پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

از طرف س. (90 ای و ناجیِ پروژه میکرو پارسال)

از طرف خانم الف.

از طرف ماتادور

از طرف دلنیا

اینو هررررررررر چی فکر کردم و کامنتارو سرچ کردم یادم نیومد کی فرستاده برام :((((

ولی یادمه کامنت گذاشته بود که برای جهیزیه‌ام از این جغدا بخرم

بعداً نوشت: اینم از طرف دلنیا بود.


از طرف نگین

از طرف زی زی گولو و اذی

اینو قبلاً دیدین؛ از طرف راضیه بود (پست 718)

۹۴/۱۲/۲۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

اذی

خانم الف.

دلنیا

راضیه

زی زی گولو

سعید 90 ای

ماتادور

نگین

نظرات (۴۴)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸ دفترچه زندگی
اولی شما رو نشون میده وقتی کسی بالای سه تا کامنت گذاشته:)))))))))))))))))))))

پاسخ:
بیچاره آقای رحمانی که قهر کرد...
ولی شما ماشالا هزار ماشالا ظرفیتت بالاست
میگم بیا برو باهاش حرف بزن برگرده، دم عیدی خوش ندارم خواننده از ما دلگیر باشه

:||||

قهرم نسرین قهررررررر

این آخری رو هم من برات فرستادم!!

هم اون نوشته که مال "به واقع" مال منه

هم جغده ک گفتی نمیدونی کی برات فرستاده!!

گفته بودم ست جهیزیه ات جغدیه حتما:))

پاسخ:
:)))) قهر نکن حالا!
بذار به حساب پیری و آلزایمر :دی

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۹ دفترچه زندگی
قشنگ معلومه میخواستید بنویسید آقای رحمانی رفت ولی تو یکی از رو نمیری ولی روتون نشده.
ما پرروتر از این حرفاییم.آره داش حرفیه؟:))))))
و درباره پیشنهادتون باید بگم که
محسن جان داداش کار خوبی میکنی نمیای اینجا برو به زندگیت برس
والا
اگه کس دیگه ای هم هست که میخواید من باهاش صحبت کنم بگید تعارف نکنید:))))))
پاسخ:
:)))

سلام نسرین  جان

تعطیلاتت مبارک

دلم می خواهد یه سفر میامدیم ... تو تعطیلات

ای شاید دوست هم دست خودمو هم میدیدم

جدیدا زیاد به چپ دست ها دقت می کنم

شوهر خاله و یه فروشنده هم چپ دست بودند خودم کشفشون کردم

خخخخ

عکس ها جالب بودند

هر کی هر جا جغد ببینه یاد شباهنگ میافته:)

من هر وقت بیام شهرت یادت میافتم

پاسخ:
سلام
لطف داری عزیزم :)
وبلاگ تورم میخونماااااااااااا ولی خاموش
یواشکی میام میخونم میرم :)
یه وقت فکر نکنی ما رفقای قدیمیو فراموش میکنیم
قشنگ و جالب بودن :))
پاسخ:
بلی!
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۲ دفترچه زندگی
این کامنتم به سبک آقای رحمانی میزارم
چرا فقط :))))؟
این کامنتو گذاشتم که بگم درسته آقای رحمانی از اینجا رفته ولی یادش همیشه با ماست در ضمن من نمیزارم جای خالیش حس بشه خودم میام کلی کامنت میزارم:)))))
امیدوارم آقای رحمانی دلگیر نشه باهاش شوخی کردم.خیلی هم پسر خوبیه.هر مشکلی هست همش تقصیر نویسنده اینجاس؟
والا
پاسخ:
:))) خدا هدایتتون کنه
سلام گوزل بالام :دی
اله پیاده رو دان گدیم ، پیاده رودان گلدیم :دی


پیرهن نسیم کوووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😦
پاسخ:
اونو چند وقت پیش پست گذاشتم دیگه!
چند بار بذارم؟ :دی
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۷ سرباز جامانده
نگو که کامنت من ثبت نشده
پاسخ:
ثبت شده، ولی حواستون نبوده و تیک خصوصی زدید
فرموده بودید:
"خوشم میاد ملت کنکوری و دبیرستانی حضور فعال دارن.منم دیروز تو راه اون جغد سمت راست هدرتو سردر یه کافی شاپ دیدم یادت افتادم"

منو قاطی این بازیه کثیف کنکور نکنید که رسما حالم ازهرچی کنکوره بهم میخوره ..  :دی

اونو که همون وقت دیدم و بسی حال نموییدم که پست اختصاصی شد :دی
پارچه ش به چشمم بخوره میخرم میدم مامان براش بدوزه به شرط اینکه بعدا تن نسیم کنی عکسش پست کنی در آیندگان :دی

پاسخ:
باوشه!
من همین جا قول میدم اون پیرهنی که نه هنوز خریدیش نه هنوز دوختیش رو تن نسیمی بکنم که نه هنوز خبری از خودشه نه باباش!
عکسشم میگیرم میذارم اینجا
ولی ادیت میکنم قیافه شو :))) از همین الان گفته باشم!

