پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

122- بین خودمون بمونه

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ
صبح منتظر یکی از کارمندا، اتاق رئیس نشسته بودم و
رئیس یه حرفایی راجع به کارمنده زد و گفت بین خودمون بمونه
ظهر همون کارمنده راجع به رئیس یه چیزایی گفت و گفت بین خومون بمونه
یکی از فامیلامونو اونجا دیدم
همین که منو دید اومد سمت من و گفت به کسی نگی منو اینجا دیدیا، بین خودمون بمونه!
بعدشم یه حرفایی راجع به کارمندا زد و گفت بین خودمون بمونه
الان منم و کلی حرف که بین خودمون میمونه :دی
۹۴/۰۴/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۰)

چه با نمک :)

راستی من قبلا اسمم مهربان بود بین خودمون بمونه

با چشمک

پاسخ:
بین خودمون میمونه :)))))

بین خودمون بمونه

من و تو و اون دیونه

میخونیم عاشقونه

واسه این دل بمونه

 

پاسخ:
بین خودمون بمونه :)))))
قول میدم بین خودمون بمونه :)))
پاسخ:
:دی :)))))))))) میمونه
یاشیخ! تقبل الله! :)))
پاسخ:
تف به ریا!!!
60 صفحه قرآنم خوندم حتی!!!
الان چهره ام خیلی نورانی شده :)))))
کل کشورمون این جوریه بین خودمون بمونه !!
پاسخ:
میمونه :)))))
د:

+یا شیخ! آیا میدانی در یکی از قسمت های فوقانی وبلاگ، جای یک لینکِ صفحه‌ی نخست خالی ‍ست!؟
پاسخ:
آری می دانم
روی اسم وبلاگم کلیک کنی میره صفحه نخست!!!


آخه قسمت فوقانی!!!! بیشتر از 5 تا جا نداره :(((
همه چیو تست کرده بودم جز اسم وب! از خودم ناامید شدم :|
پاسخ:
چه طور؟
وب جدید میخواستی درست کنی مگه!!!؟
نه نه! از فیدها اومدم به یکی از پستات بعد میخواستم بزنم صفحه نخست، هرچی همه جای وبو گشتم پیدا نکردم! فقط همون عنوان وبو امتحان نکرده بودم ببینم لینک داره یانه! خسته نباشم جدن!
پاسخ:
:))))) اتفاقا من اولین چیزی که به ذهنم میرسه همون عنوان وبه :))))

 جایی کار می کنی مگه؟ بعد از این همه مدت یه گزارش بده تا جالا چی کار می کردی؟ کنکورات چطور شد؟

پاسخ:
- نه کار نمیکنم؛ یه جایی کار داشتم
- همه ی این 119 تا پست رمز دار که این سه ماه توی بلاگ اسکای نوشتم و 100 نفر رمزشو گرفتن و بعدش 119 تا رو منتقل کردم اینجا,
در مورد کنکوره دیگه :دی

اگه اشتباه نکنم شما از خواننده های وبلاگ مینایی؛ یه آدرسی چیزی بده رمز بدم ببین چه گلی به سر جامعه زدم :)))))
زیاد از رمز گرفتن و این حرفا خوشم نمیاد؛ بمونه برای وقتی که رمز رو عمومیش کردی ؛)
پاسخ:
خاطرات شخصیه
عمومی نمیشن هیچ وقت