پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

846- حتی حدادم دعوت کرده بودن

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

همه‌اش حواسم به دوربینا و عکاسا و فیلم‌بردارا بود و 

مدام سرمو می‌چرخوندم این ور و اون ور که تو عکسا نباشم؛ 

الان داشتم سایتا رو چک می‌کردم عکسای مراسمو ببینم و دیدم یکی از دوربینا شکارم کرده!

ولی خدا رو شکر، خوب فوکوس نکرده! :دی


جشن پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه سابق


جوابِ سوالات احتمالی: 

اون روسری آبیه منم، هوا گرم بود، چادرمو انداخته بودم رو شونه‌ام.

سمت چپ، اولی، استاد زبان تخصصی بچه‌های مهندسی صنایع‌ه.

ترم بعد، با از سمت چپ هشتمی یه درسی دارم که خاطراتشو رمزدار خواهم نوشت و تصریح می‌کنم که رمز پستا رو به خاموشان نخواهم داد! از هم‌اکنون روشن شوید... مرسی، اَه :دی

۹۵/۰۲/۳۰
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

نظرات (۳۳)

اه این که عادل خودمونه:)))
پاسخ:
:))))) آره دیگه؛ خودشه
البته عادل شما عادل فردوسی پوره
عادل ما حداد عادل
که من می‌ترسم ازش خاطره بنویسم و تگش کنم :دی

جواب سوال احتمالی هم نمیدادی معلوم بود روله که خودتی :دی

یعنی نمیگفتی هم تابلو بود :)


+

تو خجالت نمیکشی نه واقعا میخوام بدونم ؟:)))))))))

خجالت نمیکشی دست از سر کچل حداد بردار :دی

( باب مزاح است جدی یهویی نگیری )


++

می بینم که عادل اینجاست به به :))

خوشمان آمد :دی


پاسخ:
شما خواب ندارین؟!!!
نصف شبم پست می‌ذارم هستین
کله‌ی سحرم می‌ذارم هستین :دی

حداد عادل و عادل فردوسی‌پور
عادلللل!!
خاطره داری ازش؟؟
بگو..بگو..!
با رمز بگو.. ولی بگو!!!
پاسخ:
خاطرات عادل فردوسی پور؟ یا حداد عادل؟
عادلا باهم قاطی شدن :))))

به موقعش می‌نویسم
فعلاً مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم
یه بنده خدایی جواب شما به باران رو بهم داده بود گفته بود خوشم میاد هر ساعتی پست میزارم چند دقیقه بعدش شما کامنت میزارید:))))
حیف وبلاگش رو حذف کرد.
پاسخ:
:|

عادل فردوسی پور من چکار حداد عادل دارم آخه ؟:))

حداد عادل ارزونی خودت :دی

عادل رشته مو خونده دوستش دارم :دی

البته دوست استادم بود یه زمانی :)



+

والله پدر زیاد حالشون خوب نیست امشب شیفت شبم :)

در ضمن من کی اومدم :))

وجدانا این من این تو ؟


++

اون خجالته تکلیفش چی شد؟:دی


پاسخ:
کدوم خجالته؟

آقای گم نام ، شباهنگ جان مزاح میفرمایند :))

وگرنه من کجا آخه اونم هر دم یکبار بیام ؟

همش سه روزه کامنتدونی بازه :))



+

شباهنگ جان باید چی تو گوگل سرچ کنم که عکساش بیاد بالا ؟:)

دوستان برادرم و یکی از  فامیل هامون در دانشگاه سابق شما بودند میخوام ببینم جشن رو رفتند احیانا ؟


ممنون و شبت بخیر گل دختر :)

بابت شوخی ببخشید :)

پاسخ:
لینکشو برات می‌فرستم
ولی از دانشجوها عکس نگرفته بودن
عکسا همه‌اش از اساتید بود
من منظورم عادل فردوسی پور بود.
ایشون آهنگر دادگر هستن!
پاسخ:
:))) دیگه عادلو نمی‌بینم خب... ترم 3 و 4 هم‌اتاقیم می‌رفت سر کلاساش و هر روز خاطراتشو تعریف می‌کرد
نمی‌دونم چرا هیچ وقت ننوشتم :|
عه...
چه حیف...
واقعا چرا ننوشتی؟ چرااااا؟ چرا رفتی؟؟؟ چرا من بی قرارم؟؟ !!!!!!!!!!!!!!
راستی تبریک بابت تولد دانشگاه سابقتون!!!!
پاسخ:
:))) ممنون

