پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

امروز, شریف بودم

برای کارای فارغ‌التحصیلی

یه تاییدیه باید از دفتر ارتباط دانش‌آموختگان می‌گرفتم

نمی‌دونستم کجاست

پرسون پرسون رفتم و رسیدم به یه ساختمون نزدیک دانشکده برق

همکفش که هیچی نبود

طبقه اولم امور بین‌الملل بود که به من ربطی نداشت

طبقه دوم...


هیچی به اندازه این جمله‌ی روی دیوار طبقه دوم نمی‌تونست آرومم کنه



به خانوم منشی گفتم اومدم تاییدیه بگیرم

گفت اول بشین این فرمو پر کن بعد ببر بده به اون آقاهه

یه نگاهم به جمله‌ی روی دیوار بود و یه نگاهم به فرم

- همه رو نوشتم

+ وبلاگ داشتی؟

- هنوزم دارم, 8 ساله‌شه

+ محرمانه بمونه؟

- لزومی نداره :)


ولی خب رمز پستای رمزدارو بهشون ندادم :دی

خدایا؟ امروز روز خوبی بود... لازمه دوباره ازت تشکر کنم... خیلی خیلی مرسی!

والدین عزیز به وبلاگ شباهنگ خوش اومدید, قدم رنجه فرمودید :)

۹۴/۰۷/۲۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

بابا

مامان

نظرات (۵)

عه!سلام والدینش:)))
پاسخ:
:))))
والدین, کامنتارو نمی‌خونن
فقط پستارو از inoreader میخونن
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۱ مـــیـــمـــ ☺☺
:) چه باحال 
منم دیگه به خونواده گفتم که وبلاگ دارم‌البته بعد از دوماه تجربه اش
پاسخ:
:)
8 ساله میخونن
البته فقط پستارو
نه کامنت
نه لینک بقیه دوستام
این یکی دو ماه آدرس جدیدو نداشتن ینی نداده بودم :دی
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۶ فاطمه (خودکار بیک)
چرا من هی یاد میم میوفتم با خوندن اون جمله ؟!
:|
پاسخ:
دوستته؟ :))))
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۴ شن های ساحل
سلام خوش بگذره امروز کلاست;)
پاسخ:
:)
سلام... اگه نگم انتظارشو نداشتم که یادم باشی گزاف گفتم
مرسی
مرسی که خوبی
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۳ فاطمه (خودکار بیک)
میم دیگه ... میمِ معروف !
همون میمی که سه ماهه بخاطر اینکه گفتم "ببینم ن از دست این چی میکشم" باهام حرف نمیزنه
و متخصص ترین و کاردان ترین فرد در رزمایش روی اعصاب منه
و مچ پاهاشو نود درجه هی میچرخونه و منو حرص میده
هی رشته رشته میکنه روان منو !!!
معتقده از همه بهتره و اینا
رو اعصاب منه و از این صوبتا
میم دیگه
میم معروف !
پاسخ:
:)))