پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

پس از پروسه‌ی ساماندهی به کتابام و چیدنشون تو چمدون و شستن و خشک کردن و اتو زدن پتو و ملافه و لحاف تشکم، و نیز به سرانجام رسوندن فاز اَلبسه و شستن و خشکوندن و اتو کردنشون، اکنون نوبت خوردنیا و یخچاله!!!

دیدم دمِ رفتن، یه چند تا کره و گوجه و تخم مرغ رو دستم باد کرده و



+ یه چند وقته که دنبال یه همچین قالبی‌ام برای نیمرو :دی کسی نمی‌دونه کجا از اینا می‌فروشن؟

تفاوت نیمرو درست کردن دخترا و پسرا

عنوان از www.shereno.com

۹۵/۰۳/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۹)

سلام 
تا حالا سر زدی پاساژ پروانه تو جمعه بازار ؟
شاید اونجا داشت ؟
اونجا از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو داره:)



پاسخ:
سلام.
نه؛ تا حالا نرفتم...
جمعه بازار همون 15 خرداد تهرانه؟
جمعه‌ها تعطیله هاااا
نه بابا جمعه ها تعطیله یعنی چی ؟!! هههههههههههه 
عزیزم تو این جایی که من میگم جمعه ها ، جمعه بازاره و از شیر مرغ توش هست تا جون آدمیزاد !!
یعنی تو و دوستات نرفتن ؟o_O:)))
ببین آدرس خیابون جمهوری است ....
از خواهرم میپرسم آدرس دقیق دقیقشو بهت میدم
یه پارکینگ  طبقاتی هستش که تو پاساژ پروانه خ جمهوری است  که جمعه بازه و از شیر مرغ داره تا جون آدمیزاد 
اگر نرفتی بهت پیشنهاد میکنم حتما اونجا رو ببینی.
آدرس رو ایشالا تا بعدازظهر برات مبگم.

پاسخ:
هم‌اتاقیای الانم رفتن
من نه؛
هم‌اتاقیای سابقم هم نه
اعصابِ جاهای شلوغ و تراکم و تجمع بیش از دو نفر! رو ندارم به واقع :دی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۲ سرباز جامانده
این چیزی که باران میگه رو منم ی چیزایی درموردش شنیدم و دیدم. حتی فروشنده های مغازه هام جمعه ها جنساشونو میارن اونجا و آف میزنن.
پاسخ:
به حق بازارهای ندیده و چیزای نخریده
من فکر می‌کردم جهموری فقط لباس و مدار و سیم و اینا می‌فروشن
تازه هر موقع پروژه داشتم، زحمتِ خرید اِلِمان‌ها رو یکی از آقایون می‌کشید و خودم جمهوری ندیدم تا حالا :دی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۴ ساکن طبقه 40
این بیت رو رضا احسان پور تو فیننال قندپهلو خوند
باید با دو کلمه یه بیت می گفتن. کلمه های احسان آدم بود و املت
احسان گفت:
یک هفته غذای بنده املت شده است / آدم شده ام بیا سر زندگی ات

پاسخ:
:)))) والا خانومشم از اینایی نیست که قهر کنه بره خونه‌ی باباش :دی
همیشه کلی غذای خوشمزه درست می‌کنه برای شاعر! 
عکس غذاهارم میذاره تو گروه درسی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۹ سرباز جامانده
:-D خدا حفظت کنه.منم که درجریانی اصفهانی ام. و ی کلیپی درموردش نمیدونم کجا دیدم و الان گفت جمعه ها و پارکینگ و اینا یادم اومد
پاسخ:
انقدر که من خواننده اصفهانی دارم، خواننده تبریزی ندارم :دی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۲ سرباز جامانده
عه؟جدی؟خدا حفظمون کنه برات
پاسخ:
بعد از تهران،
اصفهان و مشهد و اهواز و شریف بیشترین آمارو دارم و بعدش تبریز:)))
شریفم شهر محسوب میشه :دی
تو گوگل بزنید " خرید قالب کوکو " بعد برید تو تصاویر اونجا چند تا فروشگاه اینترنتی هستن که همین عکس رو گذاشتن ولی نمیدونم معتبر هستن یا نه .

