پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

760- بیت دیفندرِ خر!

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

از وقتی اومدم خونه، اخوی به شدت پَکَره و کنج اتاقش نشسته و جواب سلاممونم به زور میده

امروز بالاخره سر سفره ناهار زبون وا کرد و فهمیدم یکی از درایواش منهدم شده و غصه‌ی اونو می‌خوره


چند ماه پیش، این آنتی ویروس جدید، فایل‌ها و گزارش‌های کاریِ منو پاک کرده بود

الانم نوبت حال‌گیری از داداشم بود

بیت دیفندر بد نیستا، فقط یه کم زیادی پیشرفته است و اگه کار باهاش رو بلد نباشی بدبخت میشی

هیچی دیگه؛

لپ‌تاپمو روشن کردم و نرم‌افزاری که دو سه سال پیش زندگی‌مو بهم برگردونده بود رو پیدا کردم و 

الانم فایل‌هاش دارن بازیابی می‌شن و گُلِ لبخند بر لبان اخوی‌مون برگشته!


مشکلات کامپیوتری خود را به ما بسپارید!!!

یا راهی خواهیم یافت، یا راهی خواهیم ساخت!!!

یادی از گذشته‌ها: deathofstars.blogfa.com/post/265


+ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ

- ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺷﺎﺧﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻕ

+ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺗﻮ ﻣﺦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ

اوج گفت و گوی علمی دو دختر :دی

۹۴/۱۲/۲۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

امید

نظرات (۲۴)

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۰ مستر نیمــا .
اوسیکم به ایسِت
پاسخ:
سمعاً و طاعتاً!!!

ولی مستر، اوصی و وصیت با صاد درست تره هاااااااااا :دی
خیلی سخته :((
این نرم افزاری که بتونه همچین کاری بکنه رو باید اسمش رو با طلا رو میز کامپیوتر نوشت :دی
پاسخ:
مجسمه ی سازنده ی این نرم افزارو باید با طلا بسازی بذاری وسط شهر!!!
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۵ دفترچه زندگی
یه سری دو تا درایوم که پر فیلمای اچ دی بود پرید و کلی نرم افزار ریکاوری رو امتحان کردم حتی همین نرم افزاری که شما میگید رو ولی برنگشت هنوز دارم میسوزم چرا داغ دل ما رو تازه میکنید؟
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
و اینکه هم برق هم آشپزی هم کامپیوتر هم زبان شناسی هم آهنگر دادگر(این چه ربطی داشت این وسط:دی)هم عربی
آورین آورین
پاسخ:
:)))) مهندسی پزشکی و پایان نامه ی بیوالکتریکم یادت رفت :دی

لابد فیلماتون +18 بودن
احتمالاً بعد از انهدام، یه چیزی کپی کردید تو اون درایو یا پاک کردید
وگرنه 100 در 100 برمیگرده
درایوهای خودم که فرمت شده بودن
مال داداشم هم آنتی ویروسش پاک کرده بود
ولی همه شون برگشتن

همینجا ازت استدعا میکنم کامنتای این پستو نبندی چون زین پس قراره من هی بیام مشکلات کامپیوتریمو اینجا بگم!

اگرم بستی میام تو پستای دیگت میگم!خود دانی:دی

پاسخ:
:دی باشه نمی بندم :)))

اخ جون من سوال دارم :|
پاسخ:
بپرس فرزندم
بپرس قبل از اینکه از میان شما بروم
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۳ محسن رحمانی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اولش فکر کردم عاشق شده خط دوم رو که خوندم متوجه شدیم :دی

این ویروس یابها هرچی رو احساس کنن نا اشناست یا مشکوک به ویروس باشه  نابود میکنن .

بهترین ویروس یابه .

پاسخ:
بیت دیفندر هم بهترینه هم احمق ترین
همه چیو پاک میکنه عوضی

عاشق؟!
یه کم زوده براش :)))
بیت دیفندر با اون همه هوش و ذکاوت نمیتونه ویروس شورت کات رو پاک کنه :|
بعد ن همه دار و ندار و عکسای مهم و دانشگاهی ها و همه چیز تو لپ تاپمه، کلا ایزوله ش کرده م از ترس ویروس شورت کات:| هرچی میخوام رو فلش بریزم برا برادرم تلگرام می کنم می برم دانشگاه دانلود می کنم میزنم تو فلش:|
پاسخ:
اوصیکم به ESET NOD32 Antivirus
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۶ فاطمه (خودکار بیک)
من همه فلشام ویروسی عجیب گرفته به واقع! 
خودم میتونم فایل به بقیه بدم، ولی فایل هایی که بقیه برام میریزنو نمیتونم رید کنم! 
تف به واقع
پاسخ:
مثل اینایی شدی که گروهی خونیشون O هست :))))
آخ که داغ دلم تازه شد در مورد گروه خونی
من همیشه دوست داشتم O باشم
وقتی فهمیدم A ام، آهی توأم با حسرت کشیدم که نگو
حالا اگه O هم بودم باز یکی باس بهم خون میدادااااااااااااااااا
ولی همیشه به اونایی که O ان حسودیم میشه

