پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت
دیروز از دم در خوابگاه تا مترو و از مترو تا دم در دانشگاه هندزفری تو گوشم بود و اینو گوش می‌دادم
معمولاً وقتی یه چیزی گوش می‌دم عوضش نمی‌کنم و یه ساعتی همونو گوش می‌دم
این خواننده منو یاد مسیر مدرسه‌ام می‌اندازه, یاد معلم فیزیکمون :)
هیچی دیگه
دم در دانشگاه هندزفری‌م سوخت (شاید دهمین هندزفزی 5 سال اخیرم باشه که به ابدیت واصل میشه)
همه‌شونم اورجینال بودن خیر سرشون
امروز صبح که داشتم میومدم دانشگاه سابقم (الان دانشگاه سابقم) وسوسه شدم از مترو هندزفری بخرم
از این 5 تومنیا!
ولی یه حسی می‌گه اگه اینی که 50 تومن بود 6 ماه دووم آورد, این 5 تومنی ام 6 ساعت دووم میاره

دم در دانشگاه, قسمت نگهبانی, خانوم ن. رو دیدم, قبلاً خوابگاه, تو قسمت خدماتی کار می‌کرد, چند بارم لطف کرده بود اومده بود یه سر و سامونی به واحدمون بده (هیچ وقت دوست نداشتم و ندارم کاری که خودم می‌تونم انجام بدم رو بسپرم به یکی دیگه, ولی خب بچه‌ها در زمینه تمیز کردن واحدمون همکاری نمی‌کردن و هر چند وقت یه بار از خانوما خواهش می‌کردیم بیان یه نگاهی به آشپزخونه و سرویسا بندازن, البته این سال آخری تقسیم کار کرده بودیم و هر کدوم نظافت یه قسمتو به عهده گرفته بودیم, حتی یادمه یکی از دوستام عشق تمیز کردن سرویسا بود, می‌گفت تو خونه هم این کار به عهده منه)

خلاصه خانوم ن. رو دیدم و سلام و احوالپرسی و 
از یه جهتم خوشحال بودم که نگهبان دم در منو شناخته و لازم نیست کارت دانشجویی نشون بدم
خانوم ن.: شباهنگ؟
من: جانم؟
خانوم ن.: می‌دونستی از امسال کفش پاشنه بلند ینی بالای 5 سانت برای دانشگاه ممنوع شده؟ البته من یادمه کفشای خوابگاه و آشپزخونه و سرویس و حتی دمپایی‌هاتم همین مدلی بودن ولی قانون جدیده دیگه, کاریش نمیشه کرد, حالا این دفعه رو برو از این به بعد با اینا نیا دانشگاه
من: هر دم از این باغ بری می‌رسد؛ چَشم خانوم نگهبان! ولی خدایی اینا بیشتر بهم میان نه؟ :دی

+ عنوان, اشاره داره به یکی از پستای سه چهار سال پیش 
۹۴/۰۷/۱۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

خانم ن.

نظرات (۱۵)

تو ام ک این روزا زدی تو فاز خاطرات گداشته و کجان فلان روزا:))
فردا پس فردا میایو روزاییو مینویسی ک الان هستن و بعد میگی کجان!
پاسخ:
:)))) فردام میام می‌نویسم کجان اون روزایی که می‌نوشتم کجان اون روزا :)))
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۳ ثریا شیری
چند سانتیه پاشنه کفشت
پاسخ:
10 ساله که همیشه همه جا 10 سانتی میپوشم
اینو ببین :)
پاشنه بلندم فیلتر شد :)
پاسخ:
هعی روزگاررررررررررر
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۹ فاطمه (خودکار بیک)
با چه هدفی ممنوعش کردن ؟ :|
پاسخ:
:((((((((( نمی‌دونم!
هدفشون لابد اینه که به راه راست کجمون کنن

