پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

اگر تاکنون عصب‌کشی ندیده‌اید این لینک را ببینید!

جایزه‌ی اکشن‌ترین صحنه‌ی امروز رو تقدیم می‌کنم به اون سکانسی که

دکتر داشت با یه چیزی تو مایه‌های میله‌ی داغ! رو دندونم عملیات انجام می‌داد و 

من حس می‌کردم داره هویه‌کاری می‌کنه و رسماً می‌خواستم در برم از دستش :))))

یارو انقدر داغ بود که از دهنم دود هم بلند می‌شد و می‌رفت دو دماغم و احساس سرفه هم داشتم!

ولی خب در جریان نبودم که دکتر داره چی کار می‌کنه دقیقاً!

متاسفانه مجال پرسیدنم نداشتم

چون امکان نداره من یه چیزیو ندونم و نفهمم و نپرسم

تا اینکه کارش تموم شد و آت آشغالاشو از دهنمو درآورد و 

بنده رفتم سراغ کیفم و پرسیدم هزینه امروز چه قدر میشه!؟

وقتی 3 برابر هزینه پر کردن دندونو گفت با آیکون دو نقطه O: پرسیدم مگه چندتاشو پر کردین؟

گفت شماره 5 بالارو عصب‌کشی کردم و 

تازه دوزاریم افتاد چه خبر بوده :))))

گفت تا دو ساعت چیزی نخور

هر چند دقیقه یه بارم یه مسکن بخور

از صبح یه بسته مسکن ترکیبی از نوافن و استامینوفن و ایبوپروفن تموم کردم و فعلاً زنده ام!

یادی از گذشته‌ها deathofstars.blogfa.com/post/519

۹۴/۰۷/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۴)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ شن های ساحل
واااااااای نوافن کم بخور زیادی برات سنگین..انقدر قرص میخوری یادت نره آب زیاد بخور..قرصارو هم با معده خالی نخور خب
پاسخ:
:)))))) معده ام خالی نیست ولی مامان بزرگ بدون آب خوردم این دو تای آخری رو :دی

الان پا میشم دو لیوان آب می‌خورم
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ شن های ساحل
چه نوه خوبی دارم :))))))))....:*
پاسخ:
:دی
استامینوفنش 325 ه مامان بزرگ
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۰ شیمیست خط خطی
اسم دندون پزشکی هم تن منو میلرزونه چه برسه به یادآوری خاطراتی که باهاش داشتم :|
پاسخ:
:)))
روکش هم واسشون بزار
پاسخ:
چشم :)
چشای خوشکلت بی بلا عزیزم
پاسخ:
:)))
عکس پروفایل عوض شد :دی
دونفر داشتن یادداشت بر میداشتن شما خانم رییس باز من میگم شما جای اونومیگیرین ببینین چقدر تفاهم داشتین. میگین میخواین جای آهنگر بگیرین:/
پاسخ:
:))))
کامنت بنده واس این پست
میشه پست جدید بنده
بوخون:(
حالا من چیکار کنم با این دندونم
دارم میمیرم
مال منم عصب کشی میخاد
پاسخ:
:)) دارم میخونم
سلام
عصبی کشی اصلا درد نداره ولی درد اصلیش هزینه ای که بابتش پرداخت میکنیم  این یک :دی 
ولی واقعا عصبی کشی درد نداره ولی بعد از اینکه دندونت از سر بودن در میاد اون موقع است که 
دردش زیاد میشه :((
پاسخ:
سلام!
الان دردم کارت دانشجوییمه :((((((((((
دلم براش تنگ شده
مثل پدری که دخترشو شوهر داده :دی
والا پدری که دخترشو شوهر بده روزی هزار بار از شادی و شوق رفتن دخترش  میخنده بعد اشک شوق میرزه  :دی

مگه کارت دانشجوییت تحویل دانشگاه باید بدی زمان فارغ التحصیلی ؟:)
زمان ما که اینجوری نبود من الان کارتمو دارم ولی نمیدونم دقیقا تو کجاست ؟:))



+ممنون بابت اون کامنت خصوصی :**
راستی سلام به دوستمون برسونین ؛ )
شبتون بخیر 
پاسخ:
مال مارو تحویل میگیرن, حتی بقیه دانشگاهارم تا اونجایی که میدونم تحویل میگیرن

+ بزرگیتونو می‌رسونم
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ شن های ساحل
http://uploadboy.com/2xdwjlsidsr4.html
آهنگه
پاسخ:
مرسی
"عوضی پست بذار دیگه" !!
اینو با لحن ارشیا بخون :)))
پاسخ:
:)))) روحش شاد و یادش گرامی 
چشم!
پست که میذارم ولی خب بیشتر می‌ذارم

وااااااااااای این لینکی که گذاشتی  رو چقدر دوست داشتم جواب سوالاتم توش بود  حالا که تو کارت دانشجوییتو تحویل دادی و سوراخش کردند برای کارهای دندون پزشکیت چیکار میکنی؟آخه روی کارت با اعتبار خیلی تاکید داشتن
خیلی دکتر مهربونی هم گیرت اومد که عربده نزد آخه تو خیلی بامبول درآوردی سرش برای آمپول زدن و بی حس کردن
اولین تجربه دندونپزشکیت بود؟

پاسخ:
اوهوم اولین تجربه بود...
دانشجوی شریف نیستم ولی خب فارغ التحصیل شریف که هستم :دی
این قضیه دندونای شما مثل قصه هزارو یک شبه ،پیوسته ادامه داره
پاسخ:
:)))) و این داستان ادامه دارد...
من فکر کردم قبلا دندونپزشکی رفتی که بی حس کردن با ماده بی حسی قبل از آمپول رو میدونستی

مگه شریف برای فارغ التحصیلا هم خدمات دندونپزشکی و...میدن؟

هزینه های پرکردن و عصب کشی چطوریه؟ببینم ارزش داره یه کارت جعل کنیم بریم اونجا
پاسخ:
اوهوم برای ما هم خدمات میده
هم دانشجو هم فارغ التحصیل
سال اول 25 درصدش با ما بود ینی هزینه آزاد اگه 100 بود ما 25 می‌دادیم
الان 50 درصده
برای پر کردنش (البته سطحی و جزئی بود) 70 دادم آزاد 140 بود
برای عصب کشی 185 دادم که آزاد 370 بود
40 هم برای عکس (این آزاده در هر صورت)
برای کشیدن، نمی‌دونم؛ چون تا حالا نکشیدم
ولی پارسال ارشیا عقلشو کشید (همون روز که منم رفته بودم عقلمو بکشم و نکشیدم و ...) برای جراحی 150 داده بود