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۷ دفترچه زندگی
این علامت سوال جلوی اینجاس تو کامنت قبلم اضافه است.
دیگه حرفی ندارم.
پاسخ:
آخی... فقط به خاطر یه علامت سوال کامنت سومتونم از دست دادید
😒😒😒😒😒😒😒😒
پاسخ:
D:
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۰ خانم الفــــ
بیا :| باز باید از خودم دفاع کنم. اخه مرادی که من فرستاده بودم کو؟ :(
پاسخ:
افزوده شد :دی
از قلم افتاده بود به واقع
اینم از طرف من هم سفید هم جغد داره :)
http://www.parsnaz.ir/images/2016/03/940188276-parsnaz-ir.jpg
پاسخ:
وووووووووووووووووی سفیدم هست!!!
میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :((
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۳ خانم الفــــ
:)))
ببخشیدا...زحمت شد :)
پاسخ:
:))) شما سر تا پا رحمتی!
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۶ خانم الفــــ
این اخری چه خوبه..

رحمت از خودتونه بانو.همچنان که مراد! :دی
پاسخ:
آخریو میخوااااااااام :((((
خودمم خیلی خوشم اومد :(

پاسخ:
آیکون ضجه زدن، شیون و زاری و ناله و گریه!
میخوااام :(((
آخری کدومه ؟؟؟!! مانتوعه؟
پاسخ:
اوهوم..
میخرمش منم خوشم اومد :دی
پاسخ:
^-^
نسرین حس پاتختی بهم دست داد 😂😂😂 کادوهارو بلند میکنن از عرض میکنن تو چش و چال ملت :دی
پاسخ:
:))))))))))))))))
من بیشتر عاشق کتونیش شدم 😭😭😭😭

گاهی دلم حسابی برای کتونی و کوله و تیپ اسپرت حسابی تنگ میشه ولی بااین حال چادرم را عاشقم :)))
پاسخ:
با چادرم میشه کتونی پوشید البته
نه این کتونیه توی عکس :|

پاسخ:
چی بگم
نسرین نازبالام یه سوال  : !!

دخترا شلخته ن یا پسرا؟؟؟؟!
پاسخ:
چه میدونم آخه...
:|
پاسخ:
خسته ام... تموم نمیشن کارام :(
تا من نیت کردم از اون اتود جغدی ها بخرم ؛ دیگه پیدا نکردم |: .
پاسخ:
منم از اونا میخواااااااااااااااااام :(((((((
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۹ دختر حــَوا :)
نسرین از ته دل دعا میکنم مرادت این شکلی باشه: +
توروخدا اخمشو ببین کصافدو :)) ♥_♥
پاسخ:
چه شکلی؟
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۹ دختر حــَوا :)
ای بابا من لینک دادما
نیومد؟
امتحان میکنیم:
کلیک
پاسخ:
کلیک؟!
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۰ دختر حــَوا :)
:/
شاید واسه من باز نمیشه
بهرحال:
http://bayanbox.ir/view/3086033347506588681/5-reasons-why-you-should-visit-iran-tomorrow.jpg
پاسخ:
:))))))))))))))))) این کیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از کجا پیداش کردی؟!
چه قدددددددددددددددددددددددددددر شبیه محمدرضای خودمونه!!!

میخوای یه پرینت از این عکسه بگیرم ببرم دخیل ببندم مشهد یا کربلا بگم از اینا میخوام؟ :دی

سلام
به تبریز خوش امدی!!
والله مناین چندروز درگیرمیان ترم بودم! اما خدارو شکراز نتیجه تاحدودی راضیم!!... بواقع [:)))] هیچی منوراضی نمیکنه در مورد درس!:((
بگذریم... دوس داشتم میبودم میدیدمت...کلی رفتم به بچه ها پزتودادم اخه...:)
فردا صبح بلیط دارم...
کلی سؤال دارم ازت نسرین مثلأ اینکه من نفهمیدم از کجای تبریز میشه کفش خوب خرید؟ تربیت؟؟ نمیپسندم کفشاش رو.... میدونی در واقع اون مدلی نمیخوام... همه خانومیه!:) مثلأ یه مرکز خرید بود تو خیابونی ک منتهی میشه به ائل گلی به اسم ستاره، بشدت کفشایی ک میخواستم داشت و با قیمت مناسب! اما سایز پام نبود! در واقع فک کنم اون مدلی رو ک من میپسندم بهش میگن کوهنوردی!!...
من نیز با قطار میرم...:))
عیدتم مبارررررک پیشاپیش
پاسخ:
سلام.
ممنون

