پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

و در بستر مرگ!!! در تب می‌سوزد و با ویروس سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌نماید! هچچچچِ (آیکون عطسه!)



قبلاً شلغم دوست نداشتم، چیزی که این وسط عجیب به نظر می‌رسه اینه که هنوز از کدو و بادمجون و پیاز بدم میاد، ولی الان عاشقانه و دیوانه وار!!! شلغم رو دوست دارم!!! هچچچچِ (آیکون عطسه!)

به عنوان یه آواره و مهاجر از بلاگفا به بیان، افتخار اینو دارم که بگم این 400 مین پست بیانمه!!!

(آیکون صدای خس خس و مدیریت آب بینی حتی!)


یادی از گذشته‌ها:

الی المستشفی-post/201

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد-post/202

(پست 1368 - بلاگفا نمیذاره لینک بدم)

۹۴/۰۸/۰۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۵)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۰ خانم الفــــ
ان شاءلله صحت کامل و عاجل :)
پاسخ:
الان به صحت ناقصم راضی ام!
بس که وضعم خرابه :))) 

آیکون صدای خس خس و مدیریت آب بینی حتی!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۹ خانم الفــــ
:))) اول اومدم به همون کامل اکتفا کنم گفتم عاجلشم بنویسم اینقدر که وضع خرابه :دی
دیگه اگه عاجلش مستحاب بشه،کاملش کاری نداره :))

ایشالا زود بهتر شی دختر جان :)
پاسخ:
متشکرم 
هچچچچچچچچچِ (آیکون عطسه!)
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۰ محمدرضا دهمرده
اره بلاگفا کل بلاگ منم به فنا داد

من به عنوان دنبال کننده لینکت کردم
ممنون میشم تو همین کار بکنی

اگه واسه تبادل لینک هم حاضر هستی خبرم کن
منتظرتم
پاسخ:
فرزندم! لطف کردی! منم همون دیشب لینکت کردم دنبالتم می‌کنم!
یه بار گفتی گفتم چشم دیگه
چند بار میگی خب...

معلومه سرما خوردگی رو اعصابم تاثیر سوء گذاشته یا بیشتر توضیح بدم؟!!!

ولی این پست آخرت در مورد ایرانسل لابک داشت :)
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۶ محمدرضا دهمرده
تو  منو لینک کردی؟
یه نامرد دیگه ای خودشو به عنوان دنبال کننده معرفی کرد

ولی عزیز!(در جواب فرزند عزیز)

جواب نظرتو دادم یه سر بزن بخون

http://dahmardeh1997.blog.ir/post/4

راستی چطوری میشه این کد امنیتی هنگام نظر حذف کرد؟
ممنون میشم راهنمایی کنی 
پیدا نمیکنم!


پاسخ:
تنظیمات ساده،  تنظیم ارسال نظر
مایعات زیاد بخور ، چایی آبلیمو یادت نره ، پونه هم دم کنی بخوری بد نیست 
مراقب خودت باش بانو
پاسخ:
پونه رو بمیرم هم نمیخورم
در مورد بقیه توصیه هات، چشم :)
منم سرما خوردَم با سردرد بسیار شدید.
در کُل سرما خوردگی خــــر است از نوعِ گوره خرِ وحشیِ آمازونی ِ آمریکایی ِ سیاه پوستِ دراز گوش :|
[بیچاره خره :(]

پاسخ:
شلغم بخور
از اون اش رشته های شباهنگی بود ک درست کردی از اون مدل ک رشته نداشت و هویج هم داشت از اونا درست کن فلفل هم زیاد بریز توش زود خوب میشی 
پاسخ:
فعلاً دارم شلغم می‌خورم
لیمو
شلغم
لیمو
شلغم
لیمو
شلغم
لیمو
شلغم
لیمو
شلغم

ای بابا دوباره سرما خوردی؟؟؟!!!!!!
منم سرما داشتم خوب شدم بد وضعی :(
پاسخ:
رو به موتم!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۲ فاطمه (خودکار بیک)
شغلم که فقط با نمکِ زیاااااااااااد !

پاسخ:
از نمک خوشم نمیاد
خیارم بی نمک میخورم
و چایو بدون قند
نه اصلا نمک نخور شلغم خوبه ولی چیزای چرب نخور الان رو به موتی دقیقا حالتو می فهمم من که نفسم بالا نمیومد شبها نمی تونستم بخوابم !!
پاسخ:
من شکر و نمک رو کلاً کم مصرف می‌کنم!
ولی از سیب زمینی سرخ کرده چرب نمیتونم بگذرم
چغندر(لبو)+هویج+سیب رو آب بگیر و بخور برای تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از سرماخوردگی های آتی و مقابله با  پدیده ال نینو :|

خدا زمستون امسالو بخیر کنه.

پاسخ:
لبو دوست ندارم!

زمستونه خره :(
از قدیم گفتن: شلغم بر هر درد بی درمان دواست :D
ان شاءالله زودی خوووووب بشی
پاسخ:
مرسی عزیزم :)

شلغم عااااااااالیه:( دوسش داشته باش:(
پاسخ:
:) فعلا که صبح و ظهر و شب شلغم می‌خورم
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۹ دختری از دیار فرزانگان
خدا شفا بده! من شلغم دوست دارم حتا!!!
پاسخ:
اعتراف می‌کنم دارم می‌میرم
شلغم توی خونه ی ما بیشتر بعنوان حرف رکیک استفاده میشه تا پخته بشه :دی حس خوبی بش ندارم کلا :|:))
ایشاا.. هرچه زودتر سلامتیتون برگرده

اگه مایل بودین پسورد پست هاتون رو هم برام بفرستین. مرسی

پاسخ:
رکیک؟! :)))))

صلاحیت شما در دست بررسی است