امکان داره با همین ی کامنت مارو جزو روشنا حساب کنید از الان :دی
پاسخ:
بلی، امکان داره :)

بقیه هم از شما یاد بگیرن :دی
متنو کامل نخونده بودم عکس رو ک دیدم گفتن روسری ابیه ای:)
پاسخ:
پس تو به درجه والایی از شناخت رسیدی :دی
از سمت راست دومی هم مسئول بهداشت دانشگاست که وقتی من عضو شورای صنفی دانشگاه بودم کلی باهاش جلسه داشتم همش!! 
پاسخ:
منم با هشتمی قراره کلی جلسه داشته باشم
بعدش از مسند قدرت می‌کشم پایین و جانشینش میشم

 عادل فردوسی پور استاده برای همین بوده.

پاسخ:
بله؛ تایید می‌شود.
به منم رمز تعلق میگیره ؟

راستی ... تولد 50 سالگی دانشگاه شریف مبارک .

اعتراف تلخیه اما هنوزم که از جلوی دانشگاه شریف رد میشم یه جوری میشم . یه حسی شبیه اون آهنگه که میگه : سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست :(
پاسخ:
آره آقا شما روشن بودی همیشه
ولی چون جناح چپی، ازت می‌ترسم 
با همون تگ آهنگر دادگر بذار مطالبا کسی با سرچ بهش نمیرسه :))
پاسخ:
نه خب...
منظورم اینه که نمی‌تونم در فضای عمومی بیام بگم حداد سر کلاس این جوری گفت یا این کارو کرد
دور همی برای دوستای نزدیک و آشنا می‌تونم بگم فقط
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۳ فاطمه (خودکار بیک)
به درجه ای از عرفان رسیدم که حتی بعد امتحان هندسه عم از دور تشخیصت میدم (+اون ایموجیه که عینک افتابی داره )
پاسخ:
ایموجیه؟ عینک آفتابی؟ هوم؟
جالبه! رو این عکسا هم حساس هستین :))  بیننده این عکسا که افراد داخل عکس رو نمیشناسه که!
+ من که همیشه روشن بودم :دی
پاسخ:
بلی! شما روشنید
روی سخنم با اوناییه که سه ماه دیگه قراره یهو روشن شن و منم بهشون رحم نخواهم کرد
ی مستند دیدم شبکه افق اسمش ب وقت مادری 

کلا 5 دقیقه اش رو دیدم ولی یاد شما افتادم شاید چون همون جا مادر دوتا کوچولو داشت میگفت ی سایت داره ک کارایی ک در کنار بچه داری انجام میده رو اونجا می‌نویسه عکس میذاره چیزایی ک میخونه رو دوس داره رو لینکش میذاره. خانمه ب مرادش رسیده بود تازه امیر حسینو (اسم دختر آینده رو یادم نیس) (چرا یادم اومد نسیم بود ب نظرم ) ب این دوتا هم رسیده بود :)
نمیدونم چرا یاد شما افتادم ها ولی خب جالب بود برام گفتم اگه وقت داشتین بعدا ببینیش همین 10 مین پیش تموم شد اگه خواستین ببینین باید قسمتی ک امروز پخش شده رو نگاه کنین 
پاسخ:
:) ممنون سر فرصت حتماً می‌بینم
حداد رو ولش کن،عااااااااااادل اونجا چیکار مى کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
استاد بچه‌های صنایعه
تازه کلاساش فردای برنامه‌ی نوده
به مدادرنگی
عادل فردوسی پور استاد زبان انگلیسی هستن ودردانشگاه شریف تدریس میکنند برای همین
اونجا حضور داشتند.
پاسخ:
بله! تایید می‌شود.
ببین اون عکاس کی بوده که شما رو شکار کرده :/
تو tv بعضی وقتا که حداد حرف میزنه خوابم میگیره :|
آدَما دو نوعَن 1 عاشقِ عادلَ (فردوسی پور) هستن 2 بقیه :))
پاسخ:
آره خیلی آروم حرف می‌زنه

