پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

1068- و شاعر می‌فرماید: آرزو بر جوانان عیب نیست.

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ


امروز تو مترو یه خانومی رو دیدم که سه تا دختر سه قلو داشت. این عکسو در شرایطی گرفتم که هر دو دستم پر بود و مسیرم با اینا یکی نبود و اگه وایمیستادم یا یه لحظه غفلت می‌کردم سوژه از دست می‌رفت و اگه می‌دویدم چیزی که دستم بود به فنا می‌رفت. تازه یه جوری باید صحنه رو شکار می‌کردم که کسی متوجه نشه دارم صحنه رو شکار می‌کنم. بنده خدا نمی‌دونست دست کدومشونو بگیره. هر سه شون پیرهن قرمز پوشیده بودن و به قدری شیرین و بانمک! بودن که از صمیم قلب و با تمام وجود دلم می‌خواست هر سه شون الان مال من بودن. اون وقت اسم یکی‌شونو می‌ذاشتم نسیم، دومی رو می‌ذاشتم خاطره، سومی ساحل.

۹۶/۰۲/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۲۷)

من بچه بودم دوست داشتم ۳قلو می‌بودیم؛ به‌ترتیب امید و آرزو و آرمان. بعدا یه همسایه برامون اومد که یه آرمان داشتن، ذهنتیت خوبم رو درباره‌ی این اسم ریخت به‌هم، و فانتزیم رو هم! 
پاسخ:
اسمای قشنگی‌ن. اسم برادر منم امیده. زمانی که من به دنیا اومدم سونوگرافی نبود. یا بود، ولی همه استفاده نمی‌کردن. خلاصه نمی‌دونستن من دخترم یا پسر. اگه پسر بودم احتمالاً اسممو می‌ذاشتن امید. دختر شدم و چون یه آرزو چند روز قبل از من تو فامیل به دنیا اومده بود، اسممو نه گذاشتن امید، نه آرزو. گذاشتن نسرین :دی
من عاشق سومی میشم حتما بعد کاملا هم تبعیض میزارم بین شون براش کلی تنقلات می خرم :))))
پاسخ:
:))) منم هر بار جابه‌جاشون می‌کنم و میگم ساحل این یکیه. و به صورت چرخشی تنقلات به هر سه شون می‌رسه.
یا اسم هر سه شونو می‌ذارم ساحل. ساحلِ یک، ساحلِ دو، ساحلِ سه.
ما یه سه قلو تو فامیل داریم_ البته الان دیگه ۱۶ سالشونه_ که خیلی کم پیش میاد هر سه تاشون با هم بیان مهمونی هر دفعه یکیشون نمیاد ! 
پاسخ:
هر سه یه جنسن؟ یا مختلطن؟ :دی
هر سه تاشون دخترن ^_^ 
یکیشون الان انسانیه و دوتای دیگه تجربی :) البته قرار بود یکیشون بره ریاضی ولی نرفت ... خیلی جالب بود اگه هر کدوم یه رشته بودن :دی
قبلنا اصلا نمیتونستم تشخیصشون بدم ولی الان کاملا قابل تشخیصن و از هم متفاوته و قد و قواره هاشون 
پاسخ:
چه جالب. دوره‌ی کارشناسی منم شش تا (سه جفت) دوست [دختر] داشتم دوقلو بودن. دو تاشون برقی، دو تا صنایع، دو تای دیگه هم صنایع. هیچ وقت نفهمیدم کدومشون کدومه!!!
یادمه یه زمانی میخواستی اسم انواع بادها را روی بچه هات بزاری شایدم اشتباه میکنم مثل نسیم و طوفان و تندر و... حتی صبا :)
+ شمیم و نفس هم میشه!
پاسخ:
آره اسم پسرمو قرار بود طوفان بذارم. زلزله و باران و سیل و سایر عناصر طبیعتم میشه گذاشت :)))
شمیم؟ نه. حرفِ ش. رو دوست ندارم :|
حروفِ بی‌نقطه و بی‌دندونه‌ای که با یه حرکت قلم نوشته بشن رو بیشتر دوست دارم. ماشالا شین سه تا نقطه داره سه تا دندونه :)))
سه قلو ^__^ 
پاسخ:
^-^
درود
منم دیشبی میخواستم شکار کنم نشد. پیاده روی بودیم و یه گربه دیدم که از یه پا ناقص بود و موشی در دهان! منتها تا خواستم عکس بگیرم بر سرعت خود افزود و نشد که شکارچی شکارچی بشم.
جالب مینویسی ولی طولانی. خوبه پرچم چادری ها رو بالا نگه داشتی زنده باد. ولی خدایی راستشو بگو: اگه تایپ کردنتون اینه پس فک زدنتون چیه؟ :) اما غرض مرض:
حدود یه ماه پیش مهمان شما بودم و یه پستی بود در مورد تفاوت زن و مرد و نهج البلاغه:
اونجا به یه کتابی اشاره کرده بودین که بسی حجیم تر از نهج سید رضی بود. سرچ کردم حتی تو گوگل منتها دستم خالی. اگه حافظه ات یاری میده یه مددی بکن خیر ببینی خواهرم