ع...خدا خیرت بده اسم نرم افزارشو به منم بگو!!  
پاسخ:
لینکش تو متن بوداااااااا
توی متن پست روی اون آبیه کلیک کنی، هدایت میشی به سمت نرم افزار :)

خواستم به روت نیارم ولی وقتی دیدم از مستر نیما غلط املایی گرفتی باید خدمتت عارض بشم که توی پست 759 "برقرار" رو نوشتی "براقرار"!
پاسخ:
:دی
عی باباااااااااااااا ^-^
خواهرم اینا اشتباه تایپیه نه غلط املایی :دی
شما برو از خدا بترس 
از شاگرد حداد غلط میگیری؟ نچ نچ نچ نچ

باید از یه انتی ویروس ساده مثل شید وکسپراسکای استفاده کنی
پاسخ:
همون ایست بهتره به نظرم
اقا کامنتهای این پست "
شرف دست همین بس که نوشتن با اوست!"

چرا بسته است؟2روز نشد که هنوز :((

پاسخ:
خب بعضیا وقتی می بینن چوب خط سه تا کامنتشون پر شده، میرن برای قبلیا کامنت میذارن، منم بستم که یه همچین کارایی صورت نگیره که اعصابم خط خطی نشه :دی

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۵ محسن رحمانی
بایرامیز مبارک اولسون
پاسخ:
متشکرم.
سیزین دَ بایرامیز مبارک اولسون
ینی عید شما هم مبارک باشه
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۶ سرباز جامانده
این خانواده ی جغد سمت چپ خیلی ژستشون بامزس
پاسخ:
خانواده ی ماست! :))))
ینی نور بباره به قبر این سازنده ی Recover My Files

اوج گفت گوی علمی دو دختر :))))))))
خیلیم خوبیم (الان مثلا من غیرتی شدم D:)
پاسخ:
:دی خیلی هم خوبیم!
اصن همونطور که دختر خنگ واسه پسرا جذابه پسر باهوش هم واسه دخترا جذابه!
فک کردین چرا آمار ازدواج پایینه؟
نه شما دختر خنگ پیدا میکنین نه ما پسر باهوش!
والا
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۶ شن های ساحل
اخه تا وقتی نود هست چرا بیت دیفندر هان!!!نوچ نوچ نوچ
یه فایل دتکتورم بزاری کنارش دیگه کامل میشه :).......
من ازمون و خطا رفتم جلو فکر کنم اون اولا سر انتی ویروس ۶ یا ۷ دفعه ای کامپیوترم ترکوندم :))))
پاسخ:
:))) شش هفت بار!!!
همون نود، بهترینه به نظرم
جداا؟o-O
اهان بخشید نمیدونستم
پاسخ:
شما خانوما که چوب خط ندارین
شما نامحدود میتونین کامنت بذارین
من چوب خطامو به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشم!:)) 
پاسخ:
:))))) بفروش به این آقای رحمانی که انقدر رو اعصاب من طی نکشه
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۰ راحنا رهایی
759 : این طایفه ی خزل ها کلا قشنگ هستن ولی خب زبونشون پیچیده س آدم نمی فهمه چی میگن ولی معمولا با دیگران فارسی حرف میزنن:)

و این پست : ایول من سوال زیاد دارم یادم باشه بعدا تک به تک بپرسم ازت :دی
اصلا نظرت چیه یه کسب و کار راه بندازی؟ درآمد خوبی هم داره ها ^_^
پاسخ:
به خواننده های قدیمی تخفیف هم میدم
هر چی قدیمی تر
تخفیف بیشتر
داشتم کامنتارو میخوندم
من O+ام و همیشه به O-ها حسودیم میشه
اصلا خیلی کلاس داره خون لازم داشته باشه بعد گروه خونی هیچکس بهت نخوره
خیلییی با کلاسه
حالا اینکه ممکنه تهش بمیرم جزو یه سری چزییاتی که خیلی بهش کاری ندارم :))))

"نه شما دختر خنگ پیدا میکنین نه ما پسر باهوش"
این خیلی خوب بود راست میگیااD:
پاسخ:
D: خوش به حالت که O ای
ESET هم نمی تونه
فقط KASPERSKY می تونه:|
بدبختانه!:| چون من یه ESET اورجینال خریدم سرش:|
پاسخ:
عخی... 
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۹ دفترچه زندگی
نه چیزی کپی نکرده بودمو درایوا خالی بود ولی برنگشت.مطمئن نیستم ولی فکر میکنم به خاطر eject نکردن فلشم باشه.بعد از اون اتفاق همیشه قبل از اینکه فلشم رو از سیستم در بیارم eject میکنم البته بعضی وقتا یادم میره.به بقیه هم توصیه میکنم همینجوری فلشو درنیارنو حتما قبلش eject کنن.
پاسخ:
ربطی به فلش نداره
ولی چشم.
خا باشه چشم
پاسخ:
:)
این بحث های بی معنی و بچگانه دختر پسری رو بذارید کنار خواهشاً.... بذاریدش برای بچه ها....
پاسخ:
چشم!