پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

956- آخرین نقطه‌ی دنیا، تو جهان من همین جاست

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ


+ اونجا هر چی تلاش کردم با اکانت نتِ شریف این پستو بذارم نشد. فکر کنم بالاخره بعد یه سال، اکانتمو غیرفعال کردن. یحتمل خوانندگان وبلاگم رفتن لو دادن منو. ولی خدایی این یه سال چرا نتمو قطع نمی‌کردن؟

+ خره آخر هفته تولدشه. رشته‌ش هوافضاست و عشق هواپیما و آسمون [عکس دیوار اتاقمون]. پریشب که شیما اینا اومده بودن برای چایی، قرار شد شیما گوشی نسیمو به یه بهانه‌ای بگیره و حواسشو پرت کنه و گوشیو بده به هم‌اتاقی شماره‌ی 2 و اونم یواشکی یه چند تا عکسو از گوشی نسیم برداره بفرسته گوشی خودش و بعدش عکسا رو برسونه دست من و یه طرحی بزنم روی لیوان و نسیمو از بی‌لیوانی نجات بدم. باشد که این یکیو گم نکنه.

+ صبح کیفمو عوض کردم و کارت ملی و دانشجویی‌م موند تو اون یکی کیفم. ولی کارت مترو همرام بود و اسم و شماره شناسنامه‌ام رو کارت متروم هست. به نگهبان دانشگاه گفتم فارغ‌التحصیلم و اگه لازمه شماره دانشجویی‌مو بگم سرچ کنن و با کارت متروم تطبیق بدن. گفت لازم نیست. موقع تحویل سفارشم به مسئولِ عکس پرینت هم کارت مترومو نشون دادم.

+ امروز اون جاهایی که آشنا می‌دیدم و مسیرمو خم و راست می‌کردم و حرکات مارپیچی می‌زدم که برخورد نکنم باهاشون یه طرف، اون جاها که تو چشمای طرف نگاه می‌کردم و با سکوتی سرد بی هیچ سلام و لبخندی به طی طریقم ادامه می‌دادم هم یه طرف. رسماً رد دادم!

+ دلِ زارم فغان کم کن Fereydoon_Farrokhzad_Deleh_Zaram.mp3

۹۵/۰۷/۲۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

راضیه

شیما اینا

مریم

مطهره

هم‌اتاقی شماره 1

هم‌اتاقی شماره2

نظرات (۴۴)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ گمـــــــشده :)
طرح زدن روی لیوان خیلی جالبه ها
:))
پاسخ:
مخصوصاً اگه روش عکس چیزایی باشه که دوست داری و قراره وقتی چایی می‌خوری هی یاد اون چیزا بیافتی
ابراز محبت رو جعبه ی کادو منو کشت :)))

منم موافقم! اون پنیر باید یه دور بره زیر شیر آب :|

پاسخ:
محبتم تو این پست فوران می‌کنه: nebula.blog.ir/post/861
من به چیزای خیس آلرژی دارم. مثلاً تو لیوان خیس آب نمی‌خورم. 
اگه پنیرو بشورم، باید صبر کنم خشک بشه. ولی پنیری که اون توئه خیس نیست از نظر من :|
پنیر محلی؛ لیقوان :) نگیریدش زیر شیر آب هااا :) همینجوری خوشمزه‌ست :)) 

یعنی چجوری دلشون میاد ماگ به این قشنگی رو گم کنن آخه؟ :) 
پاسخ:
نه نمی‌گیرم زیر آب. خیالتون راحت.
اگه اون خانومای توی قطار این پنیرو می‌دیدن از قطار پرتم می‌کردن پایین :))
برای اینکه برام لقمه پنیر نگیرن بهشون گفته بودم پنیر دوست ندارم.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ خانم فـــــ
عاقا دخترا خیلی رو عکساشون حساسن مثلا ممکنه لیوانو ببینه بعد تو دلش بگه عه اینجا بد افتاده بودم چرا اینو داد برای پرینت :|
فنی اگه پر از مراد بود ما الان چرا اینجاییم! والاااااااااااااااااا
پاسخ:
نه مطمئن بودم این عکسا رو دوست داره :دی انتخاب عکسا برنامه‌ریزی شده بود

