پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

930- در پاسخ به یک چالش

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

چند روز پیش، نگار، من و فاطمه و دلنیا رو به چالشِ بیانِ یکی از ویژگی‌هامون که ازش رنج می‌بریم و قول بدیم کنارش بذاریم دعوت کرد. (نگار و فاطمه و دلنیا هر سه دانش‌آموز هستن و دوستان مجازی بنده می‌باشند.)

این رفقای ما، از بدقولی و زود عصبانی شدن و اعتماد به نفس پایینشون نوشتن؛ ولی خب من این ویژگی‌ها رو ندارم و شاید اعتماد به نفسم موقع حرف زدن و ابراز وجود! بیشتر از حد نرمال هم باشه حتی! نه تنها بدقول نیستم، بلکه به شدت روی این موضوع حساسم و تا ته! پای حرفم و قولی که دادم می‌مونم. زود عصبانی نمیشم و کلاً عصبانی نمیشم و معمولاً وسط دعوا ملت رو به آرامش دعوت می‌کنم و در کل اگه یه ویژگی‌ای داشته باشم که آزارم بده، ترکش می‌کنم و ترکش کردم قبلاً و الان چیزی به ذهنم نمی‌رسه که قول بدم در موردش تجدید نظر کنم.

ولی...

آهان!

یادتونه قبلاً یه پست در مورد مزاحمای خیابونی (پست 163) و از اینکه ازشون می‌ترسم و نمی‌تونم جوابشونو بدم و نوشته بودم؟ 

خب من هنوزم ازشون می‌ترسم و هنوزم نمی‌تونم جوابشونو بدم. فلذا قول می‌دم از همین امروز در راستای افزایش اعتماد به نفسم در مواجهه با این قشر بی‌شعور قدم بردارم!


حاشیه:

ماه رمضون لواشک درست می‌کردیم و دلم نیومد اون موقع عکساشو نشونتون بدم :دی ولیکن در راستای درخواست‌های متعدد شما عزیزان، ذیلِ پستِ قاقالی‌لی! این عکسو آپلود می‌کنم براتون. ترشه :دی! آلوچه‌ی قرمزِ ترشِ ترشِ ترش! به روحم اعتقاد نداشتم هیچ وقت.



+ یه هدر دارم شاه نداره!
۹۵/۰۴/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

دلنیا

فاطمه خودکار بیک

نگار دوست وبلاگی

نظرات (۳۴)

کل متن یک طرف..
اون خودکار بیک 0_0 و اون لواشک :/ که خیلی هوس کردم یک طرف
پاسخ:
:))) همه‌ش مال خودمه
دلنیا و فاطمه و نگارم مال خودمن
کلاً همه چی واس ماس!
نمیگفتی هم  میدونستیم به روح اعتقادی نداری:))
++وای چه هدر قشنگی

