پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

165- هر کی بوده خودش بیاد اعتراف کنه

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

آقا ما دیروز پریروز برای یکی کامنت گذاشتیم و جواب کامنت مارو داد و بعدش پرسید ناهارو چی کار کردی؟

منم کامنت گذاشتم برنج با کنسرو قرمه سبزی

الان هر چی فکر می‌کنم یادم نمیاد این کامنتارو برای کی گذاشتم

خدایی هر کی بوده بیاد اعتراف کنه میخوام برم ببینم برای کامنتم چه جوابی داده

از صبح درگیرم دارم دونه دونه وبلاگاتونو کنکاش می‌کنم و پیدا نمی‌کنم کامنتمو

بعدشم اینکه 

دلتنگم...

مثل مادر پیری که

دلش هوای بچه اش را کرده

اما بلد نیست شماره اش را بگیرد...

از شبکه 3 هم ممنونم که برای مراسم قرآنی, اون آهنگ ترکیه‌ایه رو میذاره که ...

عرض دیگه ای نیست فقط حواستون باشه که


بازم از شبکه 3 ممنونم که "به زور فراموش شده‌ها"ی مارو یادمون میندازه

موفق و موید باشید...


+ پیدا شد... با تشکر از خواننده‌هایی که حواسشون به کامنتایی که بقیه جاها میذارم هست

۹۴/۰۵/۱۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

زی زی گولو

نظرات (۲۰)

ینی اننننننقد مهمه بدونی کجا کامنت گذاشتی؟! و جوابشو میخای؟!!!
ب هر حال تا چن ساعت مطمانا پیداش خواهد شد هر کی بوده و از خماری در میای!

پاسخ:
خب من همه جا کامنت نمیذارم
ینی تا طرفو نشناسم کامنت نمی‌ذارم و خاموش می‌خونم
تعداد وبلاگایی که براشون کامنت می‌ذارم به زور به 10 تا می‌رسه
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
یا مثلا من خودم بهتون گفتم در مورد شریف بهم بگید....
بعد جای دیگه به شوخی گفتم نمیدونستم دانشجوی شریفید...
بعد به من گفتید برو پروفایلمو بخون |:

حواس نمیذاره این شبکه سه واس آدم که (:

پاسخ:
:))))))))))
راست میگیااااااااااااااا خود شما بودی که اومدی گفتی از شریف بنویس
بعد میگم برو پروفایلمو بخون
نفرین خدایان بر مسئولین شبکه 3
اینجانب معترفم من نبودم :)))

پاسخ:
اتفاقاً خیییییییییییییییییییلی بهت مظنون بودم
وبلاگتو زیر و رو کردم
اره میدونم ک ب هر کسی افتخار نمیدی براش نظر بزاری!
خب اینک بدتر:|
وقتی فوقه فوقش واس ده نفر نظر میزاری چطور ممکنه یدونه نظرت گم بشه؟فقط ده تا وبه. بگردی دوباره می یابی!
پاسخ:
بدبختیم اینجاست اون ده تا وبو از صبح زیر و رو کردم
توی کامنتای وبلاگِ یه شوهرم نداریم یادمه یه سوالاتی راجع به غذا بود! حالا نمیدونم اینی که میگی بود یا نه! یه سر به کامنتای اونجا بزن!
پاسخ:
نه Bluish , یادمه که من براش کامنت گذاشتم و اون جواب داد و دوباره کامنت گذاشتم
بلاگ بودنشم یادمه ینی قالبش بلاگ بودم 
البته مطمئن نیستم
منم نبودم :دیییی
شیخ تورنادو وبلاگش را به رگ بار آپ بسته است ، پروردگارا شکر :)))
پاسخ:
بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوی :)))))
به تو هم شک داشتم و کلی تو وبلاگت کنکاش کردم و پیداش نکردم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
ایناهاش پیداش کردم: 

http://zizigolu.blog.ir/post/موتور-سواری-و-کودک-برون
پاسخ:
آفرررررررررررررررررررررررررررررررررین
مرسی که وقتی بقیه وبلاگارو می‌خونید حواستون به کامنتای منم هست
حالا فکرشو بکن همه اونایی ک تو وبشون نظر میزاری بیانو بگن من ک نبودم!
چ حالی بت دس میده ؟!
پاسخ:
:))))))))))))))
زیاد نیستن آخه

+ آرین پیدا کرد
برای زی زی گولو گذاشته بودم اون کامنتو
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ شن های ساحل
منم نبودم:)))))))
پاسخ:
:)))))
حالا خب خدا رو شکر ک پیدا شد
ولی تو رو خدا کامنتای ملت ک من و امثال من باشن رو نگا!
همه اومدن گفتن ک من نبودم در حالی ک تو دنبال کسی هستی ک بوده :دی
پاسخ:
:)))))) خداروشکر
خدارو صد هزار مرتبه شکر
اصن نمی‌دونی الان چه قدر آروم شدم 
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰ دختر حــَوا :)
منم یکی از اون ده تام :))))))))))
ر.ک به پاسخ کامنت جنابِ "؟؟؟ !!! " :|
پاسخ:
:)))) 
؟؟؟ !!! جناب نیست
سرکار علّیه است
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۲ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
و همانا هیچ عملی از شما در فضای مجازی بر ما پوشیده نیست...

باشد که ایمان بیاورید....
پاسخ:
از خدا که پنهون نیست
از شما چه پنهون :))))
دختر حــوا جناب خودتی
من دلنیام!
این اسمم عوضش میکنم حالا!
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۳ فاطمه (خودکار بیک)
وبلاگ زیزی گولو بود دیگه :)
منم اون کامنتِ خربزه رو هنوز پیدا نکردم :|
پاسخ:
آره
ایشالا تو هم کامنت خربزه تو پیدا می‌کنی
خداروشکر که پیدا شد:))))
راستی: سلام!! مهمون جدید نمیخواید؟؟
پاسخ:
سلام
خونه خودتونه
قدمتون روی چشم
داشتم گلستان میخوندم فکر کنم باب پنجم بود در عشق و جوانی!! 

یاد وب یه شوهر نداریم افتادم :) 

نوشته بود: 
ور نبود شوهر همخوابه پیش       دست توان کرد در آغوش خویش 

آها آخر حکایت نوشته بود، دی!  
پاسخ:
:))) سعدی است دیگر
گاهی دلش خواسته شعر +18 بگوید
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
من بودم نسرین!
پاسخ:
اوهوم :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
الان ینی تو مادر پیری هستی که دلت هوای من که بچه ات هستم رو کرده؟!  :/

+قرررربونت مامان بزرررررررگ! =))))
پاسخ:
در لفافه خواستم بگم و ملت فکر کنن منظورم تویی
ولی یه درد دیگه دارم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
خدایا شکرت که من پیدا شدم :)))
دیده خلقی نگرانند چون!

من با گوشی وب میخونم، وقتی کامنت میزارم صفحشونو نمیبندم که بعد برم جوابشونو چک کنم
پاسخ:
اینم ایده خوبیه
من از حافظه ام کمک می‌گیرم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۵ فانتالیزا هویجوریان
:))))))

پاسخ:
والا!