همونو بگو!
والا

به‌به صُبحـــــانه :))

پاسخ:
صبحانه‌ای که لنگ ظهر صرف می‌شود
فنی ما پره مراده :|
اعتراض دارم مکالمه دچار سانسور شده 😤☝
پاسخ:
:))) کلاً تصور من از مراد یه شخصیتِ فنّی‌ه.
هر چند من هر چی بگم خدا برعکسشو می‌نویسه تو سرنوشتم، 
ولی خب واقعاً نمی‌تونم با یکی که انسانی یا تجربی خونده و ذهن ریاضی نداره زندگی کنم
همین الانشم با هم‌کلاسیای ارشدم مشکلِ عدم درک متقابل دارم :|

تو که انتظار نداری همه‌ی مکالمه رو منتشر کنم؟
حوصله‌ی مخاطب سر میره خب...
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۴ خانم فـــــ
یه اصلیه که میگه برقیا باید با خودشون ازدواج کنن!
در همکلاسی های لیسانسمون 6 جفت برقی داریم! 6 نفر از حدودا 12 تا دختر یعنی 50 درصد با همکلاسی ازدواج کردن
میگم حدودا چون تلفات انتقالی هم داشتیم دقیق یادم نمیاد چند تا بودیم.

پاسخ:
بر اساس این اصل، فقط یه برقیه که می‌تونه یه برقیو تحمل کنه
هورا . کامنت ها رو

کامنت ها را خدا آزاد کرد 
پاسخ:
:))) 24 ساعت هم نشدااااااا
ساعت 11 و صبحانه :)) ضمن اینکه هیچوقت با این پنیر لیقوان ها ارتباط نگرفتم؛نیر فقط "پنیر فتا پگاه" :))

اگه اینجا رو بخونند سورپرایز بی سورپرایز میشه ها :دییی
پاسخ:
جغدا برای خورد و خوراک و خوابشون زمان مشخصی ندارن
خیلی هم دلتون بخواد! پنیر لیقوانم با شما ارتباط برقرار نمی‌کنه
ساکنین خوابگاه آدرس وبلاگمو ندارن و کلا از وبلاگ سر در نمیارن که چیه
البته یه چند بار شیما اینا بعضی پستامو با صدای بلند! برای حضار خوندن
ولی آدرس وبمو ندارن
عع یه پست کوتاه :))
پاسخ:
پست‌های کوتاه، حرف‌های نگفته ی بیشتری دارن
رو یه کاغذ بنویسید اگر ریاضی نمیدانید وارد نشوید و بچسبونید در خونه تا خواستگار های انسانی و تجربی نیان :)