تفاوت نیمرو درست کردن دخترا و پسرا هم تایید میشود .  من خودم چند بار تخم مرغ گذاشتم رو کابینت افتاده پایین . کلا آشپزی بلد نیستم ولی تن ماهی رو خوب درست میکنم از حق نگذریم
پاسخ:
ینی همینم مونده قالب کوکو رو هم اینترنتی بخرم :)))
ولی 25 هزار تومن یه کم گرون نیست برای قالب پلاستیکی؟
من ماهیتابه نسوز و نچسبمو 20 تومن گرفتم خب!
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۶ سرباز جامانده
ی سوالی واسم پیش اومد.قند پهلو رو مگه صبح جمعه ها پخش نمیکرد؟! بچه ها ماشالا چه سحرخیزن جمعه ها
پاسخ:
من تاکنون اینی که میگیو ندیدم :|
پس باید حکومت نظامی اعلام کنی فتعلی شاه :دی که فقط خودتو مراد برین اونجا :))))))))))))

+
در جمعه های که روز قبلش  و بعدش عید نباشه بری نسبت به همیشه خلوت تره...
من خودم جاهای شلوغ رو دوست ندارم و گریزونم ولی جمعه های که خلوتن نسبت به همیشه رو هر وقتی اومدم 
تهران امکان نداشته نرم جمعه بازار صبحش بری فکر کنم خلوته چون از 8-9صبح تا 4بعدازظهر. 
بعد قطعا بری کلی جغد کاسب میشی :)))))))))

پاسخ:
:دی مرسی
فکر کنم سه تاش 25 باشه
پاسخ:
دارم فکر می‌کنم اگه همین یه قالب فسقلی 25 تومن باشه، مینیمم 100 تومن باید بذاری کنار برای خرید جهزیه‌ی معمولی!
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۳ سرباز جامانده
قند پهلو یه مسابقه ی مشاعره ی طنز بود.انصافا جالب بود ولی من دیر بیدارمیشدم توفیق نداشتم
پاسخ:
ندیدم؛ ولی من از 3:30 صبح تا الان بیدارم :دی
عصرم قراره با دوستم بریم بیرون :دی
از موقعی که (به قول خودشون) سمفونی املت از برنامه حالا خورشید شبکه 3 پخش شد عاشق املت شدم :))
هرکاری کردم نتونستم تو نت پیداش کنم .. امیدوارم دیده باشین ..
پاسخ:
این برنامه رو هم ندیدم :|
سلام
خیلی وقت بود هوس نیمرو زده بود به کلم
حات خالی یه هفته س همینطور دارم نیمرو میخورم  با گوجه بدون گوجه با رب بدون رب :)))
پاسخ:
سلام :))
من اصن به تخم مرغ به عنوان غذا نگاه نمی‌کنم و فقط باهاش دسر و کیک درست می‌کنم

نوش جونت
صُب ها ساعت 8 بزن شبکه 3 .. :))
پاسخ:
من 5 ساله تلویزیون از زندگیم حذف شده به کل
ایشالا برم خونه چشم؛ یه بار نگاه می‌کنم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷ سرباز جامانده
چندوقته شبا10-11 میخوابم ب امید 4-5 صبح بیدار شدن.ولی نمیشههه.الان خسته نیستی؟
پاسخ:
من جغدم
با شما ها فرق دارم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ سرباز جامانده
:-D منم خرسم گویا
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
من این تفاوت نیمرو درست کردن دخترا با پسرا رو از نزدیک دیدم هااااااااا
به همین سوى چراغ:)))))
پاسخ:
:)) ما خواهرا چی می‌کشیم از دست این برادرامون...
تو دچار گناه بزرگی شدی چون یه ناهار نخورده رو با این عکست گشنه کردی.برو از خدا بترس ای جغد :|
پاسخ:
:)) آخی
الانم دارم میرم جیگرکی :دی
هر چیز که در جست و جوی آنی،آنی(در راستای اینکه همش دنبال چیزای جغدی هستید:))))
شوخی مینمایم.
پاسخ:
:))