور که نیستی, اتفاقاً خوبه سرتو می‌ندازی پایین میای پستارو می‌خونی و میری
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ فانتالیزا هویجوریان
سلام منو به امام حسین برسون :))))))))
پاسخ:
:) به روی چشم!
ایشالا قسمت شما هم بشه
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۱ دختر حــَوا :)
عکسِ پروفایلت
سومی از چپ
چقد خوشگل گرفتی چادرتو :)
پاسخ:
این حجابم رو مدیون نگاه‌های اعراب نامتمدن کشور عراقم
ینی کم مونده بود روبند بندازم رو صورتم
فک کنم می گن التماس دعا!! (:من در حال تفکر با شک!)
خلاصه سفر سیاحتی خوبی باشه :)))
اون وسطا زیارت هم خواستید برید :))
پاسخ:
:)))) دعا کن داعش ترورم نکنه :دی
نسرین نسرین 
مگه تو قول ندادی 4 تا بچه داشته باشی ؟؟؟ 
واسه چی عکسِ 6 تا بچه رو هدرتِ ؟ هوم ؟
پاسخ:
:)))))) آخری سه قلو شد خب
تقصیر من نبود که...
اسنایپر دارم
بدم؟؟؟
هوشمنده داعش دید خودش می کشه! 
پاسخ:
:))))) ماه رمضون پارسال خودم یه اسنایپر گرفتم
قرار بود بعضیارو ترور کنم :دی

بیشتر بادبزن و پنکه و کولر نیازمندم!

التماس دعا نسرین. دعا کن محرومیتم تموم شه امسال برم زبانشناسی دیگه خخخخخخخخ :)))

پاسخ:
ایشالا محرومیتت تموم میشه و امسال کنکور میدی و یه رتبه خوب میاری و هر رشته ای بخوای قبول میشی و اصن میای ور دل خودم :دی
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۲ مستر نیمــا .
مطمئنا اون موقع که یادت نمیمونه یه سلام خاص  از طرف ما بدی و دعای خاص واسم کنی
ولی خب خوش بحالت
ایشالا سفر به سلامت.خوش بگذره و قبول باشه
پاسخ:
ممنون
برای همه دعا می‌کنم
برای مجرد جماعت بیشتر!
ایشالا قسمت شما هم بشه سال بعد با خانومتون تشریف ببرید :دی

+ چرا یادم نمونه؟ اینترنت که هست
پستم میذارم حتی :دی
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۴ شیمیست خط خطی
نسرین خیییلی خیییلی التماس دعا
منم با عنوان پستت عکس پروفایلتو دیدم :))
پاسخ:
:)))) اصن دقت نمی‌کنیدااااااااا, چه وضعشه آخه...
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۵ فاطمه (خودکار بیک)
گزارشات تصویریِ مبصوت و دعا برای ما نوجوانانِ در آستانه درگیری با غول کنکور و روان پریش شده ی اعصاب نخ نما کرده فراموش نشود کربلایی تورنادو :)))
پاسخ:
عایا مبسوط درست تر نمی‌باشد؟ :دی
:)))))))))
اول مجردارو دعا میکنم بعد کنکوریا :))))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ظاهرا میخوای بری کربلا...
اول سلام منو برسون هم به امام حسین هم به حضرت ابالفضل
منو خیلی خاص دعا کن... خااااااص...! مخصوصا شب جمعه...
+خیلی محتاجم چون
پاسخ:
:))))) چشم
حتما
فکر کنم باید یه پرینت از کامنتا بگیرم کسی از قلم نیافته
:دی
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ شن های ساحل
محتاجیم به دعا :)
...سفر خوش بگذره...مواظب خودت باش...با تجهیزات کامل برو..بوس بوس
راستی عکس هدر و پروفایل ات خیلی خوشکله مبارک باشه...
اخرش یه مهد کودک تاسیس میکنی!!!!:)))
پاسخ:
:))))) خب من به چهار تا رضایت داده بودم
آخری سه قلو شد :)))))
شد 6 تا

