پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

592- مست از بوی غذایی که از آشپزخونه میاد...

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

عینهو بچه آدم ساکت و مظلوم یه گوشه اتاقم نشستم و مشغول نوشتن گزارشی ام 

که ددلاینش آخر هفته است!

تق تق تایپ می‌کنم و هر از گاهی محو افق میشم و دوباره تق تق تایپ!

هندزفری تو گوشم نیست و صدای آهنگه روی چهاره و با اینکه تا 100 جدا داره ولی روی چهاره و

سه روزه نان استاپ همینو گوش میدم و 

کلاً در زمینه گوش دادن به آهنگ‌ها یه کاری می‌کنم خواننده حس ندامت بهش دست بده

تق تق تایپ‌ می‌کنم و ای دل شکایت‌ها مکن علیرضا قربانیو گوش میدم و 

مامانم ملاقه یا شایدم ملاغه به دست اومده میگه نمیخوای آهنگو عوض کنی؟

میگه من حفظ شدم این آهنگو تو خسته نشدی احیاناً؟

و همچنان مست از بوی آشی که تو خونه پیچیده یه منحنی تحویلش می‌دم و :)

کماکان دارم همون آهنگو گوش میدم


۹۴/۱۰/۰۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مامان