پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

229- :دی

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

1.

"او مادرشوهرش را عاشقانه بوسید" چه نوع فعلی است؟

 .

 .

 .

 ماضی اجباری از نوع بعید :دی

2.

فقط در زبان فارسیه که میشه ۱۹تا فعل رو کنار هم گفت:

داشتم میرفتم دیدم گرفته نشسته گفتم بذار بپرسم ببینم میاد نمیاد دیدم میگه نمیخوام بیام بذار برم بگیرم بخوابم

نه فاعلی نه مفعولی نه قیدی نه صفتی!

یکی بخواد اینو به انگلیسی ترجمه کنه رباط صلیبی مغزش پاره میشه!

۹۴/۰۶/۱۶
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مادرشوهرِ عزیزتر از جانم :دی

نظرات (۱۱)

وب خلوت بهت نمیاد!
وب شلوغ و پروپیمون بیشتر شبیهت بود :دی
پاسخ:
جمعه ها پر و پیمون میشه و یه سه ساعت که خوندن پستم طول کشید حالتو می‌پرسم

دور و برم هم خلوت شده
دوستام همه رفتن یا خارج از کشور
یا یه دانشگاه دیگه
تنها بودم
تنهاتر شدم

تعداد دوستان مهم نیست, کیفیت مهمه
شما الان با کیفیتاشین
با دومی شدیدا موافقم :)

اولی :| :))))))
پاسخ:
:))))))
کی جرات داره مادر شوهرشو نبوسه ؟
فقط من =)))))))

پاسخ:
:)))))
:)
بجز پستات وبتم شلوغ بود کلی آیه و دعا و مناجات این بغل کلی پیوند و اینا!
منم باهات موافقمکیفیت خیلی مهم تر از کمیته. یادمه دوم دبیرستان بودم و با همه ی بچه های کلاس دوست بودم و با همشون خوب بودم ولی یه دوست صمیمی پایه ی همیشگی نداشتم...

پاسخ:
یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم... :دی
به حق جملات ندیده و نشنیده :))))
وطنم پاره تنم :دی
پاسخ:
والا!

اصن چو ایران نباشد تن من مبااااااااااد
1- :))))))))))))))))))

2- هنر نزد ایرانیان است و بس!!!
پاسخ:
وطنم پاره‌ی تنم
من نهایت سعیمو کردم
غیر قابل ترجمه اس -_-
پاسخ:
:دی
به تلاشت ادامه بده :))))
با کمی تلقینات ِ مثبت شاید بشه روبوسی شون از حالت ِ بعید در بیاد :دی
پاسخ:
D:
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۷ دختر حــَوا :)
منم هستماااا
ولی حرفی ندارم واقعن
برم بگردم ببینم برنج شباهنگ پیدا نمیکنم :))
پاسخ:
:))) روز ثبت نام ارشد
هم دلم تنگه
هم خسته
مرسی که هستی

پارسیه دیگه کاریش نمیشه کرد
+ایشالله این مقطع بهتر از قبل باشه

پاسخ:
ممنون
رباط صلیبی مغز :))))))))))))))).......
مورد اول : اون جمله می تونه یه جمله تخیلی باشه!
پاسخ:
:))))))