ولی واقعا درک میکنم  . ریاضی روی درک آدم تاثیر میذاره
پاسخ:
یه جوری میگین اطلاعیه بزنم که انگار خواستگارا صف بستن و فوج فوج خواهان دارن
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
شوهر خوب مگر گیر کسی می آید؟
ما به دیپلم ریاضی هم رضایت میدیم :دی
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۶ نیمه سیب سقراطی
مثه هم اتاقی منی ! یهو ساعت 12 ما داریم میریم ناهار بساط صبحونه پهن میکنه :))
پاسخ:
من چون 6 صبح صبونه میخورم، تا 12 گشنم میشه دوباره
ولی امروز کلا رد داده بودم و بعد نماز خوابیدم و 11 از خواب بیدار شدم
سلام.
پنیر فقط پنیر سفید ایرانی.والا اینجا پنیر لیقوان یک بو گندی میده اصلا خوشم نمیاد.
میگم با توجه به خط پایین عکسا در لینک اولی، نسیم فکر کنم باید خیلی خاص باشه...
عه چه دیوار باحالی.عه از اون پارچه بالشه منم دارم ولی بنفشش.D:
افرین ایده لیوان خیلی خوب بود واسه نسیم.بهترین چیز...به قول اون آگهیه تو همیشه بهترینو میدونی.
پاسخ:
سلام.
آقا احتمالاً لیقوانش تقلبی بوده... لیقوان انقدر بوی خوبی داره که آدم دلش می‌خواد عطرشو بریزه تو شیشه و وقتی میره مهمونی این عطرو بزنه.
در مورد خاص بودن نسیم همین قدر بگم که بعضیا هستن که آدم دوستشون داره، ولی دلیل خاصی نداره... دلیل داره هاااااا ولی گاهی همین دلایل مسخره و عجیب به نظر می‌رسن.
مطمئنی حوصله ی محاطب سرمیره؟؟؟؟؟؟؟ 
یا ما زیر رادیکال میریم خصوصا من :دی
من رفتم دانشگاه دونخطه عر
پاسخ:
خدایی کدوم وبلاگه که خواننده‌هاش وقتی میرن مدرسه یا دانشگاه میان کامنت می‌ذارن؟ :دی
ببین چه خواننده هایی داری قدرسونو بدون
نگفتم رسیدم گفتم دارم میرم !
پاسخ:
خدا اول منو شفا بده بعد شماها رو
خیلی جوابت به کامنت ۶:۴۹ رو قبول دارم :))
من الآن همونجام :دی
پاسخ:
آقاااااااااااااااااااااا شما سر کلاس حواستون به استاد و معلمه یا وبلاگ من؟! :)))))
هنوز نیومده خب وگرنه ردیف جلو که نمی‌تونم حواسم به چیزی غیر از درس استاد باشه :)))
پاسخ:
:)))
اصی اون جملات محبت آمیز روی بسته منو مرد :)))))))))
پاسخ:
سرشار از عشق و محبتی لایزال بود :دی
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۱ منِ مجازی
خب 11 که خوبه :| من پنج‌شنبه ، جمعه ها ساعت 12 اینا که پا میشم همونجوری نهار و صبحونه باهم میخورم :/ من نمیدونم شما چجوری اصن صبحِ زود بیدار میشین :/
امروز هم مثلا خواستیم با دوستان بریم عینالی که همه ـشون خدا رو شکر کنسل کردن :| واسه همین بیدارم و اِلا میفهمیدم کنسله به روشِ همیشگی بیدار میشدم :)

مگه پنیر رو زیر شیر میگیرن ؟ :/ !!!!

کارت مترو مگه مثِ کارت اتوبوس [اینجا] نیس ؟ یعنی اطلاعات آدم رو هم روش مینویسن ؟ :| 

+ با پستِ قبلی فک کردم باز کامنتا مدتی بسته خواهد ماند :)
پاسخ:
من بعد از نماز صبح نمی‌خوابم و صبونه می‌خورم :دی
ولی دیروز حوصله نداشتم خوابیدم

یادش به خیر... عینالی... سلام منم به عینالی برسونید

شما پنیرو نمی‌شوری مگه؟

یه سری کارتا مثل کارتای اتوبوس شهرتونه (شهرمونه)
یه سری کارت مترو و بی ار تی هم هست که مخصوص دانشجوها و دانش آموزاس و اطلاعات روش چاپ شده

می‌خواستم ببندم چند ماه :دی
ملت نذاشتن
منم به نظر ملت احترام گذاشتم باز کردم
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۲ منِ مجازی
نرفتیم که رفتیم چشم سلام میرسونم ولی اینجا که الان خوبه ولی دیروز پریروز خیلی سرد بود فک کنم سرد تر هم بشه ، دیگه نریم :|

پنیر پاستوریزه رو که نه ولی این محلی ها رو نمیدونم ولی فک نکنم ! چون بشوری آخه یه جوری لَجِز مانند نمیشه ؟ :/

