پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

836- می‌دونم تو انتخابت اشتباه نکردم

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ
الان سر کلاسم، ردیف اول، تو حلق استاد :دی
صبح یه کم دیر رسیدم و دم در، گوشی و هندزفریو انداختم تو کیفم و اومدم تو و کیفمو گذاشتم اولین صندلی ردیف اول و خودم با فاصله نشستم رو یه صندلی دیگه
یه نگاه به جزوه دوستم انداختم و موضوع اومد دستم و سریع سینک شدم با شرایط و
دیگه هم خودم سوال می‌پرسیدم و هم به سوالا جواب می‌دادم
چشمتون روز بد نبینه
استاد یه چند دیقه سکوت کرد که استراحت کنیم و دیدم از دووووووور یه صدایی میاد و متمرکز که شدم رو صدا، دیدم ای داد! صدا از تو کیف منه، ینی از تو هندزفریم
یارو داشت با شور و شعف می‌گفت:
دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
می‌دونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همین جوری بگم برات می‌میرم
...
والا صبح داشتم سنتی گوش می‌دادم نه اینو
جز منم که هیشکی به این جفنگیات گوش نمیده
با بدبختی و به لطایف الحیل خودمو رسوندم به کیفم و عمق فاجعه اینجا بود که نه قطع میشد نه صداش کم می‌شد و
تویی یک دونه ی سرزمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی توی آرزوهام
وقتی چشماتو می‌بینم دل من می‌لرزه
 ...
ینی قلبم اومد تو دهنم تا تونستم خاموشش کنم
الان با گوشی ام، نمی‌تونم لینک آهنگو بدم
ولی لینک آهنگ "خانومم" تو پیوندای روزانه ام هست.
و من الله توفیق...

۹۵/۰۲/۲۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 10