پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

داشتم رو این گزارشه کار می‌کردم، صدای خانم همسایه رو شنیدم که مامانو صدا می‌کرد

من: مامان؟ سارا خانوم کارت داره

مامان: من که چیزی سرخ نمی‌کنم

من: به جان خودم سارا خانوم کارت داره

مامان: ته دیگ می‌خوای؟

من: ماماااااااااااااان! سارا خانوم صدات می‌زنه

مامان نگام می‌کنه

من: ای بابا!!!

کماکان نگام می‌کنه

من: به خدا راست میگم...

کماکان داره نگام می‌کنه

من: به کودکان خود اعتماد کنیم!


پ.ن: هر موقع مامان سیب‌زمینی سرخ می‌کنه یا شیرینی درست می‌کنه

یا یه چیزی تو آشپزخونه هست که بنده باید سریعاً برم بهش ناخنک بزنم، 

به مامان میگم سارا خانوم صدات می‌کنه که مامان بره پایین و سرش گرم بشه 

و بنده به مراد دلم برسم :دی

۹۴/۰۷/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

سارا خانوم

مامان

نظرات (۶)

۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۷ نگــ ❤ـار
آخرش رفت به داد سارا خانوم برسه یا نه ؟!؟
پاسخ:
آره بنده خدا مچ دستش دررفته، زود زود میاد با مامان کار داره و منم راحت تر می‌تونم ناخنک بزنم به آشپزخونه
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ مـــیـــمـــ ☺☺
:)))عکس نوشته رو برم؛))))بیچاره سارا خانم
پاسخ:
:)))) بیچاره
:)) خو کی گفته اینقدر شکمو بازی در بیاری که تبدیل بشی به شباهنگ دروغگو؟ هن؟
پاسخ:
:))) من شکمو نیستم
تعداد معدودی از ماکولات و مشروبات رو دوست دارم و برای رسیدن بهشون از جونم مایه می‌ذارم خب... :پی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۳۳ دختری از جنس سکوت
برای ارشدزبانشناسی  چه منابعی خوندین؟!شما گرایشتون چیه؟
پاسخ:
گرایش من اصطلاح شناسیه ولی تو حوزه رایانشی کار می‌کنم بیشتر
رایانشی 10 تا شریف برمی داره و 4 تا تهران و همین!
اصطلاح شناسی فقط 10 تا تهران برمی‌داره (فرهنگستان)
دو تا گرایش دیگه هم هست یکی همگانی یکی آموزش به غیر فارسی زبانان

من این کتابارو خونده بودم:

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ فریال میم
زبانشناسی رایانشی در واقع یکی از گرایش های هوش مصنوعیه.
یکی از استادای ما هوش مصنوعی شریف خونده و تزش NLP بوده و یه پژوهشکده NLP هم تو دانشگاه ما در این زمینه داره.بنده خدا خیلی سعی میکنه این فیلد رو تو دانشکده به بقیه بشناسونه ولی افراد کمی استقبال میکنن...
کلا حال نداریم :دی

پاسخ:
:دی احسنت به تو جوان :)))))
دست در دست هم می‌دیم و این رشته رو به شکوفایی می‌رسونیم
آدم اینقدر خالی بند؟
حالا این دفعه که هیچی ولی کلا از سارا خانم خجالت نمیکشی که قبلا ها مامانت الکی میرفت دم درش و میگفت که نسرین میگه شما صدام کردین
این سارا خانم الان دستش در رفته عذرش موجهه اما قبلا هم مامان شما رو با صدا کردن  به طبقه پایین میکشوندن؟ خودش نمیومد بالا زنگ بزنه؟
پاسخ:
:)))) شاید باورت نشه ولی مادر جان هرگز گول منو نخورد!!!

ولی این نکته رو گوشه ذهنت داشته باش که هر موقع با سارا خانوم حرف میزده من در حال غارت سیب زمینیا بودم