آها :)

درود بر ملتِ غیور :)
پاسخ:
همون قدری که می‌خوریو بشور. فکر کنم اگه همه‌شو بشوری کپک بزنه

درود!
من الان ناهار ندارم
دیروزم نداشتم
هفته ی آتی هم ندارم
این چه زندگیه ! این چه وضعشه ! این چه بساطیه 😑
من عاااااااااجااااااااااام 😭😭😭😭
پاسخ:
چرا وقتی میری دانشگاه، ناهار نمی‌بری با خودت؟
مثلاً یه کم از شام دیشب
برای اینکه ما دانشگاه سلف داریم و ناهار رزرو میکنیم شاید عجیب باشه اما بسیار هم غذاهاش خوبه منتها باید یک هفته جلوتر رزرو کنی و من تا بجمبم سایت سلف بسته شد !
سایت۱۰ پنج شنبه رزرو هفته آتی رو می بندن !
یادم نبود و تا بدوام کافی نت ۱۰و نیم شد :دی
پاسخ:
کسی که یادش بره غذا رزرو کنه حقشه گشنه بمونه تا دیگه یادش نره
عطر لیقوانو بریزی تو شیشه بزنی به خودت بری مهمونی  😐
پاسخ:
:)))) عطر لیقوان چه کم از Coco Noir Chanel دارد؟
الان هم خوابم میاد و هم گشنمه ام
اصلا هم فست فود دوست ندارم !
ترجیح میدم نمازو بخونم و برم سرکلاس غروب ناهار و شامو یکی کنم !

چقدر موند تا اذان؟(باذکر تف به ریا ! تف تف تف :دی)
پاسخ:
چند دیقه پیش گفتن اذانو
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۸ منتظر اتفاقات خوب
پنیرو از تو آبش دربیار!!!!
واقعا چرا فنی مهندسی پره مراده؟؟!!!

تولدش مبارک.
پاسخ:
خب خراب میشه...
واقعا چرا؟!

ممنون
سلام ناز خانم 
خوشحالم که برگشتی 
:)
برم پست را بخونم
پاسخ:
سلام :)
نسریییییین 

من پنیر لیقوان دوست ندارم ، مزه جوراب میده 


:|
پاسخ:
:))) والا من تا حالا جوراب نخوردم
من تا حالا جوراب نخوردم ، اما احساس میکنم همون مزه رو میده 


:)))))))
پاسخ:
:))) من نسبت به دوغ و شیر و کره و روغن محلی این حسو دارم. همیشه میگم مزه‌ی طویله میده :))))
می تو :)))) چقد شبیهیم:|
پاسخ:
تفاهم داره فوران می‌کنه اصن
نکنه دو قلو باشیم ؟!


:|
پاسخ:
نع
من دوست دارم تنها باشم :دی
نع

من دوست دارم تنها باشم ( آیکون در آوردن ادای نسریین ) 

(آیکون نگاه پوکر‌فیسی ، آیکون شکست عشقی )
پاسخ:
:)))) من مثل گازهای نجیبِ جدول مندلیفم. میلی به ترکیب ندارم. فقط با مراد ترکیب می‌شم :))))))))))
فکر کنم با این وضع بی شوهری ، در نهایت از نظر جدول تناوبی و‌تقسیم بندی ها مثل هیدروژن بشی ، تک و تنها 

مدیونی فک‌کنی لجم در اومده ها 
پاسخ:
:))))) نگران نباش. بالاخره یه هیدروژنی پیدا می‌شه که تشکیلِ مولکول بدیم و باهم بشیم H2
:)))))))))

