پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

853- یک گل هست که گمانم مرا اهلی کرده باشد

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ق.ظ


گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دلِ تنگ

گاه با سوسوی امیدی کمرنگ

زندگی باید کرد


روباه گفت: همان مقدار وقتی که برای گلت صرف کرده‌ای باعث ارزش و اهمیت گلت شده‌است.

شازده کوچولو تکرار کرد تا در خاطرش بماند: همان مقدار وقتی که برای گلم صرف کرده‌ام...

روباه گفت: آدم ها این حقیقت را فراموش کرده‌اند. اما تو نباید فراموش کنی؛ تو مسئول همیشگی آن می‌شوی که اهلی‌اش کرده‌ای. تو مسئول گلت هستی.

شازده کوچولو تکرار کرد تا در خاطرش بماند: من مسئول گلم هستم...


+ اسم فصل اول وبلاگم گلدان بود.

nebula.blog.ir/post/435

۹۵/۰۳/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۸)

چه سریع کاکاتوست رشد کرده😮
از چشم ه بد به دوووور 😁😁
پاسخ:
8 ماه... مثل برق و باد گذشت
نتیجه اخلاقی که از این پست میشه گرفت اینه که حتی با کاکتوس هم می توان زندگی کرد اگر اهل اهلی کردن باشی.. :دی


پاسخ:
من هیچ کدوم از گلامو نمی‌برم خونه و می‌مونن خوابگاه و 
دلم براش تنگ میشه؛ 
:(

کاکتوس :)) چقدر رشد کرده :)
پاسخ:
ماشالا؛ بزنم به تخته :)
تو خونه ما هَم گُل زیاده !! من حوصله رسیدَن به گل گیاه رو ندارم .. :/ خوش به حالتون که حوصله شو رو دارین ..
پاسخ:
حوصله‌شو دارم و شرایطشو ندارم
تو خونه‌ی ما یه دونه گلِ طبیعی هم نیست :(
کلی گلدون و گل داشتم تو اتاقم
وقتی اومدم خوابگاه نتونستم بیارم و همه شون خشک شدن :(((((
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۶ زهرا خدائی
من یه کاکاتوس هدیه روز دانشجوم داشتم، خشک شد بعد از یه مدت :( اسمش "نوکیا" بود :دی
پاسخ:
نوکیا :)))
آخی... خدا بیامرزدش
ماشالله ماشالله بچمون چه قدی کشیده وقتشه براش جفت پیدا کنی. :دی
پاسخ:
ینی برای کاکتوسم هم دنبال مراد باشم؟ :دی
انقدر تعداد وبلاگایی که میخونم زیاد شده که لینکاتون رو دیگه باز نمیکنم ولی اون پستتون رو یادمه:)))
دیگه واقعا چشمام یاریم نمیکنن حالا یا به خاطر تعداد پستای زیاده یا به خاطر اینکه کور شدم چون نتوانستم ببینم:))))
پاسخ:
:))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۵ زینـب خــآنم
این همونه یا یکی دیگ اس ؟!
کاکتوس اصولا رشدش خیلی کم ُ آهسته اس !
پاسخ:
نه همونه
بزرگ شده :دی