پاسخ:
هدر هم مال خودمه
هدر هم واس ماس
لواشکم واس ماس
من حسودیم شد تو هیچ مشکلی نداری!من قهرم قهر!
البته سن ما و خودتم در نظر بگیر..
من مطمانم همسن تو که باشم نه بگم بی مشکلم
ولی مث الانم نخواهم بود..
پاسخ:
آفرین دقیقاً به نکته‌ی خوبی اشاره کردی
منم همسن شما بودم شاید مشکلات و اخلاقیات گندی داشتم که خب الان ندارم
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۰ نگــ ❤ـار
ممنون که نوشتی!
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)
سبب خیر شدی که دوباره به اون موضوع و ضعفم فکر کنم.
بیشعورن اون قشر! کاریشون نمیشه کرد :|
لواشک=))
هدر هم خیلی بهتر شده :)
+ این آهنگه اینجام هست :دی برم یه دور دیگه هم بهش گوش بدم :) 
پاسخ:
این آهنگو خودتون تو یکی از پستاتون معرفی کرده بودید و سپاس‌مندم از این بابت.
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۶ نگــ ❤ـار
بالاخره تگ شدم :دی
پاسخ:
من ذوق می‌کنم وقتی می‌بینم هنوزم برای تگ شدن در تلاشید :دی
یه نمونه‌ش همین داداش خودم
به نظرم حجاب و رفتار برای پیشگیری از این موارد تاثیرگذاره.
آهنگم که با روح و روان آدم بازی میکنه:)
پاسخ:
حجاب؟
در تمام مواردی که مثال زدم حجابم کامل بود، رنگ نرمال پوشیده بودم که اصن از زیر چادر معلوم نبود. آرایشم که نمی‌کنم.
دور از جونِ شما، بعضیا مریضن.
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ نگــ ❤ـار
@ گم نام
به نظر من حجاب اونقدرام تاثیری نداره!
کسی که ذاتش بیماره براش فرقی نمیکنه طرفش چه پوششی داره فقط میخواد آزار و اذیت کنه
حالا فوقش اینه که برای یه چادری ماهی یه بار مزاحمت ایجاد میکنن برای یه بدحجاب هفته ای یه بار!
پاسخ:
تایید می‌کنم حرفتو.
شاید نشه گفت صد در صد حجاب همه خطرا رو دفع میکنه ولی خب به نظرم اونیکه مریضه طبیعی باشه با دیدن یه خانم بدحجاب بیشتر کرمش بگیره ولی اون چیزی که شما هم میگید هست متاسفانه.
واقعا جای تاسف داره کارشون
پاسخ:
من هم متاسفم.
تو یکی از وبلاگا گفتم ؛ اول باس یه کف گرگی بری رو صورتشون و بعد یه آپرکات بری زیر چونشون همونجا غزل رو میخونن :)) +اسلحه تونفا رو هم فراموش نکن ، خیلی به درد میخوره :)

لواشک خور نیستم ، ولی اون شکلاتِ بغلی ها رو بدی سه سوته تموم میشه :)

