پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


پارسال تولد 22 سالگیم, دقیقاً یه همچین عکسی با مامان و بابا گرفتم و

خیلی دوست داشتم اون عکس, الان هدر وبلاگم بود, یا عکس پروفایلم

ولی خب نمیشه :(

البته دهن من این جوری مثل این بچه باز نبود و لبخند ملیحی بر لب داشتم

الان اون عکس بک گراند دسکتاپ لپ‌تاپمه و چاپش کردم گذاشتم اتاقم که همیشه جلوی چشمم باشه

+ همون‌طور که مستحضر هستید عنوان پست هیچ ربط مستقیم یا غیر مستقیمی به خود پست نداره

امیدم یه همچین عکسی با مامان و بابا داره

+ چند روز نیستم :)

۹۴/۰۵/۱۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

بابا

مامان

نظرات (۱۸)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۲ نیمه سیب سقراطی
اوخی چه عکس باحالی شده :)
پاسخ:
اوهوم؛ خیلی ناز و خوشگله
منم دلم خواست 
زود برگردیااا  ، آدن هشتم یک معتاد ، روژی حداقل یک پشت باید اژ تو بخونم اژ همون اولم تفریحی نمیژدم :دی
خداوند من را با آتش جهنم خاکستر می کند :/
پاسخ:
:)))) آدن هشتی یک معتاد
اعتیاد بیماری نیشت آدن
من خودم تفریحی پشت میژاشتم
نمیدونم چی شد که یهو چشم وا کردم دیدم در منژلاب اعتیاد گِیِفتایَم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ مستر نیمــا .
خوش بحالت! منم دوست داشتم یه همچین عکسی داشتم
پاسخ:
هنوزم دیر نشده هاااااا :دی :)))))
 به به فارغ از تحصیلی مبارکه
ایشالا مقاطع بالاتر:)
پاسخ:
مچکرم
ای خواااااااااااااهر, جون به لب شدم تا این مدرکو بگیرم 
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸ فاطمه (خودکار بیک)
اصلا اینکه عنوان ربطی به پست نداشته باشه از نشانه های رسیدنِ به کمال در وبلاگ نویسیه! 
پاسخ:
بله, بله! درست می‌فرمایید
اصن عنوانش یه جور مینیماله خود پست ماکسیمال!!!
چه حس خوبی داره عکس.
پاسخ:
اوهوم :)
خدا پدر و مادرمونو حفظ کنه و طول عمر بده و اونایی که رفتن رو هم بیامرزه :)
مبارکهههههه مبارکههههه :)
پاسخ:
ممنووووووووووووون :)
یکم یه جوریه!
دو نفر همزمان بوست کنن!
پاسخ:
اصلنم یه جوری نیست
مامان و باباتن دیگه, غریبه که نیستن
والا
امتحان کن ببین چه حالی میده
فارغ التحصیلی مبارک 😄

عکس باحالیه 👍
پاسخ:
تشکر.
بله, عکس قشنگیه
چه باحالِ عکسه! عاشقش شدیم ^_^
پاسخ:
من نیز این عکس را عاشقم
و نیز عکس نی نی های هدر وبلاگمو :))))
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶ مهندس جنین
امیدوارم در مقاطع بالاتر ببینمت! امیدوارم هر کجا که هستی سالم باشی و سالم برگردی. ارادتمند
پاسخ:
ممنون :)
هییییییییییییییی درکت میکنم فکر میکنم از جون به لب کننده ترین گرایش های برق الکترونیکه
  لیسانسم الکترونیک بودنمیدونم چرا سر پایان نامم(اون موقع ها ما میگفتیم پروژه:|) پدر خودمو و همه رو در آوردم اون دوره ایمیج پروسسینگ خیلی خاطر خواه داشت...
یادش گرامی.
میگذره و نمره ها بی معنی تر خواهند شد....
پاسخ:
:))) ما هم می‌گیم پروژه 
من برای تقریب ذهن ملت گفتم پایان‌نامه
میگم اگه کامنت بیربط بذاریم ناراحت میشی؟
خب دیر گفتی چون من گذاشتم
من الان تازه پستهای مربوط به اواخر اردیبهشت و خرداد رو خوندم (دارم فکر میکنم اون موقع کجا بودم که نمیخوندم)البته یه سریاشم که در فاصله 2تا 8اردیبهشت بود خیلی جالب بود من اصلا خبرنداشتم !!
کلا چشمام داره درمیاد این مونیتور لعنتی رو باید عوض کنیم
آدم همش دوست داره مطالبتو از اولتر بخونه ولی نمیشه همینارم نمیتونم بخونم خیلی زیادن تازه خوشحال بودم که کامنت ندارن نگو کامنتاش توی بلاگ اسکای هستن این چه وضعشه بگیر همشونو پی دی اف کن باآرامش از ابتدا بتونم بخونم اصلا وبلاگت خانمان براندازه آدمو از درس و زندگی میندازه عین سریال پریزن برک میمونه
پاسخ:
نه ناراحت نمیشم راحت باش
من که موقع دادن رمز گفتم از بلاگ اسکای بخونید!!!!
همه ی کامنتا اونجاست
صرفاً مطالبو اتقال دادم اینجا که موقع بک آپ گیری یه جا باشه

سریالو خوب اومدی :)))))))))))))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۴ سالهای مرگ و پروانه شدن
اینقدر عکس پروفایلت واضح و روشن بود که بزرگنمایی که میکنی ادم فکر میکنه با کیفیت HD گرفته شده !!!!
پاسخ:
اتفاقاً با دوربین حرفه ای گرفتم عکسارو
هر کدوم 10 مگابایت بودن
24 مگاپیکسل
ولی برای عکس پروفایل باید 180 پیکسل باشه برای همین مجبور شدم کیفیتو بیارم پایین
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۳ سالهای مرگ و پروانه شدن

آخه خواهر من دیگه کویر رفتن نداره!!

مملکت از بی آبی خودش خودش تا دو سه سال دیگه همش میشه کویر.......


پاسخ:
:))))) سه چهار تا پست در مورد همین کویری که رفتم گذاشتم
بلاگفا - اسفند 93
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ مستر نیمــا .
اون شعر فریدونو معین خونده. قشنگه ولی احتمالا نشنیدی
پاسخ:
عه؟
الان من و گوگل دست به دست هم میدیم پیداش کنیم
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مستر نیمــا .
بالاترین نمره عکس به عکس جمکران تعلق گرفت
پاسخ:
اصن عکسای من همه شون لایک دارن
:) عکسا واضح نیستن, فعلاً که ملت تو کف وضوحن
ولی من شخصاً عکس کارگاه برقو لایک می‌کنم و
بعدش 33 پل
اون موقع 17 سالم بود
هعی جوانی...
آفرین.تبارک الله.نمره ی خوبی کسب کردی شیخ:)
پاسخ:
تنکیو!