پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

147- خسته ام... نه اینکه کوه کنده باشم... دل کنده ام...

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

چند روزه هر موقع از جلوی اتاق داداشم رد میشم یه چیزی با صدای بلند بدون هندزفری داره پخش میشه

امروز اومده میگه دپرسم!

من: ها؟

داداشم: بیا تمرینِ دل کندن کنیم

من: ها؟

داداشم: بیا دل بکنیم از داشته هامون

من: ها؟

داداشم: کل فولدر آهنگامو پاک کردم! دیگه هیچ آهنگی ندارم... تو هم بیا یه چیزی رو پاک کن, عکسات, آهنگات, فیلمات, آرشیو وبلاگت... بیا از یه چیزی دل بکن... خیلی خوبه...

من: ها؟

داداشم: باید از چیزای کوچیک شروع کنیم... دل بکنیم... حذفشون کنیم

من: ها؟

داداشم: برو بابااااااااااااااااا

من: ها!!!


+ لینک وبلاگایی که می‌خونم رو اضافه کردم به پیوندها... وبلاگایی که نویسنده هاشون نسبت به آدرسشون حساسن رو اضافه نکردم... اگه وبلاگتون بین این وبلاگا هست و دوست ندارید لینک بشید بگید پاک کنم... اگرم لینک نشدید و دوست دارید لینک بشید و من حواسم نبوده اضافه کنم بگید اضافه کنم...

+ پیوندهای روزانه لینک‌هایی هستن که وسط پستام معرفی میکنم یا پیشنهاد میدم بخونید یا گوش بدید... کنار لینک می‌نویسم که مربوط به کدوم پست بود

۹۴/۰۵/۰۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

نظرات (۹)

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ مستر نیمــا .
در مورد یه چیزایی حرف داداشت بد هم نیست
پاسخ:
اممممممم. نمی‌دونم
شاید
شاید منظورش اینه که
بگذار و بگذر...
سلام:))))
یه نگاه به آمارگیر وبم انداختم قسمت لینک دهنده 90%اش وب یو بود:sیه لحظه خجالت کشیدم:)))))))ماشالا دست به نظرشونم خوب نیستا!بنظرت آدم یه وبی رو بخونه نظر نذاره مشمول الذمه محسوب نمیشه؟:D
بی ربط: همینجوری وب زدما تا حالا هم نتونستم از اونجایی که میخواستم مطلب بذارم ولی خب خوشحال شدم در چند مورد جالب انگیزیشو ابراز کردی:)))))))اعتماد به کهکشانه دیگه:$
من یه سوال مهم پرسیدم راجع به سیستم عامل چرا هیچکس جواب نداد؟:(میخوام نظرارو جمع کنم:))
پاسخ:
سلام!
یه پستی گذاشته بودم و یکی از پستاتو لینک کرده بودم
ملت ریختن تو وبلاگت :)))))

مزیت لینوکس اینه که محیط برنامه نویسی داره برای کاربر
نمی دونم اطلاعاتت در چه حده و چه جوری جواب بدم 
ولی میشه هر دو رو باهم داشت
اگه رشته ات کامپیوتر باشه لینوکس خوبه
ولی ویندوز راحت تره

امنیت لینوکس بیشتره چون ویروس نوشتن برای لینوکس سخت تره
مرسی؛ داداشمم همینو گفت...بدرد من نمیخوره پس
پاسخ:
:) آره حرف داداشارو گوش کن
آخییی... حرفش و هدفش قشنگ بوده هاا!دوست داشتم. نازی،فکر کنم اثرات مسجد رفتنشه:-)))
میگم باتوجه به پستای بالا(از بالا به پایین خوندم:-)) )، تو هم یبار پیشنهاد بده بیا یه روز روی موضوع گذشت و فداکاری تمرکز کنیم!:-دی.  در راستای تقسیم کارهای روزانه، یروزم اون کامل انجامش بده،تو خودتو باد بزن:-))))
پاسخ:
:)))) پیشنهاد خوبیه :دی
ولی فقط در حد پیشنهاده

+ آقااااااااااااااااااااااااا چند بار بگم از آخر به اول نخونید آخه
عی بابا
تیترش هم عالییی انتخاب کردی😘😘
پاسخ:
:)
ما اینیم دیگه
آیکون نوشابه و هندونه و اینا
خب ببخشید:-دی
دفعه بعدی نحوه خواندن اصلاح میشود:-دی
پاسخ:
:دی
خدا ببخشه
شیخ چی کاره است
والا
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۶ شن های ساحل
مشکوکه:)))))
پاسخ:
اوهوم
مشکوکه!!! :دی
می شه رمز پست 141رو داشته باشم؟!
پاسخ:
بله که میشه...
الان برات می‌فرستم
یادم رفت بگم مبارکه
:))

پاسخ:
ممنون
منم تبریک میگم خانم پرستار!