+ ایشالا هدر 120 سالگی ِ وبلاگ رو بسازین البته با مراد :)
++ از پست آقای مرادی هم این رو گوش کردم هیچ وقت نفهمیدم چرا به دلم ننشست :|
پاسخ:
آنچه از دل برآید بر دل نشیند.
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۲ فاطمه (خودکار بیک)
بخاطر جثه ی کوچیکم بیشتر از بقیه هم میترسم ازشون!
پاسخ:
قبول دارم!
پس بیا از فردا بریم باشگاه بدنسازی :))))
حدفتو؟!حدفتو؟!خودت بخون جوابت به کامنت نگار
پاسخ:
حدف! :))))))))))))
منظورم حرف بود
وای چقد مزه میده غلط املایی گرفتن از تو!:))))))))
پاسخ:
به این نمیگن غلط املایی... میگن اشتباه تایپی
غلط املایی ینی حاضرو بنویسی حاظر!
والا
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۴ نگــ ❤ـار
جدیدا به این نتیجه رسیدم که لواشکو بیشتر از شکلات دوست دارم!
پاسخ:
من، خطاب به شکلات
جاتو هیچ کس نمی‌گیره توی این قلبِ حقیرم اگه باشم توی قلبت، بدون از خوشی می‌میرم
حالا اگه رفتید بدنسازی کار به جایی نرسه که شما مزاحم آقایون بشید:)))
پاسخ:
:)))) فکر کن یه روزی برسه که شما بیاید پست بذارید که از این خانومای مزاحم می‌ترسید و شبا کابوسمونو می‌بینید
ترم پیش سر جلسه امتحان یه دختره بغلم نشسته بود یکی هم رو به روم.
اونی که بغلم بود برگشت بهم گفت اگه بهم نرسونی چشاتو از کاسه درمیارم.منم گفتم اصلا از این فکرا پیش خودت نکن.حالا نه شوخی ای با دختره داشتم نه چیزی.تا اینو گفتم دیدم دختره که روبه رومه یه جوری برگشت نگاهم کرد که خدا رو شکر کردم ما مردا جثه قوی تری داریم و الا میزدن کتلتم میکردن:))))
پاسخ:
:))) تعداد خاطرات تقلبانه‌ی من انگشت شماره
یه بار استاد درسِ OR یه کوییز الکی گرفت که قرار نبود تصحیح بکنه و علی‌رغم اینکه نوشته بودم جوابو، هم‌کلاسیم (الف.!) که کنارم نشسته بود برگه‌شو بلند کرد گرفت سمتم ببینم و من به واقع خنده‌م گرفته بود
چون تا حالا تقلبِ این شکلیو تجربه نکرده بودم
سر جلسه المپیاد ادبی هم من پاسخنامه رو گرفتم سمت دوستم :دی
سه تا سوال از زبانهای باستانیو رسوندم براش
یه تقلبِ ناکامِ 25 صدمی هم کلاس پنجم داشتم که معلم گرفت! فکر کن!! 0.25
سال سوم ابتدائی هم مساحت مربع رو نمی‌دونستم و نوشته بودم یک ضلع ضربدر ؟
دوستم هی میگفت بنویس خودش
ینی یک ضلع ضربدر خودش
ولی من منظورشو متوجه نمی‍شدم و نمره اون سوالو از دست دادم :(
کصافطططط
غلطای منو یادم میندازی؟!بیشعور جنبه نداری غلطای تایپیتو بروت بیارم:))))))
پاسخ:
:))) کثافتو با ث و ت می‌نویسن :دی
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۵ نگــ ❤ـار
یه بار میخواستم برم کلاس زبان (9-10 سالم بود) کت دامن سفید با گلای قرمز و کفش سفید و شال سفید و جوراب شلواری سفید و بلوز آستین بلند سفید زیر کتم پوشیدم چون آستین کوتاه بود بعد رفتم از سوپری شارژ ایرانسل بخرم چندتا پسر سر کوچه نشسته بودن یکیشون برگشت گفت مثل فرشته ها شدی -______-
بعد یکی از رفیقاش بش گفت ولش کن الان میره به مادرش میگه! 
منم کلا اینطوری بودم -_-
پاسخ:
:))) من وقتی 9، 10 سالم بود ایرانسل نبود :دی
تو فرهنگ لغت من کثافت ینی کسی که کثیفه و واقعا کثافت
ولی کصافط واس کسایی که دوسشون دارم بکار برده میشه و معنی کثافت رو نمیده
:)
پاسخ:
معنیِ دیگر کثیف، غلیط و خشنه
مثلاً کثیف طبع یعنی درشت طبع و خشن
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۷ مستر نیمــا
من از چند صد کیلومتر اونور تر به روحت یه سلام خاصی میخواستم برسونم :)))))))))
آقا دستور تهیه لواشکو بدین. ما خیلی وقت نیست درست میکنیم ولی مزه اش دلچسب نیست!
کجای کوزش باید فوت کنیم؟
پاسخ:
روحم سلام می‌رسونه میگه میوه‌ها (مثلاً زردآلو و آلوچه) رو تمیز بشور و بریز تو قابلمه
اگه میوه‌ها شُل و وله آب نریز و اگه سفته کمتر از یه لیوان آبم بریز روش و شعله رو کم کمِ کمِ کم کن
وقتی کامل پخت و له شد و آبش تموم شد و شبیه هلیم شد از آبکش رد کن که پوست و هسته‌ی میوه‌ها بمونه این ور آبکش و لواشک بره اون ور آبکش و بعدشم پهنش کن و دو سه روز طول میکشه تا خشک بشه.
با دستکش از آبکش رد می‌کنیااااااااااا باس فشار بدی تا لواشکا از این ور آبکش برن اون ور آبکش

+ نمک و ادویه و آبلیمو نمی‌خوادااااااااااااا!
مگه سوپ درست می‌کنی؟
والا
از لواشکه که بگذریم اون شکلات آیدینارووووووووووووووو
آخرین بار بچه بودم که از اونا داشتم،اصن فک نمی کردم هنوزم باشه
:)
پاسخ:
نکته قابل تامل اینه که اون شکلاتا رو نه من دوست دارم نه داداشم
و این ترفند مامان و بابامه که ظرف شکلاتا رو خالی نکنیم ما :(((
اهنگه یه خراش لطیف و دردناکی انداخت روی احساساتمان....
پاسخ:
گفتم به هیچکس دل خود را نمی‌دهم!
اما دلم برای همان هیچکس گرفت...