من بقیه‌ام :))))
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۴ زینـب خــآنم
خیـــلی با این آهنگر دادگر احساس نزدیکی میکنی هـآ ، آره ؟  : دی
پاسخ:
خیییییییییییییییییییییییییلی :دی
اصن پایان‌نامه ام هم باهاش بردارم دیگه اصن یه وضعی
بیب
این صدای روشن شدنم بود😁😁
پاسخ:
:دی امان از دست تو
سلااااام من روشنه روشنم، درضمن قبل اینکه بخونم فهمیدم روسرى آبیه تویى و احتمالا چادرت دورته
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااام!
فکر می‌کردم دیگه فراموشم کردی و رفتی و :(((
:)))))

خب خودم میدونستم روشنم ، منظورم این بود که رد صلاحیت میشم یا نه؟

به هر حال گفتم شاید بین روشن ها هم افرادی باشن که شما نخواید  اون پست ها رو بخونن

گفتم بپرسم که کار شما رو راحت کرده باشم ، یعنی اگه راضی نیستید بگید
پاسخ:
رد صلاحیت؟ :)))
آدرس اینجا رو دانشگاه هم داره
موقع فارغ‌التحصیلی تو فرم نوشتم و 
به واقع من جز خود خدا از کسی نمی‌ترسم
اگر هم میگم رمزی بنویسم به خاطر حاشیه‌هاست
ینی از دردسر خوشم نمیاد
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۳ کلنگ همساده پسر
بنده ولی با کیفیت فراوانی در عکس ها هستم :)))
برای دوستانی که کنجکاو شده اند جای بسی نشانه است!
پاسخ:
واقعاً؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میدونم به خاطر حاشیه هاست 

به هر حال اگه رمز اون پست ها رو به من دادید قول میدم برای اون پست ها کامنت نذارم که بحث و حاشیه ایجاد نشه
پاسخ:
نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااا
بحث چیه
مثلاً می‌خوام بیام بنویسم حداد گیر میده سر کلاس که مقنعه‌هامون تا منتها الیه جلو باشه :دی
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۲ دختر حــَوا :)
من هر وقت جواب سوال احتمالی می نویسی؛ 
فکر میکنم یعنی انقد بقیه خواننده هاش بیکارن؟ :|
پاسخ:
فراتر از انقدر!!!


این تجربه 8 ساله ی منه دخترم
اجازه هست یه کامنت دیگه واسه این پست بزارم؟
یعنی خوشم میاد همون قدر که به فردوسی پور توجه شد به حداد توجه نشد؟الکی که سی و یکم نشده؟
از خودمم خوشم میاد که مثلا خیر سرم قراره با حذف وبلاگم با دنیای وبلاگستان خداحافظی کنم ولی تا لحظات آخر دارم کامنت میزارم.
پاسخ:
من برای جلب توجه کسی نمینویسم
اینو هیچ وقت فراموش نکنید
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۷ دختر حــَوا :)
خو منم تجربه ی 6 ساله دارم!
اما انصافا خواننده هایی به این بیکاری نداشتم :|
یعنی اگه هم داشتم جوری میزدم تو برجکشون که یادشون بره کلا :))
کلا اهل احترام به مشتری_بخوانید خواننده_ نیستم
پاسخ:
با دوستان مروت
با دشمنان مدارا
الان ناراحت شدید شوخی بود چی بود؟یه شکلکی بزارید آدم متوجه بشه.
شما رو نگفتم حداد رو گفتم:)))
و اینکه چقدر گفت و گو تو فضای مجازی سخته.یه چی میگیم یه چی دیگه برداشت میشه:))))
پاسخ:
و سوال اینه که این گفتگوی سخت، چه قدر ضرورت داره
از پست 804 به بعد نبودم دارم38 تاش رو درهم و باهم می خونم...

پاسخ:
:))) خسته نباشی و خداقوت
تو میتونی
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۹ رنگین^کمان
ممنون:) ...خوندم...هممممممشششونو...
+چه قدر اون عکس هدرت قشنگته امضای خودت توشه
+ یه جا اتفاقی هم نام خودم دیدم اسمم و این طوری می نویسم با اون اشتباه نشم...
پاسخ:
:)
اسم جدیدت مبارک
یعنی از این بخشِ جوابِ سوالاتِ احتمالی خیلی خوشم میادااا !
پاسخ:
ینی کامنتِ خواننده رو در نطفه خفه می‌کنه به واقع