+ آقا این محتاجیم به دعا دیالوگ منه, شما باید بگی التماس دعا که من بگم محتاجیم به دعا
وقتی میگی محتاجیم به دعا من نمی‌دونم چی بگم خب
وای خدا کربلا
ببخشید
سلام:)
من به صورت خاموش دنبالت میکردم
آشناتونم نیستم غریبم
التماس دعا:(((((
دلم برای کربلا تنگ شده:(((((((((((((((((
پاسخ:
:) سلام
من سه سال پیشم رفته بودم
ولی انقدر درگیر پروژه ها و نمره هام بودم که هیچی از مسافرت نفهمیدم

ایشالا قسمت شما هم بشه
سلام:)
قبول باشه:))
ملتمس دعا:)))
پاسخ:
سلام
ممنون :)
محتاجیم به دعا
ایشالا قسمت شما هم بشه

+ ینی یه هفته است دیالوگ من و ملت همینه :)))))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ فاطمه (خودکار بیک)
خدا مرا از این غلط املایی ها نجات دهد
پاسخ:
آمین!
اونجا برای غلط‌های املاییتم دعا می‌کنم حتی :دی
سلام
واااااااااااااااااااای خدا
کربلاااااااااااااا
یعنی خوشا بسعادتت یعنی خوشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بسعادتت ها
من یکی که خیلی التماااااااااااااااااااااااس دعا دارمااااا
خیلی زیاد هاااااااااااااااااااااااااا
ولی قبل از التماس دعا  سلام ما رو هم برسون
ان شاءلله بسلامت بری و برگردی بانو جان
حاالا باز بعدا میام التماس دعا میگم :)
پاسخ:
سلام
همه رو قراره مخصوص دعا کنم
تو رو مخصوص تر :)
سلام علیکم
خوبی نسرین؟
سوال بود پرسیدم؟:دی معلومه که خوبی.
حلالت نمی کنم منو یادت بره:)
التماس دعا
پاسخ:
رو دستم علامت میذارم یادم نره :دی
ی نکته تو عکس پروفایلت و اصن تو مطالبتم میشد اینو فهمید
از رنگ لباس واس سفید خیلی خوشت میاد! خصوصا شلوار


من دگ مث ملت همون حرف تکراریو تکرار نمکنم :))
پاسخ:
آفرین به دقتت
من حتی جورابم هم سفیده همیشه
شال و شلوار و کیف و مانتو و حتی یه مدت کفشامم سفید می‌خریدم

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۳ مبهم الملوک
خوشا به سعادتت نسرین جون :):):)=)=););)
ممنون میشم برا من هم دعا کنی 
خوش بگذره :)
پاسخ:
چشم حتماً
ایشالا
من عکسا رو دیده بودم، حواس‌م بود :)

به سلامتی، پیشاپیش زیارت قبول.

التماس دعا و این حرفا. به تجرّد هم ربطی نداره. چون نمی‌دونم اصلاً ازدواج کردن به صلاح من هست یا نه. واسه آرامش داشتن‌م دعا کنی بسی ممنون می‌شم. ممنون :)

سفرت به خیر و سلامتی :)
پاسخ:
الهام همیشه حواسش جمع ه
الهام تکه
تا نداره
یه دونه است
الهام گل ه
عزیزمه
الهامو حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسابی دعا می‌کنم
نایب الزیاره میشی شیخ؟
التماس دعا.خعلی.:)
پاسخ:
محتاجیم به دعا :)
اااا خوش به حالت التماس دعا :)

یه چیزی، الان رفتی یا برگشتی؟ آخه تو کامنتا گفتی عکست واسه عراقه!
پاسخ:
اولاً محتاجیم به دعا
ثانیاً ایشالا قسمت شما هم بشه
ثالثاً من سال 91 هم رفته بودم
ترم 4