#فاضل_نظری

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۱ آناهــیــ ـــتا
و خداوند دل سوزندگان (سوزونندگان؟ سوخونندگان؟) را دوست ندارد :|

میگم اون درازای توی ظرف هم لواشکن؟ ایده ی خوبیه برای لواشک تو جیبی آآ
پاسخ:
:)))
نه اونا شکلاتایی ان که من و داداشم دوست نداریم
صرفاً جهت خالی نموندن شکلات خوریه
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۷ دختری از دیار فرزانگان
واااااااااای !!!!
من لواشک میخواااااااام! اونم ترش ترش ترش!!!!
جواب قلب شکسته ی منو کی میده؟؟؟ عایا؟؟؟:))
پاسخ:
اینا امتحان الاهیه
میخوام ببینم چه قدر میتونین بر قدرت نفسانی غلبه کنید
یکبار من حوالی عصر با کلاه لبه دار در حال تردد بودم و به یک دسته پسر رسیدم که نشسته بودن لب جوی و گذر عمر می دیدن. یکیشون گفت خانوم آفتاب بدم خدمتتون؟ منم گفتم ای یاوه گو! و دور شدم.

هرگز سعی نکن بار اول بلافاصله جواب بدی. #پند
پاسخ:
انقدر که از مردای 40 ساله می‌ترسم از پسرای بیست و اندی ساله نمی‌ترسم :(
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۰ صبا مهدوی
پاسخ:
و جزاء سیئه سیئه مثلها (سوره شوری آیه 40)
سلام:)
اعتماد به نفس خوبی داری.این خیلی خوب و گاهی سخته!
پاسخ:
چی فکری کردی! من شاهو تو خواب دیدم
اعتماد به نفس از این بالاتر؟ :))))

سلام.
یا ایها الذین آمنو عکس لواشک در هر زمانی از سال کشتگان فراوانی داره که در این میان میتوان از قشر معده درد بدبخت منع شده از ترشیجات نام برد:)
پاسخ:
اجر صبر شما قشر معده درد داران بدبخت بیشتر از سایر اقشاره
واایییییییی لواشک ( اصلا زبونم قاصره چه آیکونی بزارم)
دم اذانی چی بگیم بهت ؟! خخخ

پاسخ:
نفرین نکنیااااااااااااااا
گناه دارم :(
این مزاحم ها که واسشون صغری و کبری نداره از بچه 9 ماهه تا پیرزن نود ساله و از بی حجاب و باحجاب که میبینن اذیت میکنن
خواهرم  برو از خدا بترس که عکس لواشک میزاری جیگر هممون کباب شد
پاسخ:
تقوا پیشه کنید
و به سبب همین صبر، اون دنیا قراره بهتون درخت لواشک بدن
لواشک... 😓
پاسخ:
خوبه ماه رمضون نذاشتم این پستو :)))
نمیشه باغ بدن بعد همه درختاش لواشک بده 
پاسخ:
باغو به اولیا و مقربین درگاه میدن :دی
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۸ رفیق خاموش
جواب ابلهان خاموشیست  

هدروبلاگ هم قشنگه واقعا شاه نداره :)))
پاسخ:
آخه تا کی خاموش بمونیم و فقط بشنویم؟ :(
لابد تا الآن باید آماده شده باشن و چه بسا تموم شدن!!!
امضات خیلی جالبه!!
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآره
همه‌شم مال خودمه