حالا ک کفش پاشنه بلند فیلتر شده
میخای چی بپوشی؟؟؟
ولی ی چیزی
اینایی ک میگن بت نمیادو قبول ندارم
تو چون خیلی وقته پاشنه بلند پاته تو ذهنشون تو همش پاشنه بلند پاته نمیتونن با اسپرت تصورت کنن
پاسخ:
:))) خب باید برم یه پاشنه تخت بخرم دیگه
مرگ که نیست چاره نداشته باشه
والا

تازه من هر از گاهی میام دانشگاه سابقم
دانشگاه فعلی گیر نمیده
ی چیزی بگم؟؟
اون البوم عکسو ک ب ثریا شیری گفتی نگا کنه منم دیدم
ی سوال پیش میاد
تو ی عکسی ک تو و نگارین تو با اینک کفش پاشنه بلند پاته از نگار کوتا تری!
بعد توی یه عکسه ک ارتفاعت با داداشت خیلی زیاده!
دقیقا تو قدت چقدره؟؟:))) 160 عایا مثلا؟؟ بدون پاشنه ها!!! قد خودت خالص دارم میگم:)))
پاسخ:
داداشم نردبونه :))))
من صد و پنجاه و هفت هشت
عا ببخشید اون عکسه ک گفتم با سهیلا هستش نه نگار
پاسخ:
سهیلا هم نردبونه :))))

بعله پسر ک باااید نردبون باشه ولی سهیلا لازم نیس نردبون باشه انقد
عا خوو خدا رو شکر اون قدام کوتاه نیستی منم تقریبا درست حدس زدم
ترسیدم کوتوله باشی :)))
پاسخ:
:)))) حالا فکر کن میترا قدش مثل منه, داماد 2 متر و خورده ای قد داشت و میترا قبل مراسم هی غصه می‌خورد
مادر شوهرشم هی می‌گفت غصه نخور عروس باید 50 سانت از داماد کوچیکتر باشه :)))
ب قد خودم امیدوار شدم
تو بیسو خوردی سالته دیگم بلند نمیشی با این حال قدت خوبه
اون وق منی ک پونزه سالمه بازم بلند میشم و همین الانشم چن سانتی از تو بلند ترم مامانم بم میگه کوتوله:((((((( من کوتوله ام؟؟؟!!
پاسخ:
15 سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قدت خوبه
ینی مهم نیست
منم هم سن و سال تو بود مهم بودااااا اقتضای سنته که به این چیزا فکر کنی :دی
خوو دارم میگم
مامانم گیر میده کوتوله ای
هر چقد بش میگم مامان من همین الانشم خوبم تازه بلند ترم میشم!! اون ک نگرانه مامانه نه من!!
اره خوو پونزه سالمه .نمدونسی؟
پاسخ:
:)
نه راستش, فکر نمی‌کردم انقدر کم سن و سال باشی
خوو مثلا چرا فک کردی ک سنم بیشتر باشه؟؟؟!!
پاسخ:
استدلالم استقرایی بود
چون اغلب خواننده ها هم سن و سالمن این جوری فکر کردم
بی خیاااااااااااااااااال حالا!


اون طوری بخای حساب کنی ی جماعت از سن من خوانندتن باید پیش بینیشو میکردی:))
باشه خب حالا
اصن تو درسو مشق نداری این همه انلاینی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ:
دارم مقاله می‌خونم و ایضاً می‌نویسم! :)
پای لپ‌تاپم
عا منم برم مخشامو بنویسم موزاحم نشم^__^
مقاله خوش!:)))
پاسخ:
:)
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ ثریا شیری
با تشکر از دست به لینک بودن ِ شما :دی
پاسخ:
:) قابل شمارو نداره
10 تا 5 سال :||||   :0
جدیدا در تلاشم هندزفریمو خراب کنم نمیشه 
تازه گره هم نمیخوره 
خیلی مچالش کنم بزار کیفم شاید ی درصد اذیت کنه 

کلا گفتم یکم تعریف کنم ازش قصد و نیت دیگه ای نداشتم( ایکون سوت زدن)
راستی 4 سالس هندزفری محترم 
پاسخ:
:))))) خدا حفظشون کنه برات

هندزفریای من که عمرشون به دنیا نیست