والا کفش که همه جا هست
تربیت قیمتاش خوبه 
مدلاش متنوع تره
تربیت سمت دارایی
ولیعصر یه کم گرون تره و مارک تر!
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۳ شن های ساحل
میدان ولیعصر دقیقا کنار میدان و اون داروخانه بزرگه یه مغازه هست که کفش و کیف اسپرت شکل جغد داره خیلی خیلی خوشکل هستن
پاسخ:
هااااااااااااااااااااااا یادم اومد کجا رو میگی
ولی چیز جغدی نداشت
باید سری بعد با دقت از جلوش رد شم
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۱ . خانم الف .
چه جغدای قشنگی بودن همشون :)
در کل عکسا جالب بود..
پاسخ:
اوهوم :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۰ هولدن کالفیلد
چه جوری تونستی عکسی که بهت دادم رو اینجا نذاری؟ :|
پاسخ:
آخ آخ... تو که با اون عکس یه بار سکته دادی منو
اونم میذارم
به واقع کاری کردی هر وقت جغد میبینم رو در و دیوار و جینگولی جات یادت میفتم :/ :دی
پاسخ:
:))) چه خوب
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۳ دختر حــَوا :)
نسرین به نظرم تو رو باید به عنوان سرپرست جنبش به واقع درنظر گرفت :/
هر وبی میرم میبینم نوشتن به واقع :| خودمم مینویسم تازه! :|
پاسخ:
ببین من این به واقع رو از آرشیو الانور یاد گرفتم
ینی از اون سرایت کرده بهم

اسم جنبشمون رو میذاریم جنبش به واقع گویان
http://bayanbox.ir/view/1837211925592922295/20160306-110402.jpg


 http://bayanbox.ir/view/3515999260386908577/20160312-223137-1.jpg


این دوتا رو دیدم یاد تو افتادم!
اولی یه گیره ی لباس بود به لباس یکی از بچه ها توی سپاه! رفتم بهش گفتم وایسا ازت عکس بگیرم نشون دوستم بدم

اوم دومی هم یه گردنبنده که خواهر یکی از بچه ها واسش گرفته بود و باز یادت افتادم و امشب ازش عکس گرفتم...!

کلا هرچی جغد میبینم یهو نسرین نبولای تورنادوی شباهنگ جلوم ظاهر میشه :/

+اومدم این کامنتو واست بنویسم دیدم عکسایی از طرف خواننده های دیگه هم گذاشتی :)
پاسخ:
سپاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه قدر خوشگلن!!!
البته مگی و نسیم برای تولد وبلاگم از این گردنبندا گرفته بودن برام
اون گیره رو ولی ندیدم جایی که بگیرم

۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۱ اَسی بولیده
عکس اول یه جغد چوبی هم داره!
اگه پیداش کردی؟؟؟ ;)
پاسخ:
آره دیگه
برای همین ملت برام فرستادنش
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۱ اَسی بولیده
نه!! این جغدی که میبینی واقعیه!
منظورم یه جغد چوبی دیگه بغیر از این جغد طبیعیه ست!!!
پاسخ:
؟!
نمیدونم کدومو میگی
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۳ اَسی بولیده
سمت راست تصویر، تو شیارای تنه ی درخت، موازی با گردن جغده!
پاسخ:
هر چی نگاه میکنم متوجه نمیشم
ومن همچنان با بیان درگیرم و همچنان نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم چرا عاخه ؟ :| 😭
الان اگه تو بلاگفا بودم هر ساعت یه پست میزاشتم :دی
پاسخ:
:)) انقدر غر نزن برو بشین سر درس و مشقت
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۰ دختر حــَوا :)
:))
یه سایت خارجی هست فکر کنم بشناسی
boredpanda.com
این عکسو با یه سری عکس دیگه گذاشته بود با عنوان reasons why you should visit Iran tomorrow
خیییلی جیگره کصافط :))
پاسخ:
:)))) جیگر؟
نچ نچ نچ نچ

به چشم برادری، شخص باکمالاتی به نظر میرسن :دی
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۶ محسن رحمانی

سلام خوندم.

پاسخ:
:) مرسی
مرا در حد یک کامنت آنتراک قائل باش تورای خدا
من شیرینی خامه ای دندان پزشکی و پیراهن نسیم را مهر95 برایت حضوری خواهم آورد :دی
پاسخ:
ایشالا :)
فعلاً پارو بزن که چیزی به کنکور نمونده
پارو بزن
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۰۹ اَسی بولیده
ایناهاش :)
http://s6.picofile.com/file/8243238268/94_12_22_12_.jpg
پاسخ:
بابا دققققققققققققققققققققققققت!!!
هزار سالم فکر میکردم و نگاش میکردم کشفش نمیکردم
سلام.خوبین؟ :)
یکی از چیزایی که فضای وبلاگ آرامش بخش تر میکنه همین جغدان! :) خیلی جغد دوست میدارم:)
پاسخ:
سلام.
ممنون
لطفاً منو با ضمایر و شناسه های مفرد خطاب قرار بده! ^-^

سلام نسرین جان

میدونم می خونی و هر وقت حرف مرادو بزنم اون وقت روشن میشی :)

چی تو نوشته هاته که آدمو سر حال میاره

صداقتو ساده نوشتنات و خیلی چیزهای خوب دیگه

همچنان موفق و شاد باشی هم دست عزیز

پاسخ:
سلام

ممنون عزیزم
لطف داری :)