ان شالله مادرم 
پاسخ:
ایشالا :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۸ شن های ساحل
اگه اخبار وب شریف خونده باشی چند هفته پیش نوشتن که اتفاقی چند تا از کابل های دانشگاه داغون شد همون زمانی که سرعت نت اونجا نصف شد فکر کنم بعد از اون یه دور اکانت هارو چک کردن تا اونایی که اعتبار ندار قطع کنن...
چه لیوان قشنگی انشالله گمش نمیکن :))))
چه جالب هیچکدوم از کارت متروهای من اسم نداره تو چه سالی کارت گرفتی؟
سرت سلامت عزیز جان :)
پاسخ:
نه، دنبال نمی‌کنم خبراشو
احتمالا دلیلش همینه

من کارتمو پارسال از سایت مترو گرفتم. یه پستم در موردش گذاشته بودم
کارتای شش سال پیشم معمولیه
صبحونه لذتش در ساعت 9 خوردن و البته سنگک باشه حتما هر روز با پنیر سنتی خودمون که اسمش پنیر کوردیه و فکر می کنم لیقوان هم مثل پنیر کوردی اصل و بدل داره و خوب و بد داره .لیقوان اصل باید خوشمزه باشه مثل پنیر کوردی اصل که خوشمزه است واقعا 
راستی گردو و پنیرو حتما با سنگک امتحان کن لذتش دوبرابره:) 

پاسخ:
تنبلیم میاد صبا برم نون داغ بگیرم
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۲ تـیــدا ...
اصن پنیر باید شور باشه! 
چه لیوان باحالی شده دمت گرم :) 
خدا از این دوستا نصیب ما هم بکنه ان شاء للّه 
پاسخ:
تا دقایقی دیگر قراره کادوشو باز کنه :)
پنیر فقط خامه ای 

از جدول تناوبی حرف زدید باد شیمی و عنصر شماره ی 40 جدول تناوبی شدم . چقدر مسخره اش کردن بچه ها سر کلاس :)
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) وای خدای من
سرچ کردم اسمشو
چه قدر ضایع است اسمش
به حداد بگید اسمش رو عوض کنه :دی
پاسخ:
والا من کلا با اسم مخالفم
یه مقاله هم میخوام در همین راستا بنویسم
ترجیح میدم عنصر چهلم صداش کنم
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۰ نیمه سیب سقراطی
هیچی دیگه خواستم بگم دیشب این نون پنیر رو دیدم یهو دلم خواست نصفه شبی رفتم آشپزخونه نون پنیر زدم بر بدن ، آی چسبید :)) 
پاسخ:
نوش جان
گوارای وجود
گوشت بشه بچسبه تنت
خخخخخخ ، 

این عنصر چهل ، :))))) ، حالا مسخره ش نکنید طفلک رو خودش که اسمشو انتخاب نکرده

پنیر فقط پنیر زیره 
پاسخ:
پنیر زیره؟!!!
یس ، دت ایز ا کمپلکس فرام زیره ( زیره کامز فرام کرمان ) اند چیز !

ایتس سووو دلیشز ،اگزکلی دلیشز ، اند ده هاف آف یوز لایف ایز فانی ایف یو نور ایت ایت 
:))))
پاسخ:
حالا انقدرام عاشق پنیر نیستم
I prefer to have cooked breakfast
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اند 

وات ایز یور پرابلم ویت حداد ؟ ** **** ** ** *** **** **** * 

د عمق آف یور لاو تو هیم  کیل می 

؛))))))

اند تنکس‌ اه
پاسخ:
آی هَو نو پرابلم ویت هیم. 
آی لاو هیم بیکاز هی ایز کایند! 
he corrected our exam papers
اَند
I did alright on the test
I passed with flying colors
18!
I passed my exam
I have never cheated on an exam تازه اونایی که تقلب کردن کمتر از من گرفتن
نسریییین 

عجب سوتی بدی راجب حداد و اسم و عنصر چهلم دادم 

صداشو در نیار :| کامنتمم پاک کن :|

برای رفع قوه ی سوتی من دعا کن :|
پاسخ:
خداوندا قوه ی سوتی النازو نیست و نابود کن :)))
آیم ایمپرسد 

:| 


پاسخ:
:دی