الان تبریزم
ایشالا دوشنبه میریم

نسرین جان خیلی دعام کن توی شرایط بدی هستم.
پاسخ:
حتماً عزیز دلم
حتماً همه‌تونو دعا می‌کنم
صدای من که به اون بالا بالاها نمیرسه ولی به خاطر شما هم که شده دست خالی برنمی‌گردونن
سلاممممم نسرین جان خوبی؟؟ این روزا خیلی درگیرم گرفتارم بدجووووور کمتر نت میام امشب وقت کردم بیام اولین جایی هم میام اینجاست .اون وبلاگمم که ترکیده :(
+راستی قبولی ارشد هم با تاخیر تبریک میگم شرمنده عزیزم,
 انشالله موفقیت های بیشتر :)


+خوش به سعادتت نسرینننن التماس دعا :)
پاسخ:
ممنون المیرا
معلومه سرت خیییییییییییییلی شلوغه
تو همیشه لطف داری عزیزم
ایشالا همیشه هر کاری می‌کنی موفق باشی
منم خیلی دوسش داورممممم :)
نسرین تو همزاد من باش :))))



پاسخ:
:) همزاد؟
باشه اصن من متعلق به همه‌ی بشریتم
کجا میری؟ :((((
التماس دعا نسرین
پاسخ:
گریه نکن زودی برمی‌گردم
تازه اونجا اینترنتم داره
غصه نخور
سلام زائر کربلا

خوش بسعادتت، خیلی خیلی خیلی خیلی التماس دعا

ان شاالله سفری سرشار از معرفت باشه واستون و بسلامتی برگردید.
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم

آخ آخ آخ! خب من دلم واسه منبر رفتنت تنگ میشه! -_- البته مریدان عراقی ت اونجا منتظرن! :دی
خوشا به سعادتت عزیزم :)التماس دعای خیلی خیلی زیاد خانوم مهنتس! :دی

پاسخ:
:))))
من از اقصی نقاط دنیا مرید دارم
آقاااااااااااااااااااااااااااا به خدا هتلش نت داره هاااااااااااااا
اصن از همون فرودگاه پست پیامکی میذارم
غصه نخورید 
انشاءالله سفر پر خیرو برکتی داشته باشی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ سیاحتی و خاطره خوب و عالی برات رقم بخوره
نوشتن کامنت با روضه خونی رادیو همزمان شده و اشکام دراومده برای من و وخونوادم خیلی دعا کن روی گوشیت بنویس که یادت نره باشه؟؟
اونجا فقط تو هتل دسترسی به اینترنت داری؟بیرون که نداری درسته؟

پاسخ:
آره فقط تو هتل
سری قبل سرعت نت سیم کارت خیلی پایین بود
اصن صفحه ها رو باز نمیکرد
خودم لپ‌تاپمو نمی‌برم ولی لپ‌تاپ بابا هست
گوشیم هست
تب لتم می‌برم
یه پرینت از کامنتا هم میگیرم میذارم لای مفاتیح و قران که تو حرم همرام باشه
خلاصه از نظر تکنولوژی مجهز میرم :دی
اگه من بودم یا تبلتو میبردم یا موبایل رو 2تاش سنگینی میکنه
پاسخ:
خب یکیش هنگ بکنه و مشکل پیش بیاد, چه جوری پست بذارم اون وقت؟

والا
از لپ تاپ بابا استفاده کن {چشمک}
پاسخ:
اگه امید بذاره دیگه...
مارم دعا کنید 
پاسخ:
چشم حتماً
ولی یکی باید منو دعا کنه
از همه تون مستحق ترم
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ فانتالیزا هویجوریان
نسرین؟ الان اونجایی؟ منو که یادت نرفته؟! :دی

زیارت قبول خواهر منو بازم دعا کن! :)))))))))))
پاسخ:
نه عزیزم, دوشنبه میریم ایشالا
یادم نرفته هویج باجی :))))

سلام

خوش به سعادتت

التماس دعا


پاسخ:
سلام
ممنون
ایشالا قسمت شما هم بشه :)