پاسخ:
درود!
+ بیشتر تمرین کنید تا سوژه‌هاتونو از دست ندید.
+ طولانی می‌نویسم؟ من به قدرِ کفایت می‌نویسم. طولانی وقتیه که مثلاً بنویسم با مترو کجا می‌رفتم و از کجا میومدم و تو دستم چی بود و کدوم ایستگاه بودم و...
+ من کی باشم که پرچمِ چادریا رو بالا نگه‌دارم....
+ زیاد فکر می‌کنم.
+ مهمانِ کدوم پست؟ منظورتون یکی از ایناست:
آیکون سوز به دلت که ما یه سه قلوشو داریم :P
:دی
پاسخ:
:))) عکساشونو الان دیدم...
چه خوشگلن!!!
خدا حفظشنون کنه
آیا رواست من در کمتر از 24 ساعت دو بار سه قلو ببینم؟
🎈🎈🎊🎀 تولدت مبارکــــ🎀🎊🎈🎈
پاسخ:
ممنووووووووووووووووووون
مشرف نیستین بر پست هاتون؟ فک کنم در مورد اون حدیث مرتضی علی بود که می گفت زنا ناقص العقلن(دور از جون سرکار)
اتفاقا الان هم پیاده روی بودیم یه صندوق صدقات رو خالی کرده بودن و عکس گرفتم و البت نمشه گفت شکار لحظات..
مرسی بابت تمام لحظات خوشی که از مطالب نه طولانی بلکه کافی شما گرفتم. فردا شب میام امیدوارم دستتون پر باشه وگرنه گزینه های دیگه رو میزن!
پاسخ:
آهان یادم اومد.
یه جوری سوالتونو مطرح کرده بودین که انگار پستِ یه ماه پیش مد نظرتونه
اونی که میگین رو دو سه سال پیش نوشتم
اینم لینکش:

تولدتون مبارک
سه قلو های تاری شدن ولی عکس با مزه ای یه ججورایی هم گنگ
اگه گفتین اسم خواهرم چیه؟ :))
پاسخ:
ممنونم
آره تار شد. فقط هم همین یه دونه رو گرفتم.
اسمش Arezoo2 نیست؟ :دی
تولدت از پشت همین تریبون بهت تبریک میگم ایشالله 120 سال سلامت و شاد باشی:*
پاسخ:
تشکراتم رو از پشتِ همین تریبون به سویت روانه می‌کنم
سلام منم تولدتو تبریک میگم :) 
این نیز بگذرد.
پاسخ:
سلام.
بله دیگه. عمرِ ما کلاً با می‌گذرد، می‌گذرد!!!
سلام
تولدتون رو تبریک میگم.
😃
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله. ممنونم. 
سلام شبااااااااااااهنگ جان.
تولدت خیلی خیلی مبارک باشه.ایشالله امروزم خیلی بهت خوش بگذره.

پاسخ:
سلاااااااااااااااام. ممنونم عزیز دلم.
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جوونم! سه قلو دختر^_^
پاسخ:
چند قلوها اگه دختر باشن به نظرم نازترن.
چند قلوی پسر یه کم تکراری و لوسه :)))
سلااااام شباهنگ جون خوبی عزیزم 
تولدتو تبریک میگم انشاء الله تنت سالم و دلت همیشه شاد باشه 
ما هم یه جفت دختر دوقلو چهار ساله داریم عاشقونم واقعا دوقلو ها خیلی خوبن
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم.
خدا حفظشون کنه. ^-^
آخی نازی
الان یه شدت درک کردم که چه شرایط سختی داشتی!:دی
از اتاق فرمان اشاره میکنند که تولدته بعله عمه ؟! :دی
تولدت مبارک عمه جون!:دی
پاسخ:
ممنونم :)))
من هنوز پست تولدمو نذاشتم. الان تبریکاتونو میگید دیگه برای اون پست تبریک نمی‌مونه :(
تولدتون مبارک :)) 
پاسخ:
سپاسِ بی‌کران!!!
Happy birthday
I have the best wishes for you
پاسخ:
تنکیو!!! پلیز اسپیک پرژن!!! آی ام شاگردِ حداد! ناسلامتی!!!
دیروز حدودا ساعتای 6اینطورا بود گفتم ساعت 12شب بیام بهت تولدتو تبریک بگم،بعد هر یه تستی که حل میکردم یه نگاه به ساعت میکردم که یادم نره بعد بازم به خودم میگفتم یادت نره:دی 
بعد خوابم برد:||||||خلاصه تولدت با تاخیر مبارک:دی
پاسخ:
ممنوووووووووووووون!
این همه پیامِ تبریک!!! 
آقااااااااااااااا من هنوز پستِ تولدمو نذاشتم که...
همین کامنتو اونجاام میذارم..
به عنوان کادو تولد:دی
:))))))
پاسخ:
:))) خسته‌ام
حس تایپِ پست جدید نیست به واقع
سلام خانم مهندس گل و گلاب. تولدت مبارک باشه. صد و بیست ساله بشی.
پاسخ:
سلام.
سپاس‌گزارم.

میگمااااااااا شما که همه‌تون تبریک گفتین دیگه
پست تولدو بی‌خیال شیم دیگه :)))
ما به جوانان زیرک و زرنگ نیازمندیم در کشور. جوانانی که در کاری که می‌دانند درست است تعلل نفرمایند. جوانانی که فریب عوامل خارجی را نخورند و چشم امیدشان به وبلاگ خودشان باشد!! خلاصه اینکه؛ پست تولد بنویسین خب :| :)) 
پاسخ:
:)))) به خدااااااااااااااااااا خسته‌ام
زنده باشین
خرج که نداره: تولدتون مبارک. میدونم بشدت فراری هستین که یه پسر براتون کتاب بفرسته وگرنه میخواستم کادو تولد براتون کتاب بفرستم یا علی
پاسخ:
:))) اصن همین که پسرا جرات می‌کنن کامنت میذارن تولدمو تبریک میگن، خیلیه!!! :))))
خدایا نسرین سه قلو میخواد به دادش برس :)))))) 
راستی تولدت هم مبارک باشه :******************
پاسخ:
ممنون
کلاً من هر چند قلو باشه راضی‌ام. هر چی بیشتر بهتر
خواستم کلاس بذارم بگم انگلیسی بلدم :دی
پاسخ:
:))) نچ نچ نچ نچ